Nmaster
Moderator

Weerwolven van Wakkerdam 64: De Toren

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 17:31

Eigenlijk niet, want dat is allesbehalve wat ik opmerkte.
Je moet doen wat je graag doet

000aj

Berichtdoor 000aj » 10 februari 2013, 17:38

Je merkte, als ik het goed heb, op dat het een goede dekmantel voor mij zou zijn om op jou als bm te stemmen.

Dus wat moet ik daar op zeggen? Iets van: "Ja, het zou inderdaad een goede dekmantel zijn, maar... (makkelijk bedachte reden waarom het niet zo is)."?
000aj's Elite:
Spoiler: toon
Afbeelding

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 17:46

Nee, dat was herhaling. Dat had ik een paar spellen geleden al gezegd. Dat het nieuw is voor jou komt dan omdat je het de vorige niet gezien of genegeerd hebt. Niet mijn probleem.

Wat ik alleen echt niet begrijp, is waarom je hier al spellen mee doorgaat. In mijn ogen is die redenering zelfs te egoïstisch. Stel: ik ben inderdaad wolf en jij kunt me herkennen. Dankzij jou stem word ik burgemeester, ik eet je op en je bent dood. Het merendeel van de rest wilde me absoluut niet als burgemeester omdat ik te gevaarlijk ben, maar pech gehad want iemand moest het verpesten. Gevolg: de wolven winnen. Is dat wat je wilt?

Ik ken die strategie, 000aj. Want dat is iets wat ik ook al heb gedaan. Dekmantels maken door eerdere spellen erbij te betrekken. En als je die beheerst, is die zeer gevaarlijk. Dan verwacht ik meer dan 'ik kan het eigenlijk niet uitleggen'. Als je dat niet kan, moet je het ook maar niet gebruiken.

Het enige wat ik nu eigenlijk moest weten is dat je nu zelf toegeeft dat het een zwakke stem is. Dat was dus mijn vermoeden wat je zonet bevestigd hebt. Dank je.

000aj

Berichtdoor 000aj » 10 februari 2013, 17:56

Om eerlijk te zijn vergeet ik meestal de dingen die in eerdere spellen gezegd/gevraagd zijn. Maar het klopt inderdaad dat het een zwakke stem is/was.

En ik ben het niet helemaal met je eens dat je me direct zou lunchen als wolf-bm. Jij zou waarschijnlijk, net als nu, mij lopen "zwart te maken" over mijn stem, waardoor ik er in de Lynch uitga. Het heeft uiteindelijk hetzelfde effect, aangezien men jou eerder gelooft dan mij, dus dan moet ik het uiteindelijk toch wel met je eens zijn. En het klinkt trouwens alsof je mij als een bedreiging ziet, en dat verbaast me eigenlijk toch wel een beetje.
000aj's Elite:
Afbeelding

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 18:05

Ik geloof niet in het feit dat een bepaalde speler een bedreiging is en ik fixeer me niet op bepaalde spelers omdat ze 'goed' zijn. Elk spel is immers anders en je maakt het er zelf naar. Ik kan wel zeggen dat ik je speelstijl vaak zeer gewaagd vind. En soms brengt dat teveel nadelen met zich mee in mijn ogen.

Maar ook hier: dat ik je via lynch zou zwartmaken is niet perse waar. Als de lunch geen info zou vrijgeven, waarom zou ik het risico nemen? Als je via lynch sneuvelt en je bent dus in dat opzicht een burger, dan zou ik mijn team in gevaar brengen met een onnodig risico en word ik meteen nog beter in de gaten gehouden. Dan kan ik wel een bliksemafleider zijn voor de andere wolven, slimmer is gewoon de makkelijkste weg te kiezen. Als ik geen argumenten heb waarop ik je kan weglynchen, is dat trouwens sowieso niet makkelijk en moet ik improviseren. Dat is gevaarlijk, want als je fout zit, zit je zwaar fout.

Ik ga er niet meer op verder. Want zoals ik ook in die post zei: je doet dit zowel als wolf en als burger. De rede dat ik je koos als BM was dan ook om je in de gaten te houden en dat gebeurd ook mede dankzij deze discussies goed. Ik heb voor de rest niets gezien waardoor je imo meteen dood moet, maar knoop goed in je oren dat je momenteel een sleutelfiguur bent.

OnlineLuxor

Berichtdoor Luxor » 10 februari 2013, 19:39

Hmm, ik vind het lastig. Om nou te zeggen dat we veel info hebben, niet bepaald. Het enige wat mij tot nu toe opgevallen is, is de "aparte" bm-stem van Nmaster (nu is die deels verklaard, maar haalt voor mij niet weg dat ie apart was), maar dit vind ik niet echt iets om een stem op te baseren.

Dan hebben we, zoals kasper ook al heel mooi aangaf, dat Tribeking zich "raar" gedraagt. Nu heb ik van de vorige ronde enigszins geleerd dat dat niet per se iets hoeft te betekenen, maar evengoed zou het nog altijd kunnen. Ik neig op dit moment het meest naar Tribeking, deels nog altijd bij gebrek aan beter, deels omdat ik het zaakje gewoon apart vind.

Ik moet ook vandaag weer wat vroeger stemmen, voor 20:00, daarna ga ik mezelf zoals ze dat zo mooi zeggen "een stuk in mijn kraag zuipen" (zelfs al heb ik nu niet eens een kraag, moet je na gaan hihaho :B)

Maargoed, ik heb dus nog ff, dus ik ga het topic nog een keer doorlezen, kijken of ik iets cruciaals gemist heb ofzo.
Afbeelding
Mijn verkooptopic!!_________________________________Joey Challenge Playthrough!!
Afbeelding

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 19:58

Luc, kun je mij uitleggen wat er zo apart is aan de BM-stem van Niels? Ik volg het niet helemaal.

Edit: verder hebben kilt124, sandereo en gamer97 random gestemd. Just saying.
What do you want me to do, dress in drag and do the hula?
-Timon :heart:

OnlineLuxor

Berichtdoor Luxor » 10 februari 2013, 20:11

Kaashaas schreef:Luc, kun je mij uitleggen wat er zo apart is aan de BM-stem van Niels? Ik volg het niet helemaal.

Edit: verder hebben kilt124, sandereo en gamer97 random gestemd. Just saying.

Nou, in essentie is er niet echt per se iets vreemds met die stem, maar een compleet onbeargumenteerde stem vind ik, zeker van iemand als Niels, een beetje apart. Nu weet ik wel dat Niels niet zo geïnteresseerd is in de BM-stemming, maar toch, haalt voor mij niet weg dat de stem wat opviel.

En ja, ik was mij op de hoogte van de random stemmen. Maar om eerlijk te zijn kijk ik er niet van op. Kilt is sowieso een beginneling, dus daar verwacht ik het sowieso wel van en Sandereo staat zo nu en dan ook wel bekend om onbeargumenteerde stemmen. van Gamer97 Had ik het niet zozeer verwacht, maar ik had het niet uitgesloten. Het ligt er voor mij (en ik denk wel voor iedereen) heel erg aan welke speler iets doet. Als sjoerd of kasper nou via random.org zou stemmen zou ik nog niet direct geschokt zijn, maar ik zou t wel apart vinden. Bij spelers als Kilt en Sandereo kijk ik er gewoon niet zo van op.
Afbeelding
Mijn verkooptopic!!_________________________________Joey Challenge Playthrough!!
Afbeelding

Taragon

Berichtdoor Taragon » 10 februari 2013, 20:14

Luxor schreef: Bij spelers als Kilt en Sandereo kijk ik er gewoon niet zo van op.

En dat is nou juist het gevaar wat al eerder bewezen is. Door spelers er altijd mee te laten wegkomen, kijkt niemand er ooit van op en kunnen die spelers doen waar ze zin in hebben.
Afbeelding
Afbeelding

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 20:15

Die random stemmen waren niet per se naar jou gericht hoor Lucje, hihi. Was gewoon in 't algemeen opgesomd. Maar thanks voor de verduidelijking n.n

OnlineLuxor

Berichtdoor Luxor » 10 februari 2013, 20:30

Taragon schreef:
Luxor schreef: Bij spelers als Kilt en Sandereo kijk ik er gewoon niet zo van op.

En dat is nou juist het gevaar wat al eerder bewezen is. Door spelers er altijd mee te laten wegkomen, kijkt niemand er ooit van op en kunnen die spelers doen waar ze zin in hebben.

Ja, dat is opzich ook wel weer waar. Er is kans dat we de spelers in kwestie onderschatten, en dan kan dat idd wel problemen veroorzaken. Maargoed, het is ook een beetje een zichzelf bevestigende voorspelling. Het is ook vaak genoeg dat minder ervaren spelers random stemmen, en dat dan vervolgens blijkt dat ze gewoon goedjes waren, en de enige reden voor hun manier van spelen was dat ze gewoon nog niet "goed genoeg" waren. dus dan ga je wel denken dat het de volgende keren ook wel zo zal zijn. Maargoed, ik snap je punt wel.

@Maaike: excusez-moi, ik dacht dat het naar mij gericht was, gezien het in dezelfde post stond enzo :$

Maargoed, vadertje tijd geeft voor mij aan dat het tijd is om te stemmen, gezien ik daar dadelijk geen tijd meer voor heb. Ik stem dan toch maar weer op Tribeking. Ik weet het gewoon echt niet, weinig informatie (of ik zie het gewoon niet), en ja, dat dus :L
Afbeelding
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 10 februari 2013, 20:32

Ik vergeef je random stem hoor lux :heart: tijdens carnaval vind ik het geen probleem.
Afbeelding
'The only way to counter the future, is to look at the mistakes that have not happend yet' - Tribeking
Founder en geestelijk leider van lucarisme.
ALL HAIL LUCARIO.

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 20:35

Ik ben voor een nieuwe regel in de zin van: als iemand random.org-stemt = insta kill :') Misschien is dan dat irritante gedoe voorbij.

Tevens heb ik nog geen idee op wie ik moet stemmen. Het enige wat me nu opvalt, zijn de random stemmen, Sjoerd die niet stemt (en de eerste x wastie 't eigenlijk ook vergeten) en 000aj als BM die niet stemt. Zegt allemaal nog niks dus..

Taragon

Berichtdoor Taragon » 10 februari 2013, 20:36

Ik bedoel niet eens zozeer dat spelers overschat worden, maar Sjoerd kan in ieder geval precies uitleggen wat ik bedoel.

En verder wordt er veel gepraat hier, maar weinig gezegd. Vrij veel posts met feiten en discussie over hoe het spel loopt en niet zozeer over hoe spel zelf.

Tribeking schreef:Ik vergeef je random stem hoor lux :heart: tijdens carnaval vind ik het geen probleem.

Random?
Afbeelding
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 10 februari 2013, 20:38

Luxor schreef:\
Ja, dat is opzich ook wel weer waar. Er is kans dat we de spelers in kwestie onderschatten, en dan kan dat idd wel problemen veroorzaken. Maargoed, het is ook een beetje een zichzelf bevestigende voorspelling. Het is ook vaak genoeg dat minder ervaren spelers random stemmen, en dat dan vervolgens blijkt dat ze gewoon goedjes waren, en de enige reden voor hun manier van spelen was dat ze gewoon nog niet "goed genoeg" waren. dus dan ga je wel denken dat het de volgende keren ook wel zo zal zijn. Maargoed, ik snap je punt wel.

@Maaike: excusez-moi, ik dacht dat het naar mij gericht was, gezien het in dezelfde post stond enzo :$

Maargoed, vadertje tijd geeft voor mij aan dat het tijd is om te stemmen, gezien ik daar dadelijk geen tijd meer voor heb. Ik stem dan toch maar weer op Tribeking. Ik weet het gewoon echt niet, weinig informatie (of ik zie het gewoon niet), en ja, dat dus :L

Klinkt random in mijn ogen ;)
Afbeelding
'The only way to counter the future, is to look at the mistakes that have not happend yet' - Tribeking
ALL HAIL LUCARIO.

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 20:39

In zijn post daarvoor, en zijn stempost van gisteren, geeft ie wel informatie.

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 10 februari 2013, 20:41

Dan heb ik dat gemist.
Afbeelding
ALL HAIL LUCARIO.

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 20:44

't Is ook niet veel, maar niet totaal random.

Maar zoals Kas net opmerkte, er wordt veel gepraat maar weinig gezegd. Ik heb geen essentiële inbreng momenteel, iemand anders die een discussie/verdenking kan beginnen? :'D

svenienator

Berichtdoor svenienator » 10 februari 2013, 20:56

Pff ik vind het vandaag maar moeilijk. Er is niet geweldig veel informatie en het enige wat ik er een beetje uit kan halen is dat Tribeking misschien wat anders speelt dan normaal. Ik zit zelf ook een beetje naar hem te kijken, door zijn redelijk makkelijke stem op BFL en ook met wat Luxor een paar pagina's terug heeft gepost, al hecht ik daar wel minder waarde aan.
gooby pls

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 20:58

Zolang we ons maar niet in slaap laten sussen. Zoals al gezegd: veel posts, maar het is allemaal nog afwachtend vandaag en we trekken de lijn van de vorige dagen waar meer spanning in de lucht hing, voorlopig niet door.

Tijd om de discussie open te breken, zeg maar.

We kijken niet ruim genoeg en hoewel ik gisteren had gezegd misschien beter even select te houden, moeten we olie op het vuur gooien en iedereen aankijken. Wel realistisch uiteraard en niet zodat we nog verder van huis komen.

Kasper, je bent een goede speler die weinig fouten zou maken. Maar gisteren stemde je op gamer97. Een relatief veilige stem. Op wie had je gestemd, moest je je willen bemoeien met de discussie van die dag ipv meer op de achtergrond te zitten? En vooral waarom natuurlijk. Antwoord lijkt me Tribeking, maar goed.

farden4, jou stem was te laat en werd niet meegeteld. Maar het was interessant dat je op BFL zat. Je hebt uitgelegd waarom haar en niet 000aj maar alsnog. Met jou stem erbij geteld was de stemronde zeker beslist geweest. Enig idee wat we vandaag moeten doen? Lijkt me interessant jouw visie te horen.

Tribeking, je zei buiten de 000aj-stemmers te moeten zoeken en met BFL kreeg je gelijk. Alsnog: hoe denk jij momenteel over de andere 3 000aj-stemmers van die dag, mijzelf, farden4 en kilt124 zijnde?

Leon, vandaag voorlopig een beetje afwezig. Ik ken de rede niet, maar goed. Jij niets wat ons kan helpen?

De rest, zoek het niet te ver. Simpele vragen zijn de beste.

Taragon

Berichtdoor Taragon » 10 februari 2013, 21:06

Nmaster schreef:Kasper, je bent een goede speler die weinig fouten zou maken. Maar gisteren stemde je op gamer97. Een relatief veilige stem. Op wie had je gestemd, moest je je willen bemoeien met de discussie van die dag ipv meer op de achtergrond te zitten? En vooral waarom natuurlijk. Antwoord lijkt me Tribeking, maar goed.

Hmm, nee. Alhoewel ik Cor heel vreemd vind spelen was het niet genoeg om een stem te krijgen. Farden kijk ik ook nog steeds naar, een gevoel wat ik krijg bij een aantal posts, plus de meeloopstem.
Ik stemde vooral op gamer97 om een boodschap te geven. Ik had ook sandereo of kilt kunnen stemmen. Als ik iemand anders had moeten stemmen was ik waarschijnlijk voor Farden gegaan. Al moet ik zeggen dat de interessantste dingen van hem na mijn stem kwamen.
Ook dit;
farden4 schreef:
Reden:
BigFatLiar stemt op 000aj met als enige reden dat ze hem al heeft zien spelen als goed en als slecht. Dan is het in mijn ogen juist beter om hem er nog even in te houden en te zien hoe hij zich gedraagt zodat je zeker weet of hij goed of slecht is.
Ik vindt het dus ook geen goede reden om op hem te stemmen en dat vindt ik eigenlijk een beetje verdacht. Ze zoekt een reden om maar op hem te stemmen.

Maaike geeft hier een hele andere uitleg aan dan wat ik eruit haal. Namelijk dat het vanuit hem nogal klonk alsof hij het had over een lynchstem.
Afbeelding
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 10 februari 2013, 21:07

Nmaster schreef:Tribeking, je zei buiten de 000aj-stemmers te moeten zoeken en met BFL kreeg je gelijk. Alsnog: hoe denk jij momenteel over de andere 3 000aj-stemmers van die dag, mijzelf, farden4 en kilt124 zijnde?

De rest, zoek het niet te ver. Simpele vragen zijn de beste.

Ik denk niet dat jij als wolf eerst iemand zou beschuldigen van vreemde stemmen, om vervolgens zelf op die persoon te gaan stemmen. Je zegt zelf dat je het hebt gedaan om hem in de gaten te houden, iets wat ik een wolf niet zo snel zou zien doen.

Van farden4 kan ik even geen hoogte krijgen, hoewel hij zijn stem goed heeft beargumenteerd (iig beter dan de meeste stemmen), lijkt het alsof hij soms rond een vraag heen danst zodat hij hem niet hoeft te beantwoorden, maar ik geef hem voor de nu het voordeel van de twijfel.

Van kilt heb ik niks meer gehoord behalve een stem op jou. Maar ik denk niet dat hij wolf is omdat hij dan niet zo opvallend afwezig zou zijn.
Afbeelding
ALL HAIL LUCARIO.

Kaashaas

Berichtdoor Kaashaas » 10 februari 2013, 21:08

^^Heb ik het verkeerd opgevat dan? Farden, verduidelijking graag.

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 21:22

Kijk, hier kunnen we al wat meer mee.

@Kasper, om even terug te komen op Cor: hoe zie je de situatie op hem na die eerste dag? Is hij voor jou nog steeds vreemd aan het spelen of heb je eventueel vragen aan hem? En dan over farden: ik denk dat de laatste posts farden een beetje een nieuwe sleutel aan het worden is. Moeten wij ons voorbereiden op farden als lynch met meelopers die we nu al kunnen voorspellen?

@Cor, je blijft de 000aj-stemmers minder verdenken of eventjes farden4 na. Maar wie is dan de prioriteit op dit moment en wie kan het spel definitief openbreken?

farden4

Berichtdoor farden4 » 10 februari 2013, 21:24

Taragon schreef:
farden4 schreef:
Reden:
BigFatLiar stemt op 000aj met als enige reden dat ze hem al heeft zien spelen als goed en als slecht. Dan is het in mijn ogen juist beter om hem er nog even in te houden en te zien hoe hij zich gedraagt zodat je zeker weet of hij goed of slecht is.
Ik vindt het dus ook geen goede reden om op hem te stemmen en dat vindt ik eigenlijk een beetje verdacht. Ze zoekt een reden om maar op hem te stemmen.

Maaike geeft hier een hele andere uitleg aan dan wat ik eruit haal. Namelijk dat het vanuit hem nogal klonk alsof hij het had over een lynchstem.

Kaashaas schreef:^^Heb ik het verkeerd opgevat dan? Farden, verduidelijking graag.

Het staat er inderdaad raar. Ik heb blijkbaar verkeerd gelezen, want ik dacht echt dat BFL op 000aj stemde.
Ze stemde dus op Sandereo, wat een wraakstem was. Dit vindt ik sowieso al een rare reden om op iemand te stemmen.

Zelfs al had ik het wel goed gelezen dan was mijn stem alsnog naar BFL gegaan gisteren, aangezien 000aj door de ervaren spelers te identificeren is. BFL is een stukje onvoorspelbaarder, die kan ik eigenlijk niet goed peilen (ze is vreselijk onvoorspelbaar, met wat voor rol dan ook).
000aj wou ik er dan ook nog even in houden, omdat hij door een ervaren speler wel geïdentificeerd kan worden als hij weerwolf is. Die stem is dus inderdaad een meeloop stem, maar wel een doordachte meeloopstem en niet een van 'de anderen stemmen op haar dus ik ook' meeloopstem.

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 10 februari 2013, 21:26

Vergeet mijn vraag niet, farden :)

Taragon

Berichtdoor Taragon » 10 februari 2013, 21:29

farden4 schreef:Zelfs al had ik het wel goed gelezen dan was mijn stem alsnog naar BFL gegaan gisteren, aangezien 000aj door de ervaren spelers te identificeren is. BFL is een stukje onvoorspelbaarder, die kan ik eigenlijk niet goed peilen (ze is vreselijk onvoorspelbaar, met wat voor rol dan ook).
000aj wou ik er dan ook nog even in houden, omdat hij door een ervaren speler wel geïdentificeerd kan worden als hij weerwolf is. Die stem is dus inderdaad een meeloop stem, maar wel een doordachte meeloopstem en niet een van 'de anderen stemmen op haar dus ik ook' meeloopstem.

Dus je stemt alleen op haar omdat je haar niet zo goed kan identificeren? Zoals ik al zei, dat is voor een flink aantal mensen te zeggen, en een flink aantal geven veel minder inbreng waar je iets mee kan, dus waarom dan BFL?

Nmaster schreef:@Kasper, om even terug te komen op Cor: hoe zie je de situatie op hem na die eerste dag? Is hij voor jou nog steeds vreemd aan het spelen of heb je eventueel vragen aan hem? En dan over farden: ik denk dat de laatste posts farden een beetje een nieuwe sleutel aan het worden is. Moeten wij ons voorbereiden op farden als lynch met meelopers die we nu al kunnen voorspellen?

Zoals ik al zei, ik verdenk Cor niet direct, maar een flink aantal opmerkingen vond ik gewoon heel vreemd.
En over farden zullen we zien, meeloopstemmen zeggen ook een hoop.
Afbeelding
Afbeelding

Tribeking

Berichtdoor Tribeking » 10 februari 2013, 21:30

Welke opmerkingen vond je dan vreemd? Want je was gister niet heel erg duidelijk.

Nmaster schreef:Kijk, hier kunnen we al wat meer mee.

@Cor, je blijft de 000aj-stemmers minder verdenken of eventjes farden4 na. Maar wie is dan de prioriteit op dit moment en wie kan het spel definitief openbreken?

Ik ben eerlijk als ik zeg dat Taragon toch opvalt, al hoeft dat niets te betekenen. Maar farden kan deze ronde maken of kraken in mijn ogen.
Laatst bijgewerkt door Tribeking op 10 februari 2013, 21:33, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
ALL HAIL LUCARIO.

LionH3art

Berichtdoor LionH3art » 10 februari 2013, 21:32

Tribeking schreef:
Van farden4 kan ik even geen hoogte krijgen, hoewel hij zijn stem goed heeft beargumenteerd (iig beter dan de meeste stemmen), lijkt het alsof hij soms rond een vraag heen danst zodat hij hem niet hoeft te beantwoorden, maar ik geef hem voor de nu het voordeel van de twijfel.

Dat inderdaad, maar ik heb geloof ik nog nooit met hem gespeeld, dus geen flauw idee of hij altijd zo speelt..? Niels weet jij dat miss?

Niels perspectief vergroten, zodat we de 000aj BM stemmers niet meer onder een vergrootglas in de gaten houden? Grappig.

Persoonlijk vind ik Tribe niet zo vreemd doen.

Random.org dom, dus plz meld je volgende keer gewoon niet aan als je zo gaat stemmen...

Taragon zijn stem vond ik ook wel apart.. Vind het niets voor jou om jezelf zo te laten gaan in zoiets kinderachtigs.. Je wilde voorkomen dat jouw van invloed was en daarmee opviel?

000aj neemt nu een beetje een slachtoffersrol aan, omdat hij weet dat hij toch niet het slachtoffer kan worden bij de wolven en daarom nu alvast een alibi wil creëren waarom hij curieus (voor een BM) niet gelunched zal worden?

Kaashaas doet vaag en blond.

De rest is verder wel gezegd, denk ik.
'Cause Baby, I'm just in Love with You..
---------------------------------------------------
3DS: 2019-9923-1872

Taragon

Berichtdoor Taragon » 10 februari 2013, 21:35

Tribeking schreef:Welke opmerkingen vond je dan vreemd? Want je was gister niet heel erg duidelijk.

Cor, zoals ik al zei speel je zwak. Je legt niet eens goed uit wat je nou verdacht vond, daarnaast snap ik niet dat je zo ontzettend veel nadruk legt op de BM-stemming, maar dat ben ik. Daarnaast is je hele 000aj verhaal ook niet bijster sterk.

Ofwel, je meeste posts over BFL, je door blijven hameren over de BM stemming, en het 000aj verhaal.
Afbeelding
Afbeelding

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumspellen