Boersma en De Neve hebben in de afgelopen jaren heel wat afgekibbeld, maar de heikele vraag welke Nintendo-console nu eigenlijk het beste was, die hebben ze steeds vermeden. Tot nu dan!

Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Uiteraard stem ik zelf dus wel gewoon op de SNES, de beste console die Nintendo tot op heden heeft uitgebracht en tegelijk de console die de beste game-ontwikkelingen leverde voor de kracht die het had.

Sephi schreef:Wat mij wel heel erg opvalt aan de reacties is dat heel veel N64-stemmers de tijd van de SNES simpelweg niet hebben meegemaakt.
Telt dit nog als een objectief uitgangspunt? In mijn ogen niet, want die mensen stemmen nu puur uit sentimenteel opzicht op de N64.
Uiteraard stem ik zelf dus wel gewoon op de SNES, de beste console die Nintendo tot op heden heeft uitgebracht en tegelijk de console die de beste game-ontwikkelingen leverde voor de kracht die het had.

Sephi schreef:Wat mij wel heel erg opvalt aan de reacties is dat heel veel N64-stemmers de tijd van de SNES simpelweg niet hebben meegemaakt.
Telt dit nog als een objectief uitgangspunt? In mijn ogen niet, want die mensen stemmen nu puur uit sentimenteel opzicht op de N64.
Uiteraard stem ik zelf dus wel gewoon op de SNES, de beste console die Nintendo tot op heden heeft uitgebracht en tegelijk de console die de beste game-ontwikkelingen leverde voor de kracht die het had.
Noxum schreef:Voor elk lijstje met argumenten om op de ene te stemmen, is er een even lang rijtje met evengoede argumenten om op de andere te stemmen. Ik kies ook voor allebei.
:cucco:
Bombergirl schreef:Zayyyyyyyynnnnnnnn!!!![]()
raceneus schreef: En sentiment? ja, ik weet nog wel het 1ste moment dat ik uberhaupt gamede, op dat apparaat dus, en het moemnt dat ik het kreeg. Maar ook van de gamecube en wii heb ik zo mijn herrineringen, en die heb ik niet gekozen...
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Jannie en 1 gast