thelenne schreef:Ik hoop dag we Regie kunnen geloven, het moet veel leuker zijn met verschillende tablet-controlers!

TheMitch schreef:Ik ben belangrijk
Ondoordacht Joch schreef:Ik denk dat meerdere controllers te veel zal vragen van de Wii U. Om naar meerdere beeldschermen beeld te moeten streamen zou de Wii U een stuk krachtiger moeten zijn, en dat kost geld.
Ik ben al blij met één scherm, ik snap niet waarom mensen zich hier druk om maken. We hebben toch allemaal gezien dat je met één Wii U controller en een aantal Wii remotes best goed kan spelen? Goed, het zal een hoog doorgeefgehalte hebben, maar dat doet niet af van de kwaliteit van de spellen.
Ondoordacht Joch schreef:Ik denk dat meerdere controllers te veel zal vragen van de Wii U. Om naar meerdere beeldschermen beeld te moeten streamen zou de Wii U een stuk krachtiger moeten zijn, en dat kost geld.

abexuro schreef:Ondoordacht Joch schreef:Ik denk dat meerdere controllers te veel zal vragen van de Wii U. Om naar meerdere beeldschermen beeld te moeten streamen zou de Wii U een stuk krachtiger moeten zijn, en dat kost geld.
Heel veel anders dan split-screen multiplayer is het niet. De berekenigen moeten toch al voor 4 mensen gedaan worden, of het dan op 4 tablets of een TV wordt getoont is dan niet echt een groot verschil.
Wezzz schreef:1 controller? Dus dan kan je niet meer multiplayeren. Dat gaat ook niet verkopen. Ik bedoel, iedereen wil toch tegen mekaar Mario Party spelen?! Hier moet wat aan worden gedaan
w0ut3r schreef:eigenlijk is een dat best vaag. als ze super smash op de wiiu willen is het toch logischer dat je meerdere controllers kan....
NintendoJeroen schreef:Dat is wel jammer. Ik krijg sowieso de indruk dat die Tablet Controller meer een extra is zoals de klassieke controller of de nunchuck. Dat lijkt me toch niet de bedoeling?
Ondoordacht Joch schreef:w0ut3r schreef:eigenlijk is een dat best vaag. als ze super smash op de wiiu willen is het toch logischer dat je meerdere controllers kan....
Hoezo dan? Volgens mij heeft Smash Bros altijd goed gewerkt op één scherm, ook al speel je met zijn vieren. De Wii U controller kan daar niet zo veel aan toe voegen. Je hebt namelijk maar één camera standpunt nodig in Smash Bros, en dus maar één beeldscherm, je TV beeldscherm. Je hebt dus eigenlijk alleen een simpele Wii controller of zelfs alleen de GameCube controller nodig (als het mogelijk is die aan te sluiten).

Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.
Nerd schreef:Ondoordacht Joch schreef:w0ut3r schreef:eigenlijk is een dat best vaag. als ze super smash op de wiiu willen is het toch logischer dat je meerdere controllers kan....
Hoezo dan? Volgens mij heeft Smash Bros altijd goed gewerkt op één scherm, ook al speel je met zijn vieren. De Wii U controller kan daar niet zo veel aan toe voegen. Je hebt namelijk maar één camera standpunt nodig in Smash Bros, en dus maar één beeldscherm, je TV beeldscherm. Je hebt dus eigenlijk alleen een simpele Wii controller of zelfs alleen de GameCube controller nodig (als het mogelijk is die aan te sluiten).
Ja, oke. Maar hoe wil je je met z'n 4en spelen? Met 1 controller? Als de rest met een Wii controller moet dan wordt dat vechten om die Wii U controller. Of ze doen dat je nog altijd met classic controller moet spelen. Leuk, moet je 3 van die dingen gaan aanschaffen.
Hencleo schreef:Stiekempjes vind ik dit best. Hoef ik niet nog meer controllers te betalen en kan ik m'n oude Wii remotes gewoon gebruiken.
Ondoordacht Joch schreef:Of je geeft de Wii U controller vaker door. Ik snap echt niet dat mensen dat als een probleem zien, die zijn zeker enig kind en hebben nooit geleerd te delen of zo.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast