Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.
Bak schreef:als ik me niet vergis is er in de Wii juist geen bleu ray speler in omdat dit ten eerste bij ps3 veel kinderziektes had en dat bij zowel de ps3/360 als xbox/ps2 multi media mogelijk heden niet echt gebruikt worden.
kan me noch goed herinneren dat Miyamotozij bij Wii release
``Will je een dvd peler om films te kijken op je tv?, koop er dan 1 voor 30,- en je ben noch goedkoper uit met Wii + 30,- dvd speler dan een Wii met multimedia mogelijk heden``
moet eerlijk zeggen Wii is grafisch minder dan ps3/360 en kan BIJNA niks anders dan gamen, maar waar koop je dan ook een game console voor?
chantalleke888 schreef:met blue ray speler geloof ik niet. buiten dat om wil ik het niet eens!!! en wil met mijn wii gamen. en eigelijk vind ik de wii nu nog wel goed dus hoef er voo rmij geen nieuwe. De enige echte zinvolle verbetering die ik kan bednken is meer harde schijf geheugen!!!

Clavat schreef:De Wii heeft nu ook gewoon een DVD-speler, elk Wii-spel is op een DVD. Als Nintendo dat zou willen hoeft zij slechts een software update uit te geven en je Wii kan ook film-DVD's afspelen.
iedereen weet dat wii games op dvd's worden gebrand een cd is natuurlijk uit het jaar 0

Hencleo schreef:*Zucht*
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15075
Bericht van 1 Maart. Het zal nog echt wel een tijdje duren.
Floris schreef:Volgens geruchten wordt deze zomer de Wii "2" aangekondigt. Hij zou volgens geruchten over een Blu-Ray speler, een ingebouwde projector en een 3d camera beschikken.
Bron: http://www.nu.nl/games/2462208/aankondi ... eurs-.html
Hencleo schreef:*Zucht*
gamerX schreef:Hencleo schreef:*Zucht*
Nintendo doet dat wel vaker. Eerst zeggen dat hij niet komt en dan toch aankondigen.

jair schreef:waarom een wii 2
waarom niet een geheel nieuw apperaat

Clavat schreef:Ik betwijfel of iedereen dat wel weet. Want zelf suggereer je ook dat blu-ray speler/schijven kinderziektes hadden (bron???)
Clavat schreef:en dat de Wii er geen heeft/had omdat het dan een multimedia-apparaat wordt. Terwijl het ook alleen gebruikt kan worden als opslag medium zonder de multimedia toepassingen, die uitspraakt van Iwata kan nog steeds kloppen met Blu-ray speler.

The Munching Kid schreef:Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.

Dario schreef:The Munching Kid schreef:Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.
sony had ook niks met blu-ray, maar die zit nu ook in de ps3
nu hebben we dvd's, maar dat gaat veranderen straks is er alleen nog blu-ray, en met de dvd gebeurt hetzelfde als met de videoband.
Floris schreef:Dario schreef:The Munching Kid schreef:Ik vertrouw hier niet zo op. Ik denk best dat Nintendo de handen weer uit de mouwen heeft gestoken om een opvolger van de Wii te maken, maar die Blu-Ray drive maakt het wat mij betreft een beetje onwaarschijnlijk. Nintendo heeft helemaal niets met Blu-Ray en het voegt wat mij betreft ook niet veel toe. Daarvoor hebben we DVD's. Over die projector, dat zou wat mij betreft wel kunnen, maar we zullen zien.
sony had ook niks met blu-ray, maar die zit nu ook in de ps3
nu hebben we dvd's, maar dat gaat veranderen straks is er alleen nog blu-ray, en met de dvd gebeurt hetzelfde als met de videoband.
Sony had JUIST wel wat met blu-ray hoor! Ze maakte ze zelf!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast