PirateBunny schreef:Apenknul schreef:Gaatjes vullen bij de tandarts.. ik zat er bij als psychiatrisch gestoorde in een behandel kamer van een gesticht. 't deed verdomd veel pijn, en voel het nog.
Mijn oude tandarts ging een ooit een gaatje vullen waarna hij tijdens het boren mijn zenuw raakte en ik had geen verdoving om 1 of andere reden.
LEUK!

Apenknul schreef:PirateBunny schreef:Apenknul schreef:Gaatjes vullen bij de tandarts.. ik zat er bij als psychiatrisch gestoorde in een behandel kamer van een gesticht. 't deed verdomd veel pijn, en voel het nog.
Mijn oude tandarts ging een ooit een gaatje vullen waarna hij tijdens het boren mijn zenuw raakte en ik had geen verdoving om 1 of andere reden.
LEUK!
Hoelang kon je niet eten?
OT: Aan de in-en-uit-dag van mijn poes. Na 5 minuten wilt ze weer naar binnen om eten te krijgen, krijgt na 5 minuten mauwen eindelijk door dat het niet mag. Wilt ze weer naar buiten, waarna ze weer binnen 5 minuten naar binnen wilt, want het is koud.
YoshiJ schreef:Mensen die constant naar de Docent lopen en nutteloze vragen stellen.

Helmeroc schreef:Gebruiken jullie nog steeds 'principles of instrumental analysis"? Ik heb dat vak aan het eind van het 2e jaar met de extra herkansing in de zomer gehaald. Achteraf was het niet moeilijk. Ik kan je wel helpen als je dat nodig vindt. Ik heb ook een uitwerkingenboek.

firebird55 schreef:mijn huiswerk waar ik nu om 22:45 aan zit
Kyoto schreef:Helmeroc schreef:Gebruiken jullie nog steeds 'principles of instrumental analysis"? Ik heb dat vak aan het eind van het 2e jaar met de extra herkansing in de zomer gehaald. Achteraf was het niet moeilijk. Ik kan je wel helpen als je dat nodig vindt. Ik heb ook een uitwerkingenboek.
Nee, wij gebruiken "Modern Analytical Chemistry". Een eBook en dat is dus super onhandig. Denk op zich ook niet dat het super moeilijk is, ik moet er gewoon wat meer moeite in steken dan bij andere vakken.
Ben ook bang dat ik Life Science 2 net niet gehaald heb dankzij het chemie-gedeelte. Maar dat dacht ik bij de vorige ook en toen had ik een 8. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Kyoto schreef:Aan Analytische Chemie. Vandaag de eerste les gehad en dat wordt echt een hel dit kwartiel. Iedereen zegt al dat het het moeilijkste vak van het jaar is, maar dat is slechts een understatement volgens mij.

farden4 schreef:Kyoto schreef:Aan Analytische Chemie. Vandaag de eerste les gehad en dat wordt echt een hel dit kwartiel. Iedereen zegt al dat het het moeilijkste vak van het jaar is, maar dat is slechts een understatement volgens mij.
Wat studeer je dan?
Kyoto schreef:farden4 schreef:Kyoto schreef:Aan Analytische Chemie. Vandaag de eerste les gehad en dat wordt echt een hel dit kwartiel. Iedereen zegt al dat het het moeilijkste vak van het jaar is, maar dat is slechts een understatement volgens mij.
Wat studeer je dan?
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek op het Saxion in Deventer![]()

Tribeking schreef:Überhaupt niet op school zitten en ook nog geen inschrijving hebben.

Helmeroc schreef:Moet jij niet naar biologie....... :J
Woep schreef:Vandaag een nieuwe ergernis ervaren: Een soort date regelen en dan van haar suggesties krijgen van wie er nog meer mee zou kunnen. :') Of is dit meer een Goofy-moment?
Woep schreef:Vandaag een nieuwe ergernis ervaren: Een soort date regelen en dan van haar suggesties krijgen van wie er nog meer mee zou kunnen. :') Of is dit meer een Goofy-moment?

Apenknul schreef:Je 'retarded klasgenoot' weer?
Elmida schreef:Apenknul schreef:Je 'retarded klasgenoot' weer?
Al mijn klasgenoten zijn retarded. Dit was een ander maar de hele klas doet soortgelijke uitspraken. Ik krijg ook altijd de wildste blikken wanneer ik zeg dat ik ergens voor heb geleerd want dat is blijkbaar nerderig en stompzinnig gedrag. Maar dan moet ik altijd weer lachen als zij langer op school moeten blijven voor een herkansing terwijl ik die tot nu toe nog helemaal niet heb gehad.
Elmida schreef:Apenknul schreef:Je 'retarded klasgenoot' weer?
Al mijn klasgenoten zijn retarded. Dit was een ander maar de hele klas doet soortgelijke uitspraken. Ik krijg ook altijd de wildste blikken wanneer ik zeg dat ik ergens voor heb geleerd want dat is blijkbaar nerderig en stompzinnig gedrag. Maar dan moet ik altijd weer lachen als zij langer op school moeten blijven voor een herkansing terwijl ik die tot nu toe nog helemaal niet heb gehad.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Marco en 1 gast