Naar welke Wii U-games kijk je het meest uit?

Super Smash Bros. 4
31
14%
Project Cars
1
0%
Injustice: Gods Among Us
1
0%
Dragon Quest X
3
1%
Bayonetta 2
5
2%
Pikmin 3
9
4%
Monster Hunter 3 Ultimate
9
4%
Lego City Undercover
10
5%
Game & Wario
2
1%
Aliens Colonial Marines
4
2%
Wii Fit U
2
1%
The Wonderful 101
5
2%
Rayman Legends
6
3%
Scribblenauts Unlimited
6
3%
Zelda: The Wind Waker HD
28
13%
Zelda U
17
8%
3D Mario
19
9%
Mario Kart U
34
16%
Yarn Yoshi
5
2%
Shin Megami Tensei meets Fire Emblem
2
1%
Monolith 'X'
12
6%
Anders
3
1%

Totaal aantal stemmen : 214

NintendoJeroen

Wii U

Berichtdoor NintendoJeroen » 7 maart 2011, 16:25

De Wii U (uitspraak: Wie joe) is de zesde spelcomputer van het Japanse bedrijf Nintendo. Deze spelcomputer stond eerder bekend onder de codenaam Project Café. De console is de opvolger van de Nintendo Wii. Op 25 april 2011 maakte Nintendo officieel bekend bezig te zijn met een opvolger van de Wii. Op 7 juni 2011 tijdens de E3 in Los Angeles werd de Wii U voor het eerst getoond. Bij deze presentatie was de console al speelbaar en werd tevens de definitieve naam van de console bekendgemaakt.[1] De Wii U is in 2012 uitgebracht. Waarschijnlijk bevat dit exemplaar 180 dollar aan materiaal (Omgerekend ongeveer 140 euro). Bij de lancering zijn er drie bundels beschikbaar gesteld: de basisbundel van € 300, de Premium Bundel van € 350 en de ZombiU-bundel van € 400.
Laatst bijgewerkt door NintendoJeroen op 3 april 2013, 13:45, in totaal 39 keer bewerkt.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

gamerX

Geruchten: Wii 2?

Berichtdoor gamerX » 7 maart 2011, 16:30

Ik kan er niet echt heel veel over zeggen, behalve dat ik er echt op hoop...... Maar of hij gaat komen is nog maar de vraag.

Robin

Berichtdoor Robin » 7 maart 2011, 16:32

Zie je het al voor je? blu-ray speler? de projector maakt het nog onwaarschijnlijker
Afbeelding
Live a live

Floris

Berichtdoor Floris » 7 maart 2011, 17:14

Het zal wel heel vet zijn. Hopen maar..
Afbeelding
Owner van de [N]Gamer Minecraft Server!

3DS friendcode: 3780-9008-5943

Robin

Berichtdoor Robin » 7 maart 2011, 17:16

Het lijkt me onwaarschijnlijk maar nu ik die projector zie zou dat meschien wel kunnen komen aangezien je optimaal van een game moet kunnen geniet, maar het zou wel een beetje te duur zijn waarschijnlijk om te verkopen voor Ninten
Afbeelding
Live a live

Bak

Berichtdoor Bak » 7 maart 2011, 18:23

als ik me niet vergis is er in de Wii juist geen bleu ray speler in omdat dit ten eerste bij ps3 veel kinderziektes had en dat bij zowel de ps3/360 als xbox/ps2 multi media mogelijk heden niet echt gebruikt worden.
kan me noch goed herinneren dat Miyamoto :miyamoto: zij bij Wii release
``Will je een dvd peler om films te kijken op je tv?, koop er dan 1 voor 30,- en je ben noch goedkoper uit met Wii + 30,- dvd speler dan een Wii met multimedia mogelijk heden``

moet eerlijk zeggen Wii is grafisch minder dan ps3/360 en kan BIJNA niks anders dan gamen, maar waar koop je dan ook een game console voor?
PC: I7-950 standard 3.07GHz overklok naar 4.02GHz
6x Corsair 2GB 1866mHz Totaal 12GB
2x Gigabyte GTX 460 Grafische kaart in SLI

chantalleke888

Berichtdoor chantalleke888 » 8 maart 2011, 13:11

met blue ray speler geloof ik niet. buiten dat om wil ik het niet eens!!! en wil met mijn wii gamen. en eigelijk vind ik de wii nu nog wel goed dus hoef er voo rmij geen nieuwe. De enige echte zinvolle verbetering die ik kan bednken is meer harde schijf geheugen!!!

Floris

Berichtdoor Floris » 8 maart 2011, 14:09

Dit zou heel goed kunnen. Hadden jullie ooit kunnen denken dat er 3d functies op een DS zouden komen? Ik vind dat je dit best kan vergelijken met de 3DS. Dus wie weet.. De projector zou heel goed kunnen. En de blu-ray speler. Ook.
Afbeelding

Bak

Berichtdoor Bak » 8 maart 2011, 15:47

hmm ik ben niet echt overtuigt
toch hoor ik van alle kanten geruchten over de wii 2.
het wemelt ervan op twitter en face book, en ook de game sites maken nu nieuws briefjes aan.
Dan zal het eigenlijk wel allemaal waar kunnen zijn, vooral omdat het op de E3 zal worden aangekondigd.
en van ervaring weten dat geruchten van de E3 vaak worden gelekt.
je kan je vast de PsP GO noch wel herinneren.
of niet, deze was namelijk een dikke flop.

Hencleo

Berichtdoor Hencleo » 8 maart 2011, 17:36

*Zucht*
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15075
Bericht van 1 Maart. Het zal nog echt wel een tijdje duren.
Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.

Clavat

Berichtdoor Clavat » 8 maart 2011, 20:51

Bak schreef:als ik me niet vergis is er in de Wii juist geen bleu ray speler in omdat dit ten eerste bij ps3 veel kinderziektes had en dat bij zowel de ps3/360 als xbox/ps2 multi media mogelijk heden niet echt gebruikt worden.
kan me noch goed herinneren dat Miyamoto :miyamoto: zij bij Wii release
``Will je een dvd peler om films te kijken op je tv?, koop er dan 1 voor 30,- en je ben noch goedkoper uit met Wii + 30,- dvd speler dan een Wii met multimedia mogelijk heden``

moet eerlijk zeggen Wii is grafisch minder dan ps3/360 en kan BIJNA niks anders dan gamen, maar waar koop je dan ook een game console voor?

chantalleke888 schreef:met blue ray speler geloof ik niet. buiten dat om wil ik het niet eens!!! en wil met mijn wii gamen. en eigelijk vind ik de wii nu nog wel goed dus hoef er voo rmij geen nieuwe. De enige echte zinvolle verbetering die ik kan bednken is meer harde schijf geheugen!!!

De Wii heeft nu ook gewoon een DVD-speler, elk Wii-spel is op een DVD. Als Nintendo dat zou willen hoeft zij slechts een software update uit te geven en je Wii kan ook film-DVD's afspelen.

Blu-ray (niet bluE) speler is niet eens zo heel gek. Het geeft een hoop extra opslagruimte en qua kosten is het niet veel meer dan de DVD tegenwoordig. Dus zo heel gek is dat allemaal niet. Ze kunnen er dan wel weer voor kiezen dat blu-ray films niet werken...
Blu-ray is gewoon een logische opvolger als opslagmedium.

Verder geloof ik niet in die projector, dat geeft teveel kosten voor Nintendo EN de consument. Een lamp van zo'n projector gaat ook niet eeuwig mee en moet dus vervangbaar worden. Plus dat het erg heet wordt en je dus een grote en/of luidruchtig apparaat krijgt. Waar ook lang niet iedereen gebruik van wil maken omdat ze of niet de ruimte hebben of zelf al een beamer of een tv die veel beter/scherper/helderder beeld kan creeëren.
Afbeelding

Bak

Berichtdoor Bak » 8 maart 2011, 21:22

Clavat schreef:De Wii heeft nu ook gewoon een DVD-speler, elk Wii-spel is op een DVD. Als Nintendo dat zou willen hoeft zij slechts een software update uit te geven en je Wii kan ook film-DVD's afspelen.

ik bedoel een dvd speler die films afspeelt.
een wii kan dvd met films lezen maar dan niks doen.
iedereen weet dat wii games op dvd's worden gebrand een cd is natuurlijk uit het jaar 0

Clavat

Berichtdoor Clavat » 8 maart 2011, 22:00

Ik betwijfel of iedereen dat wel weet. Want zelf suggereer je ook dat blu-ray speler/schijven kinderziektes hadden (bron???) en dat de Wii er geen heeft/had omdat het dan een multimedia-apparaat wordt. Terwijl het ook alleen gebruikt kan worden als opslag medium zonder de multimedia toepassingen, die uitspraakt van Iwata kan nog steeds kloppen met Blu-ray speler.

iedereen weet dat wii games op dvd's worden gebrand een cd is natuurlijk uit het jaar 0

CD, DVD en Blu-ray hebben allemaal hetzelfde formaat en omdat het geen (film)DVD's afspeelt denken vast een hoop mensen dat het apparaat dus geen dvd-speler heeft, wat geen rare vergelijking is, toch?
Afbeelding

Floris

Berichtdoor Floris » 9 maart 2011, 18:49

Hencleo schreef:*Zucht*

dat is toch wat hij hoopt?
Afbeelding

Hyourinmaru

Berichtdoor Hyourinmaru » 10 maart 2011, 17:12

Floris schreef:Volgens geruchten wordt deze zomer de Wii "2" aangekondigt. Hij zou volgens geruchten over een Blu-Ray speler, een ingebouwde projector en een 3d camera beschikken.

Bron: http://www.nu.nl/games/2462208/aankondi ... eurs-.html

Dan is het geen gerucht meer?

gamerX

Berichtdoor gamerX » 10 maart 2011, 17:40

Nintendo doet dat wel vaker. Eerst zeggen dat hij niet komt en dan toch aankondigen.

Clavat

Berichtdoor Clavat » 10 maart 2011, 17:55

gamerX schreef:

Nintendo doet dat wel vaker. Eerst zeggen dat hij niet komt en dan toch aankondigen.

Nog vaker het tegenovergestelde, zeggen dat iets dan en dan gebeurd en dan gebeurd dat niet of later dan beloofd...
Afbeelding

jair

Berichtdoor jair » 10 maart 2011, 19:20

waarom een wii 2
waarom niet een geheel nieuw apperaat :?:

Clavat

Berichtdoor Clavat » 10 maart 2011, 21:20

jair schreef:waarom een wii 2
waarom niet een geheel nieuw apperaat :?:

De Wii 2 wordt een geheel nieuw apparaat?
Afbeelding

Heldjunior

Berichtdoor Heldjunior » 10 maart 2011, 21:26

Die projector lijkt me niks...Die kan ik toch niet gebruiken aangezien je daarvoor een grote kamer nodig hebt...blu ray...meh ook niks ik kijk geen films op spel consoles ik heb een laptop :P
En zeg nou zelf zou nintendo een nieuwe spelcomputer maken alleen maar voor een projector en een blu ray speler? en een 3d camera lijkt me wel erg vreemd...dan lijkt et mij teveel op een ps3 met eye toy play erop >.>
Afbeelding

Vito

Berichtdoor Vito » 12 maart 2011, 22:43

de bedenker van warioware en metroid (ff naam kwijt)
heeft gezegt dat hij de wii 2 heeft gezien en op gespeeld.
en dat het net als op de 3ds : Zien is Geloven :
tijdje geleden...
Afbeelding

Heldjunior

Berichtdoor Heldjunior » 12 maart 2011, 22:57

sowieso de wii gaat net zo lekker met al die top spellen en dan gaan we weer...Sparen maar en dan maar voor het raam van een gamewinkel staan en zuchten(of kwijlen als je zo gek bent xD) voor dat nieuwe spel...Weet iemand eigenlijk nog hoe erg het was om voor die wii te sparen :shock: de ergste 2 jaar van mijn leven xD en ik ben pas 15 :P
Afbeelding

Bak

Berichtdoor Bak » 14 maart 2011, 8:11

Clavat schreef:Ik betwijfel of iedereen dat wel weet. Want zelf suggereer je ook dat blu-ray speler/schijven kinderziektes hadden (bron???)

een jaar na de release van de Ps3 hadden sommige toestellen last van falende blu ray lazers.
gelukkig bleef dit bij bepaalde types en was het niet bij alle ps3.
waren vooral de aller eerste modellen die deze problemen deelde.
blu ray lazers vandaag zullen zelden problemen bebben.

Clavat schreef:en dat de Wii er geen heeft/had omdat het dan een multimedia-apparaat wordt. Terwijl het ook alleen gebruikt kan worden als opslag medium zonder de multimedia toepassingen, die uitspraakt van Iwata kan nog steeds kloppen met Blu-ray speler.

ja je kan er meer in op slaan, maar is dat wel nodig?
ik neem aan dat de Wii games makkelijk op DVD'tjes passen aangezien de Wii grafisch kleiner is.

nee ik hoop dat er geen nieuwe wii komt, hij doet het goed en is lkkr klein.
wat ik nie kan zeggen nie van mijn zwart monster de 360 naast de wii, zelfs de voeding van de 360 is bijna groter dan de wii
de wii is de underdog van de next gen consoles, en ben daar tevreden mee.
iedereen verwacht dat 360 of ps3 beter is maar als je de best verkochte games van 2010 ziet staan 6/10 vol met wii games.

kijk zelf maar. (link in spoiler

P.s. zelfs als de Wii2 op de E3 word aangekondigd zal de 3DS hier geen last van hebben aan gezien de Wii2 niet op die dag zal uit komen, waarschijnlijk (als hij er komt) zal hij dan eind of midden 2012 uit komen.

Clavat

Berichtdoor Clavat » 14 maart 2011, 14:04

Zoals je eigenlijk al aangeeft is het kiezen voor Blu-ray geen gekke keuze voor de OPVOLGER van de Wii. Want de huidige Wii heeft idd helemaal niets aan die extra opslagruimte.
Maar de geruchten gaan over de opvolger, dus net als Gamecube -> Wii. Tot nu toe is de opslag van het software medium telkens bij elke console omhoog gegaan. Dus waarom zou blu-ray dan niet kunnen of irreëel zijn zijn?
Afbeelding

Kersenplukker

Berichtdoor Kersenplukker » 22 maart 2011, 21:13

De voorwaarde die Reggie Fils-Aime stelde dat er 45 miljoen Wii's verkocht moeten zijn, gaat makkelijk gehaald worden voor de E3 2011. Bovendien is het niet heel vreemd dat hun console eindelijk HD-beelden zal gaan produceren én een blu-ray-speler zal bevatten na het debacle van het ontbreken van een DVD-speler in de Wii.

Pinball

Berichtdoor Pinball » 23 maart 2011, 13:11

Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.

Dario

Berichtdoor Dario » 23 maart 2011, 13:24

The Munching Kid schreef:Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.

sony had ook niks met blu-ray, maar die zit nu ook in de ps3
nu hebben we dvd's, maar dat gaat veranderen straks is er alleen nog blu-ray, en met de dvd gebeurt hetzelfde als met de videoband.
Afbeelding
Mijn 3ds friend code: 0473 7883 3412
Stuur mij een pm als je me toevoegd.

Floris

Berichtdoor Floris » 26 maart 2011, 20:20

Dario schreef:
The Munching Kid schreef:Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.

nu hebben we dvd's, maar dat gaat veranderen straks is er alleen nog blu-ray, en met de dvd gebeurt hetzelfde als met de videoband.

Sony had JUIST wel wat met blu-ray hoor! Ze maakte ze zelf!
Afbeelding

Hyourinmaru

Berichtdoor Hyourinmaru » 26 maart 2011, 20:22

Floris schreef:
Dario schreef:

Sony had JUIST wel wat met blu-ray hoor! Ze maakte ze zelf!

de BDA maakt en licenseerd het gebruik van Blu-Ray technieken. Sony koopt het simpelweg van ze.

Enjoy.

Berichtdoor Enjoy. » 26 maart 2011, 20:22

Het is toch geen gerucht meer? Nintendo heeft toch gezegt dat ze met een Wii 2 gaan komen?
Afbeelding
Monster Hunter Tri ~ Name: Enjoy538 - ID: W2XPDT

Volgende

Keer terug naar Wii U