Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....
Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....

mil005 schreef:ik ben niet echt blij
nu voelt het of ik een "minderwaardige" 3ds heb

daniel482 schreef:Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....
Dus je was blijer geweest als Nintendo dit niet deed? Het maakt voor jouw geen drol uit, je hoeft hem immers niet te kopen, en de mensen die dit wel leuk vinden zijn er heel blij mee

Forestcount schreef:En de cicle pad pro?

Super Yoshi schreef:daniel482 schreef:Super Yoshi schreef:Eerst een prijs verlaging met tot nu wel €100 verschil, nu dit, echt balen....
Dus je was blijer geweest als Nintendo dit niet deed? Het maakt voor jouw geen drol uit, je hoeft hem immers niet te kopen, en de mensen die dit wel leuk vinden zijn er heel blij mee
Klopt, maar als ik wat langer had gewacht had ik een betere 3DS gehad, maar van de andere kant heb ik ook geluk, ik kreeg 20 spellen gratis en ik heb een mooiere 3DS.
NinoDude01 schreef:Ik snap niet waarom Nintendo deze niet op de E3 had kunnen tonen en gewoon eerlijk tegen de core fans deden om de geruchten niet te ontkennen, dat slaat nergens op.
En wat ik helemaal niet snap is dat ze de tweede analoge stick niet hebben meegenomen in de nieuwe versie van de 3DS, lol straks komt hier nog een uitbreiding voor en hou je bijna een meter handheld in je handen vast. :')
Als je je logdata van het aantal uren wat je hebt gespeeld en al je games aankopen over kan nemen. EN als de prijs meevalt zou ik een aankoop misschien nog wel overwegen, dan houd ik mijn 3DS, waar een barst inzit, als reserve voor download play met maten. Maar dat betwijfel ik, dus hou ik het lekker bij mijn kleine schermpje.

mil005 schreef:ik ben niet echt blij
nu voelt het of ik een "minderwaardige" 3ds heb
ik vind dat ze er mee moesten wachten

Gebruikers op dit forum: svenienator en 3 gasten