De special world in Super Mario World was ook niet bepaald makkelijk.Woep schreef:Beter laat dan nooit, Roderick
Ik ben een tijdje terug overgehaald om dit spel met z'n tweeën 100% uit te spelen-- en hoewel die ander het zo ernstig uit z'n hoofd kende dat er van ontdekken niet echt sprake meer was, bleek wel dat Super Mario World één van de meest complete en gezellige retro-Mario's blijft. Super Mario Bros. 3 is uitdagender (op het irritante af, in de laatste wereld), maar mijn voorkeur gaat ook uit naar World.
Hina Kagiyama schreef:De special world in Super Mario World was ook niet bepaald makkelijk.

Ja, vooral die blauwe is overpowered en eigenlijk alleen bedoeld voor als je slecht bent in het spel of als je grote delen van levels over wil slaan.Woep schreef:Hina Kagiyama schreef:De special world in Super Mario World was ook niet bepaald makkelijk.
Okee, bij die wereld heb ik ook vooral toegekeken.Maar met Yoshi (op zich al best overpowered, laat staan die speciale versies die je daar kon krijgen) wordt het een stuk toegankelijker.
Hina Kagiyama schreef:Ja, vooral die blauwe is overpowered en eigenlijk alleen bedoeld voor als je slecht bent in het spel of als je grote delen van levels over wil slaan.Woep schreef:Hina Kagiyama schreef:De special world in Super Mario World was ook niet bepaald makkelijk.
Okee, bij die wereld heb ik ook vooral toegekeken.Maar met Yoshi (op zich al best overpowered, laat staan die speciale versies die je daar kon krijgen) wordt het een stuk toegankelijker.

Dan gebruik je gewoon de Yoshi-dumpsprong626b schreef:Die blauwe ownt als je zo'n geheime uitgang moet halen dat je onder de eindbalk door moet vliegen.
Hina Kagiyama schreef:Dan gebruik je gewoon de Yoshi-dumpsprong626b schreef:Die blauwe ownt als je zo'n geheime uitgang moet halen dat je onder de eindbalk door moet vliegen.

Jos schreef:Meneer Roggeveen, leuke cadeautjes of niet, als u hier leugens komt verspreiden over de zogenaamde superioriteit van 3 t.o.v. World, dan neem ik eerder geuite verwelkomingen direct terug!
Roderick schreef:@ Erik: Aangezien ik World nog niet helemaal heb gespeeld kan ik nog niets zeggen over die game in vergelijking met Bros 3. Die laatste heb ik in mijn jeugd wél veel gespeeld, dus daar zitten sowieso veel fijne herinneringen aan.
Roderick schreef:Yoshi's Island heb ik gespeeld. Galaxy 2 nog niet, maar ik hoor je hier beweren dat die dus beter is dan Galaxy 1?
Roderick schreef:Het gaat er hier spannend aan toe! Zullen we er voor de gelegenheid in het blad een 'Bouman vs Roggeveen' van maken?
Yoshi's Island heb ik gespeeld. Galaxy 2 nog niet, maar ik hoor je hier beweren dat die dus beter is dan Galaxy 1?
AR2010 schreef:En het wordt eens tijd dat Yoshi's Island op VC komt.
erik roggeveen schreef:Ook gij meneer Bouman? Laat u zich ook al inpakken door een paar mooi afgewerkte sprites en een vrolijke dinosaurus? Ik had u hoger ingeschat!
erik roggeveen schreef:(Overigens vind ik Super Mario World ook een machtig mooi spel hoor.)
Jos schreef:Ik moet bekennen dat ik 3 heb uitgespeeld en het daarna nooit meer heb aangeraakt. Ik vond 2 zelfs leuker! 3 kan me gewoon niet raken, ik vind het een wat lege, kille wereld, zonder al te veel persoonlijkheid. Abstract is ook een term.
Yoshi's Island is voor mij alleen al verpest door die schreeuwende baby. Dat maakte me razend.
En nu nog een onthulling: ik heb Mario Galaxy 2 nog geen seconde gespeeld!
Maar na je lovende woorden heb ik er wel meer zin in gekregen. Zelfs Bros. 3-fanboys kunnen dat bereiken.
626b schreef:World is alleen al superieur aan 3 omdat je bij World de levels kan herspelen en er meerdere uitgangen in zitten, 3 was gewoon als een gek met je wasbeerstaartje naar het einde vliegen.
Roderick schreef:Overigens vermoed ik sterk dat de originele SNES versie van World stukken beter is dan de GBA remake, omdat Nintendo daar de wansmaak heeft gehad allerlei ellendige voice-samples in te programmeren die je tot het uiterste drijven. Ik heb in de 3D Mario's weinig last van Mario's stem, maar in World is het tenenkrommend ergerlijk.
626b schreef:Hina Kagiyama schreef:Dan gebruik je gewoon de Yoshi-dumpsprong626b schreef:Die blauwe ownt als je zo'n geheime uitgang moet halen dat je onder de eindbalk door moet vliegen.
Roderick schreef:Ik wist niet dat Nintendo daar stiekem nog zoveel aan had toegevoegd!
Kan je ook Martinet's stem uitzetten maar de muziek aan?
Roderick schreef:Mamma Mia! /springt in ravijn
Tamara schreef:Het is gewoon irritant als personages bepaalde geluidjes/zinnetjes keer op keer op keer op keer herhalen. Al helemaal als ze normaal gesproken zelden of nooit spreken. Eat my shorts! Hey, listen! Althena, lend me your power! Well, that's somewhere around eighty points! Mamma mia! Het is om moordneigingen van te krijgen!
Tamara schreef:Het is gewoon irritant als personages bepaalde geluidjes/zinnetjes keer op keer op keer op keer herhalen. Al helemaal als ze normaal gesproken zelden of nooit spreken. Eat my shorts! Hey, listen! Althena, lend me your power! Well, that's somewhere around eighty points! Mamma mia! Het is om moordneigingen van te krijgen!
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast