Laserdude schreef:Smitherenez schreef:Ligt eraan wanneer je wilt racen. Ik heb dit weekend eigenlijk geen tijd hiervoor namelijk. Misschien volgend weekend?
Is goed volgende week Zaterdag 15:00?

Kyoto schreef:Ik vind de demo ook erg tof. De boot-besturing is wel een beetje kut en het beeld lijkt soms ook niet helemaal vloeiend te gaan. Is dit in de "echte" versie anders?

Maarten707 schreef:Verkeerde topic? Je praat hier over de 3DS-versie?

Kyoto schreef:Zojuist een prepaid VISA kaartje van €50,- gekocht online en deze zometeen kopen en downloaden vanuit de eShop. Nu Rayman Legends toch niet meer deze maand komt, kan het geld dus hier naartoe. Hij lijkt me super leuk!

Smitherenez schreef:Kyoto schreef:Zojuist een prepaid VISA kaartje van €50,- gekocht online en deze zometeen kopen en downloaden vanuit de eShop. Nu Rayman Legends toch niet meer deze maand komt, kan het geld dus hier naartoe. Hij lijkt me super leuk!
Straks een potje racen dus?
Kyoto schreef:Zojuist een prepaid VISA kaartje van €50,- gekocht

Tymek schreef:Kyoto schreef:Zojuist een prepaid VISA kaartje van €50,- gekocht
Prepaid Visa kaartje?!
Kyoto schreef:Tymek schreef:Kyoto schreef:Zojuist een prepaid VISA kaartje van €50,- gekocht
Prepaid Visa kaartje?!
Ja, die bestaan![]()
Check http://www.3vcard.nl

Tymek schreef:
Um, is ie dan na een tijd niet meer geldig, zoals bijv. een PaySafeCard?
koekkoek schreef:Bwah... Ik kies liever voor Mario Kart 8 (Wii U)

Smitherenez schreef:@Kyoto Heb bij deze game ook al een paar vastlopers gehad. Qua framerate verschil merk ik niks in verschil tussen de tv en gamepad tho.
Kyoto schreef:Dikke crash net op Starry Raceway (of zoiets). Liep HE-LE-MAAL vast, dikke ruisgeluiden uit de speakers. Vreselijk![]()

Kyoto schreef:Dikke crash net op Starry Raceway (of zoiets). Liep HE-LE-MAAL vast, dikke ruisgeluiden uit de speakers. Vreselijk![]()
Oh, en online gaat hem ook nooit worden. Error 006-0612, zelfde als bij MK7 en KIU en daar kan ik ook nooit online komen. Kut KPN met hun slome kutinternet hier in Oldenzaal...

Tymek schreef:Kyoto schreef:Dikke crash net op Starry Raceway (of zoiets). Liep HE-LE-MAAL vast, dikke ruisgeluiden uit de speakers. Vreselijk![]()
Oh, en online gaat hem ook nooit worden. Error 006-0612, zelfde als bij MK7 en KIU en daar kan ik ook nooit online komen. Kut KPN met hun slome kutinternet hier in Oldenzaal...
Bij mij kan ik gerust gewoon een potje iets online spelen.
Misschien ligt het aan je Experia Box?
Kyoto schreef:Tymek schreef:Kyoto schreef:Dikke crash net op Starry Raceway (of zoiets). Liep HE-LE-MAAL vast, dikke ruisgeluiden uit de speakers. Vreselijk![]()
Bij mij kan ik gerust gewoon een potje iets online spelen.
Misschien ligt het aan je Experia Box?
Waarschijnlijk wel. Ik kan daar niks geen poorten openen of de Wii U in DMZ zetten (DMZ bestaat zelfs helemaal niet in de experiabox!).

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 0 gasten