Kaashaas schreef:Luc, kun je mij uitleggen wat er zo apart is aan de BM-stem van Niels? Ik volg het niet helemaal.
Edit: verder hebben kilt124, sandereo en gamer97 random gestemd. Just saying.
Luxor schreef: Bij spelers als Kilt en Sandereo kijk ik er gewoon niet zo van op.
Taragon schreef:Luxor schreef: Bij spelers als Kilt en Sandereo kijk ik er gewoon niet zo van op.
En dat is nou juist het gevaar wat al eerder bewezen is. Door spelers er altijd mee te laten wegkomen, kijkt niemand er ooit van op en kunnen die spelers doen waar ze zin in hebben.

Tribeking schreef:Ik vergeef je random stem hoor luxtijdens carnaval vind ik het geen probleem.

Luxor schreef:\
Ja, dat is opzich ook wel weer waar. Er is kans dat we de spelers in kwestie onderschatten, en dan kan dat idd wel problemen veroorzaken. Maargoed, het is ook een beetje een zichzelf bevestigende voorspelling. Het is ook vaak genoeg dat minder ervaren spelers random stemmen, en dat dan vervolgens blijkt dat ze gewoon goedjes waren, en de enige reden voor hun manier van spelen was dat ze gewoon nog niet "goed genoeg" waren. dus dan ga je wel denken dat het de volgende keren ook wel zo zal zijn. Maargoed, ik snap je punt wel.
@Maaike: excusez-moi, ik dacht dat het naar mij gericht was, gezien het in dezelfde post stond enzo :$
Maargoed, vadertje tijd geeft voor mij aan dat het tijd is om te stemmen, gezien ik daar dadelijk geen tijd meer voor heb. Ik stem dan toch maar weer op Tribeking. Ik weet het gewoon echt niet, weinig informatie (of ik zie het gewoon niet), en ja, dat dus :L

Nmaster schreef:Kasper, je bent een goede speler die weinig fouten zou maken. Maar gisteren stemde je op gamer97. Een relatief veilige stem. Op wie had je gestemd, moest je je willen bemoeien met de discussie van die dag ipv meer op de achtergrond te zitten? En vooral waarom natuurlijk. Antwoord lijkt me Tribeking, maar goed.
farden4 schreef:Spoiler: toon

Nmaster schreef:Tribeking, je zei buiten de 000aj-stemmers te moeten zoeken en met BFL kreeg je gelijk. Alsnog: hoe denk jij momenteel over de andere 3 000aj-stemmers van die dag, mijzelf, farden4 en kilt124 zijnde?
De rest, zoek het niet te ver. Simpele vragen zijn de beste.

Taragon schreef:farden4 schreef:Spoiler: toon
Maaike geeft hier een hele andere uitleg aan dan wat ik eruit haal. Namelijk dat het vanuit hem nogal klonk alsof hij het had over een lynchstem.
Kaashaas schreef:^^Heb ik het verkeerd opgevat dan? Farden, verduidelijking graag.
farden4 schreef:Zelfs al had ik het wel goed gelezen dan was mijn stem alsnog naar BFL gegaan gisteren, aangezien 000aj door de ervaren spelers te identificeren is. BFL is een stukje onvoorspelbaarder, die kan ik eigenlijk niet goed peilen (ze is vreselijk onvoorspelbaar, met wat voor rol dan ook).
000aj wou ik er dan ook nog even in houden, omdat hij door een ervaren speler wel geïdentificeerd kan worden als hij weerwolf is. Die stem is dus inderdaad een meeloop stem, maar wel een doordachte meeloopstem en niet een van 'de anderen stemmen op haar dus ik ook' meeloopstem.
Nmaster schreef:@Kasper, om even terug te komen op Cor: hoe zie je de situatie op hem na die eerste dag? Is hij voor jou nog steeds vreemd aan het spelen of heb je eventueel vragen aan hem? En dan over farden: ik denk dat de laatste posts farden een beetje een nieuwe sleutel aan het worden is. Moeten wij ons voorbereiden op farden als lynch met meelopers die we nu al kunnen voorspellen?

Nmaster schreef:Kijk, hier kunnen we al wat meer mee.
@Cor, je blijft de 000aj-stemmers minder verdenken of eventjes farden4 na. Maar wie is dan de prioriteit op dit moment en wie kan het spel definitief openbreken?

Tribeking schreef:
Van farden4 kan ik even geen hoogte krijgen, hoewel hij zijn stem goed heeft beargumenteerd (iig beter dan de meeste stemmen), lijkt het alsof hij soms rond een vraag heen danst zodat hij hem niet hoeft te beantwoorden, maar ik geef hem voor de nu het voordeel van de twijfel.
Tribeking schreef:Welke opmerkingen vond je dan vreemd? Want je was gister niet heel erg duidelijk.
Cor, zoals ik al zei speel je zwak. Je legt niet eens goed uit wat je nou verdacht vond, daarnaast snap ik niet dat je zo ontzettend veel nadruk legt op de BM-stemming, maar dat ben ik. Daarnaast is je hele 000aj verhaal ook niet bijster sterk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten