Hyourinmaru schreef:petjuh schreef:ik vind hack's saai je hoeft nix zelf te doen, maar moet je wat doen voordat je shiney's tegekomt????
Er is een 1 op de zoveel kans dat je een shiny pokemon tegen komt.

Floo schreef:Btw, shinies zijn awesome! :'D
Zelf heb iki best veel Pokeradar shinies en een paar Random encounters. En 2 SR shinies. :"P

-Tim- schreef:Shinies zijn wel grappig, maar ik ga nou echt niet ervoor chainen ofzo. Daarbij, meestal zien de Pokémon er niet meer uit met zo'n verkrachte kleur.

-Tim- schreef:Shinies zijn wel grappig, maar ik ga nou echt niet ervoor chainen ofzo. Daarbij, meestal zien de Pokémon er niet meer uit met zo'n verkrachte kleur.
626b schreef:-Tim- schreef:Shinies zijn wel grappig, maar ik ga nou echt niet ervoor chainen ofzo. Daarbij, meestal zien de Pokémon er niet meer uit met zo'n verkrachte kleur.
Shiny Charizard > Charizard

Disgeae schreef:626b schreef:-Tim- schreef:Shinies zijn wel grappig, maar ik ga nou echt niet ervoor chainen ofzo. Daarbij, meestal zien de Pokémon er niet meer uit met zo'n verkrachte kleur.
Shiny Charizard > Charizard
QFT.
Had daar altijd een Pokémon kaart van. :")
karatekater schreef:help
met fire red, zit ik vast. ik zit op het punt dat ik de saffire moet vinden in dat ene gebouwtje op 6 island, maar daar staat zo'n gozer voor. en ik kan het niet vinden op internet.
WAT MOET IK DOEN?
karatekater schreef:karatekater schreef:help
met fire red, zit ik vast. ik zit op het punt dat ik de saffire moet vinden in dat ene gebouwtje op 6 island, maar daar staat zo'n gozer voor. en ik kan het niet vinden op internet.
WAT MOET IK DOEN?

mijn gedoogbeleid schreef:oke mijn lieveling pokemons zijn lugia charizard mew en mew2
wat zijn jullie lievelings?

TheThor schreef:mijn gedoogbeleid schreef:oke mijn lieveling pokemons zijn lugia charizard mew en mew2
Eerst altijd de baby pokémons, nu vaak gewoon domme pokémons

mijn gedoogbeleid schreef:oke mijn lieveling pokemons zijn lugia charizard mew en mew2

The Nostalgia-one schreef:Ik vind steeds anderen awesome, maar op het moment vooral Johto pokémon als Espeon, en Heracross. Raadt eens welke ik ga gebruiken in HG/SS

Metal Electric schreef:The Nostalgia-one schreef:Ik vind steeds anderen awesome, maar op het moment vooral Johto pokémon als Espeon, en Heracross. Raadt eens welke ik ga gebruiken in HG/SS
Ik ga sowieso Espeon in mijn team doen als psychic! ^^
The Nostalgia-one schreef:Espeon is een awesome special sweeper met een degelijke speed, een een grootse 130 base special attack. Umbreon's kwaliteiten liggen is zijn hoge HP en goede verdediging, maar ik denk niet dat je in-game van plan bent een tank te gaan gebruiken.
Oops schreef:mijn gedoogbeleid schreef:oke mijn lieveling pokemons zijn lugia charizard mew en mew2
Blooper schreef:Oops schreef:mijn gedoogbeleid schreef:oke mijn lieveling pokemons zijn lugia charizard mew en mew2
Charizard
Weet iemand of je in hg/ss een charizard kan krijgen (of in elk geval een charmander)?
Snorlax vind ik ook leuk

Metal Electric schreef:Blooper schreef:Charizard
Weet iemand of je in hg/ss een charizard kan krijgen (of in elk geval een charmander)?
Snorlax vind ik ook leuk
Jep, die kan ja als starter kiezen later in het spel, net als de Hoenn starters.

Oops schreef:Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen op DisneyXD
hier is de opening, best cool eigenlijk, een vrouw die de opening doet:
Link

626b schreef:Oops schreef:Vandaag was de eerste aflevering van het nieuwe seizoen op DisneyXD
hier is de opening, best cool eigenlijk, een vrouw die de opening doet:
Link
Dat liedje kende ik al lang, de lange versie zat in film 12
Ik moet nog steeds lachen om queeste, hebben ze van mijn Melfrits gejat

Keer terug naar Nintendo algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten