Wat is jouw grootste reden om de 3DS XL wel of niet te halen?

Wel: De matte afwerking
8
5%
Wel: De grotere schermen
71
47%
Wel: De betere batterij
12
8%
Wel: De grotere SD kaart
0
Geen stemmen
Niet: Het gebrek aan een tweede circle pad
4
3%
Niet: De (misschien) opgeblazen pixels
3
2%
Niet: Onpraktisch door de grootte
7
5%
Niet: Het is de 200,- extra niet waard
47
31%

Totaal aantal stemmen : 152

Marethyu

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Marethyu » 22 juni 2012, 6:40

Praat hier over de Nintendo 3DS XL!

Afbeelding

Wie de Nintendo Direct presentatie niet heeft gekeken om 6 uur 's ochtends heeft vast ook niet al het nieuws meegekregen. Het zal vanzelf wel duidelijk worden, maar in dit topic wil ik graag wat aandacht aan de 3DS XL besteden, die nu officieel is aangekondigd!

Nintendo weigerde simpelweg een nieuwe 3DS te maken als we Miyamoto mochten geloven. Nu komen ze toch nog met een 3DS XL. Persoonlijk vind ik het geen hele slechte zet. Een vervolg zat er aan te komen en is leuk voor mijn collectie maar ze volgen niet de DS door hem helemaal uit te melken, in de hoop dat de 3DS XL de laatste versie is. Hier zien jullie even alle afmetingen, gewicht en meer.
Afbeelding
Afbeelding

De 3DS XL zal hier 28 juli verkrijgbaar zijn. De kleuren bij de release zullen blauw, rood en zilver zijn. Om kosten te dekken wordt er geen voeding of oplaadstand bijgeleverd, die kun je eventueel zelf kopen.

Hier nog wat extra foto's van alles

Spoiler: toon
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En videos:

Hier een lijst met 3DS XL deals:
http://www.bol.com - 199,99 - 3DS XL + oplader
http://www.foregames.nl - 182,50 - 3DS XL
http://www.gamemania.nl - 183,00 - 3DS XL
- Game Mania Korting 3DS inruil: 100,-.
- Game Mania Korting DSi XL inruil: 90.-
- Game Mania Korting DSi inruil: 70,-
- Game Mania Korting DS Lite inruil: 40.-

Is dit nou uitmelkerij of echt een aanwinst voor de (3)DS-lijn?
Laatst bijgewerkt door Marethyu op 17 juli 2012, 13:18, in totaal 15 keer bewerkt.
Afbeelding

DQF

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor DQF » 22 juni 2012, 6:41

Gewoon groter scherm en een batterij van een half uur meer, hij ziet er ook nog eens zo lelijk uit; dit ga ik echt niet kopen.
Afbeelding

Super Yoshi

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Super Yoshi » 22 juni 2012, 6:48

Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....
Συπηρ Υοζι ἑρω εστι

daniel482

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor daniel482 » 22 juni 2012, 7:11

Zucht, jij had het topic al geopend... :X Misschien kun je alle plaatjes gebruiken die ik zelf gemaakt hebt?
Afbeelding
Klik hierboven en beleef het ultieme Nintendo-gevoel!

Hier een (groot) deel van mijn Zelda collectie!

Daan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Daan » 22 juni 2012, 7:15

Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....

Eh? Je bent niet eens verplicht deze 3DS te kopen, dus wat is dan balen? Mensen gaan weer zeuren hoor... Ik ga hem denk ik wel gewoon op release kopen. Ik vind hem er echt tof uitzien en het scherm lijkt me fantastisch.

daniel482

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor daniel482 » 22 juni 2012, 7:23

Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....

Dus je was blijer geweest als Nintendo dit niet deed? Het maakt voor jouw geen drol uit, je hoeft hem immers niet te kopen, en de mensen die dit wel leuk vinden zijn er heel blij mee :roll:
Afbeelding

Marethyu

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Marethyu » 22 juni 2012, 7:25

Daniël? Mag ik info kopieren en plakken van jou?
Afbeelding

daniel482

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor daniel482 » 22 juni 2012, 7:25

Jep ;) Zei ik ook al in de andere.
Afbeelding

mil005

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor mil005 » 22 juni 2012, 7:26

ik ben niet echt blij
nu voelt het of ik een "minderwaardige" 3ds heb
ik vind dat ze er mee moesten wachten

Daan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Daan » 22 juni 2012, 7:30

mil005 schreef:ik ben niet echt blij

:"""""")

Echt waar, de mensen die nu lopen te huilen omdat er een XL is aangekondigd... Jullie zijn niet eens verplicht om hem te kopen, en het is je eigen keus geweest om een normale 3DS te kopen. Dan had je maar slimmer moeten zijn en wachten. Het is alleen maar fijn voor de mensen die of een upgrade wel zien zitten, of nog geen 3DS hebben. Dus waar zeikt iedereen over? Het is alleen maar positief.

Ar1991

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Ar1991 » 22 juni 2012, 7:41

OP zich ben ik dan de eerste ofzo die wellicht geintereseerd erin is, alleen zullen de pixels van de games opnieuw worden 'uitgerekt'. Dat is waar ik mee zit, een groter scherm en langere batterijduur is altijd fijn toch? En kwa uiterlijk, jaa vond de 3ds ook niet geweldig, dus deze is ook prima hoor!!

Forestcount

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Forestcount » 22 juni 2012, 7:45

De resolutie is al laag van de 3DS. Komen ze ook nog met een groter scherm met dezelfde resolutie-___-
Afbeelding

3DS:
2148-8354-6322

Geen spel overtreft de 3D die wordt toegepast in Metal Gear Solid Snake Eater 3D!

HappyMaskSalesman

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor HappyMaskSalesman » 22 juni 2012, 7:55

Jup, nu begint het drama. Ik heb éindelijk genoeg geld voor een 3DS, die ik dus aankomende week wou gaan kopen. Komt dít tussendoor. Nu ga ik twijfelen. Ik vind de launch kleuren niet zó, maar ik heb ook een DSi XL gehad en die vond ik vergeleken met me zusjes DSi toch wel fijner. Wel stom dat je de oplader en het oplaadstation nu los erbij moet kopen, echt dom.

Wat zouden jullie doen? 3DS? of 3DS XL? Moet ik wachten op een Unboxing/review?

Daan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Daan » 22 juni 2012, 7:56

Wat zullen de DS games er dan schitterend uitzien!
Nee grapje, maar ik gebruik toch mijn 3DS voor DS games, de 3DS XL is dan gewoon perfect voor 3DS games. Ik wil hem in ieder geval heel graag hebben.

HappyMaskSalesman

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor HappyMaskSalesman » 22 juni 2012, 7:59

Beter launchen ze ook een zwarte 3DS XL, blauw, rood en zilver zien er niet uit. Gewoon kleurenpaneel van de DSi XL geplakt. Ik vond dat glimmende van de 3DS mooi, ik hoop niet dat de 3DS XL die mat-kleuren weer krijgt.

Daan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Daan » 22 juni 2012, 8:08

Ik zou het liefst ook de zwarte hebben, maar anders wordt het denk ik de zilveren.

Siwert-2000

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Siwert-2000 » 22 juni 2012, 8:11

Als je al een 3DS hebt zou ik deze niet nemen. Al helemaal niet omdat de Wii U ( weet niet wanneer :P ) uitkomt.
3DS Vriendencode: 5413-0100-1758
SamuraiG: highest score 38814
Pokémon White 2: EV training
Status: [N]quiting :(

Forestcount

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Forestcount » 22 juni 2012, 8:14

En de cicle pad pro?
Afbeelding

3DS:
2148-8354-6322

Geen spel overtreft de 3D die wordt toegepast in Metal Gear Solid Snake Eater 3D!

Super Yoshi

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Super Yoshi » 22 juni 2012, 8:20

daniel482 schreef:

Dus je was blijer geweest als Nintendo dit niet deed? Het maakt voor jouw geen drol uit, je hoeft hem immers niet te kopen, en de mensen die dit wel leuk vinden zijn er heel blij mee :roll:

Klopt, maar als ik wat langer had gewacht had ik een betere 3DS gehad, maar van de andere kant heb ik ook geluk, ik kreeg 20 spellen gratis en ik heb een mooiere 3DS.
Συπηρ Υοζι ἑρω εστι

Erik

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Erik » 22 juni 2012, 8:23

Forestcount schreef:En de cicle pad pro?

Daar zal ook wel een speciale XL versie voor worden gemaakt :P

Ook al mag het design er wat groter uitzien. De batterijduur is nu de enige reden om het te kopen (maar dan nog steeds koop ik hem niet). Ik wil ook gewoon dat er een 2de circle pad word ingebouwd en dat de camera's in de 3DS wat beter worden.
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Afbeelding

HappyMaskSalesman

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor HappyMaskSalesman » 22 juni 2012, 8:25

Super Yoshi schreef:
daniel482 schreef:

Klopt, maar als ik wat langer had gewacht had ik een betere 3DS gehad, maar van de andere kant heb ik ook geluk, ik kreeg 20 spellen gratis en ik heb een mooiere 3DS.

Mening hé? Het is nu simpelweg kiezen: een 3DS met SM3DL voor €180,- óf een Nintendo 3DS XL zonder games, en waar je je oplader en oplaadstation nog bij moet kopen voor een prijs rond de €180,- (denk ik.)

NinoDude01

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor NinoDude01 » 22 juni 2012, 8:38

Ik snap niet waarom Nintendo deze niet op de E3 had kunnen tonen en gewoon eerlijk tegen de core fans deden om de geruchten niet te ontkennen, dat slaat nergens op.

En wat ik helemaal niet snap is dat ze de tweede analoge stick niet hebben meegenomen in de nieuwe versie van de 3DS, lol straks komt hier nog een uitbreiding voor en hou je bijna een meter handheld in je handen vast. :')

Als je je logdata van het aantal uren wat je hebt gespeeld en al je games aankopen over kan nemen. EN als de prijs meevalt zou ik een aankoop misschien nog wel overwegen, dan houd ik mijn 3DS, waar een barst inzit, als reserve voor download play met maten. Maar dat betwijfel ik, dus hou ik het lekker bij mijn kleine schermpje. :)

YT123

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor YT123 » 22 juni 2012, 8:41

Had ook nog gehoopt dat hier wél een tweede analog stick was ingebouwd, maar ja.. Hopelijk zijn de DS-games nu wel wat scherper want dat vind ik wel een minpunt aan de huidige 3DS.
Afbeelding
Doe mee aan de Nonary Game #10!!

Mr.Xa4

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Mr.Xa4 » 22 juni 2012, 8:44

NinoDude01 schreef:Ik snap niet waarom Nintendo deze niet op de E3 had kunnen tonen en gewoon eerlijk tegen de core fans deden om de geruchten niet te ontkennen, dat slaat nergens op.

En wat ik helemaal niet snap is dat ze de tweede analoge stick niet hebben meegenomen in de nieuwe versie van de 3DS, lol straks komt hier nog een uitbreiding voor en hou je bijna een meter handheld in je handen vast. :')

Als je je logdata van het aantal uren wat je hebt gespeeld en al je games aankopen over kan nemen. EN als de prijs meevalt zou ik een aankoop misschien nog wel overwegen, dan houd ik mijn 3DS, waar een barst inzit, als reserve voor download play met maten. Maar dat betwijfel ik, dus hou ik het lekker bij mijn kleine schermpje. :)

Mischien zou had voor omstanders dan verwarrend geworden zijn met de Wii U, 3DS en 3DS XL.

En ik vind het ook raar dat die tweede analoge stick er niet op zit, al moet dat voor mij niet perse. Ik zou het echt wel geen zicht vinden moest je er nog zo grote Circle Pad Pro moeten opzetten.
Nintendo Network ID: Nintend0Hunter
3DS FC: 5112-3539-4662
(PM als je mij toevoegt!)

Noxum

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Noxum » 22 juni 2012, 8:46

Haha, wat een aanfluiting weer. Doen ze idd een nieuw model in de serie, doen ze niet eens die tweede circle pad (circle pad pro XL incoming?) erop, en veranderen ze niet eens de resolutie. Niemand die al een 3DS heeft hoeft hier van te balen, want dit lijkt nergens op.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Hoi

Erik

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Erik » 22 juni 2012, 8:55

Bevat deze XL wel een grotere styluspen? Want de DSi XL had dit wel...
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Afbeelding

rdvid

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor rdvid » 22 juni 2012, 8:59

Vond de DSi XL in vergelijking met de DSi ook best fijn. Maar idd; waarom liegen?
JEZUS! ...is de beste persoon!!

NintendoJeroen

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor NintendoJeroen » 22 juni 2012, 9:03

mil005 schreef:ik ben niet echt blij
ik vind dat ze er mee moesten wachten

Ik heb ook op de zilveren baksteen gespeeld tot de 3DS kwam, wat boeit dat nou weer. Als je de games maar kunt spelen, en als je het zo jammer vindt koop je de 3DS XL en zeg niet dat je het niet aan zag komen toen je de 3DS kocht.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Taragon

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Taragon » 22 juni 2012, 9:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pinokkia

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor pinokkia » 22 juni 2012, 9:09

Toen de 3DS uitkwam had ik gehoopt dat de 3DS XL heel snel er achter aan kwam. Maar heb toch eigenwijs de 3DS gekocht. Nu ga ik alsnog de 3DS XL kopen, want de grote variant vind ik toch fijner. (heb de dsi xl versie nog steeds)
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Respecteer en waardeer Uw medemens

Volgende

Keer terug naar Nintendo 3DS