Tymek schreef:Luxor schreef:Ladies and Gentlemen.... Hold your orgasms.
Mijn carnavalsoutfitSpoiler: toon
Het idee er achter is "kind in de man".
Hoe kom je aan die grote lolly?
Sephi schreef:Held.
Je had alleen wel, voor het mooie, je benen even mogen scheren.
Elmo. schreef:Wat een geweldige outfit :'), maar is het nadeel van atributen niet dat je ze na 3 minuten kwijt bent?
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Waarom krijg ik nu ineens het beeld van een bezopen Lucje, die met opgerolde broekspijpen door Valkenswaerd holt, achter een andere Carnavalsganger aan, terwijl hij met een grote lolly zijn hersens in slaat?

Marco schreef:Beter nemen ze dan ook handen in beslag, daarmee kun je ook hard slaan enzo.
Oh en hoofden, want kopstoten enzo.
Papiergeld en sleutels kun je mee snijden dus beter verbannen ze dat ook maar.
Oh beter laten ze niemand naar binnen, dan kan er ook niks gebeuren
Sephi schreef:Waarom krijg ik nu ineens het beeld van een bezopen Lucje, die met opgerolde broekspijpen door Valkenswaerd holt, achter een andere Carnavalsganger aan, terwijl hij met een grote lolly zijn hersens in slaat?
koekkoek schreef:Mijn foto:
afbeelding
Luxor schreef:Samen met mijn vader zelf gemaakt. Hout uitsnijden, wit verven, rood plakplastic er overheen, steel er in en tsadaaaa.

Bombergirl schreef:Die is best goed, maar ik zou er misschien wel een warn voor geven. Het is een serieus topic..
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:Heb je nu niets geleerd van de Warn die je een uurtje of wat geleden al hebt gekregen?

kevindemen schreef:Sephi schreef:Heb je nu niets geleerd van de Warn die je een uurtje of wat geleden al hebt gekregen?
Ik leer alleen als er duidelijke uitleg word gegeven, niet als er een half antwoord word gegeven op een hele vraag. Bedankt voor de reactie.
Voor mij is, zoals word gezegd, dit subforum bedoeld voor onzinpraatjes. Met andere woorden, dat plaatje is onzinpraat, met andere woorden naar mijn visie toegestaan.
Chinchilla schreef:kevindemen schreef:Sephi schreef:Heb je nu niets geleerd van de Warn die je een uurtje of wat geleden al hebt gekregen?
Ik leer alleen als er duidelijke uitleg word gegeven, niet als er een half antwoord word gegeven op een hele vraag. Bedankt voor de reactie.
Voor mij is, zoals word gezegd, dit subforum bedoeld voor onzinpraatjes. Met andere woorden, dat plaatje is onzinpraat, met andere woorden naar mijn visie toegestaan.
Man, wat is jouw probleem? Op deze manier heb je zo het hele forum ter vijand, inclusief de mods. Dat is geen pretje.

Hina Kagiyama schreef:Flauw hoor, met dat kopje zo.

Tymek schreef:
waarom groeit er een bloem uit jou oor
nah je weet dat het een grap is.

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten