Bombergirl schreef:Zayyyyyyyynnnnnnnn!!!![]()
'Myself- schreef:Toen ik de titel las, moest ik meteen denken aan Halo

Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Madball schreef:Halo komt er nooit op omdat dit microsoft game is en daarom xbox exclusive Far Cry 3 daarintegen snap ik niet dat ze deze hebben over geslagen een van meest onderbelichte games van laatste tijd imo.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Madball schreef:Halo komt er nooit op omdat dit microsoft game is en daarom xbox exclusive Far Cry 3 daarintegen snap ik niet dat ze deze hebben over geslagen een van meest onderbelichte games van laatste tijd imo.
Misschien dat FC3 technisch al teveel vraagt om ook op de WiiU te kunnen spelen?
Ik heb het spel zelf niet, maar bij voorgaande Far Cry's was het ook altijd al het idee van een grote open speelwereld, met veel draw distance en een hoop grafische praal.
Ik kan me voorstellen dat men bij een hagelnieuwe console liever niet meteen tegen technische beperkingen aan loopt.

Markiewong schreef:Je moet trouwens in je achterhoofd houden dat niet elke studio van Ubisoft natuurlijk met de WiiU aan de slag kon. De grootste studio is dan nog wel Ubisoft Montpellier die ZombiU en Rayman Legends. Vergeet niet dat elk team tijd nodig heeft om zijn hardware te leren kennen. Zoals jullie aanhalen dat Far Cry 3 te zwaar is voor de WiiU zou kunnen omdat het team simpelweg de hardware niet goed genoeg kent dus: "technisch gezien..." is geen excuses want de WiiU kan deze games makkelijker aan. Daarnaast had Ubisoft Montreal (Far Cry 3,AC3 en Watch_Dogs) waarschijnlijk ook maar 1 team die met de WiiU overweg kan. En dan kan je simpelweg maar 1 game over zetten wil je kwaliteit leveren. Logisch gewijs koos Ubisoft dan voor AC3.
Madball schreef:Markiewong schreef:Je moet trouwens in je achterhoofd houden dat niet elke studio van Ubisoft natuurlijk met de WiiU aan de slag kon. De grootste studio is dan nog wel Ubisoft Montpellier die ZombiU en Rayman Legends. Vergeet niet dat elk team tijd nodig heeft om zijn hardware te leren kennen. Zoals jullie aanhalen dat Far Cry 3 te zwaar is voor de WiiU zou kunnen omdat het team simpelweg de hardware niet goed genoeg kent dus: "technisch gezien..." is geen excuses want de WiiU kan deze games makkelijker aan. Daarnaast had Ubisoft Montreal (Far Cry 3,AC3 en Watch_Dogs) waarschijnlijk ook maar 1 team die met de WiiU overweg kan. En dan kan je simpelweg maar 1 game over zetten wil je kwaliteit leveren. Logisch gewijs koos Ubisoft dan voor AC3.
Ja je hebt gelijk AC3 is een begrijpelijke keuze maar FarCry 3 had toch een hele goede 2de optie geweest
Een release van de nieuwe Tomb Raider op de Wii U kan voorlopig definitief worden uitgesloten.
Op 15 oktober 2012 kwam het nieuws naar buiten dat ontwikkelaar Straight Right bezig was met het porten van een AAA-titel van Square Enix voor de Wii U. Enige games die toen een mogelijkheid leken te worden, waren onder meer Sleeping Dogs, Hitman: Absolution en de nieuwe Tomb Raider.
De nieuwe Tomb Raider lijkt nu van het lijstje geschrapt te kunnen worden, want Creative director Noah Hughes van Tomb Raider-ontwikkelaar Crystal Dynamics laat weten dat Tomb Raider niet voor de Wii U gepland staat. Volgens hem bieden de Xbox 360-, PC- en PS3-versie dezelfde ervaring en zou men extra tijd moeten spenderen aan de Wii U-versie om zo een unieke ervaring te kunnen bieden. Hij vindt dat ontwikkelaars op de Wii U niet weg mogen komen met een simpele overzetting, maar dat ze de nieuwe features dan ook moeten benutten
Goner schreef:Metro : Last Light ...
Ik blijf hopen.
THQ zei eerst dat de Wii U processor niet genoeg power had, maar later krabbelden ze wat terug (hadden blijkbaar alleen een pre-production model getest)
Goner schreef:Metro : Last Light ...
Ik blijf hopen.
THQ zei eerst dat de Wii U processor niet genoeg power had, maar later krabbelden ze wat terug (hadden blijkbaar alleen een pre-production model getest)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten