Marco schreef:Helmeroc schreef:Waarom is Olie zo geobsedeerd door Erik?
Wie is dat niet?

yannick-pro-gamer schreef:

Andreas 3DS schreef:yannick-pro-gamer schreef:
Windows 8?
Andreas 3DS schreef:(...)
Windows 8?
jpelgrom schreef:Andreas 3DS schreef:(...)
Windows 8?
Zo bijzonder is dat toch niet? Wereldwijd zijn er al 60 miljoen mensen die op hun PC Windows 8 hebben staan. Zelf heb ik bijvoorbeeld ook Windows 8.
Luxor schreef:jpelgrom schreef:Andreas 3DS schreef:(...)
Windows 8?
Zo bijzonder is dat toch niet? Wereldwijd zijn er al 60 miljoen mensen die op hun PC Windows 8 hebben staan. Zelf heb ik bijvoorbeeld ook Windows 8.
60 miljoen mensen is niks. we leven hier in een wereld met een bevolking van ongeveer 7 miljard mensen. Nu gebruiken deze mensen bij lange na niet allemaal een computer, maar als je kijkt naar gegevens kijkt van verscheidene onderzoeksburea's zie je dat 1,64% van de pc-gebruikers windows 8 gebruikt (grofweg 1 op de 75 mensen), tegenover 44,94% die windows 7 gebruikt, en 39,45% die nog windows XP gebruikt.
1.64% is niet veel. Ergo, het is dus vrij "bijzonder" dat mensen Windows 8 gebruiken.
Bron:Spoiler: toon

windows 8 heeft ook een bureaublad hoor de tegels dat is gewoon het startscherm en 1 tegel daarvan is het bureaublad en ik kan het weten want ik heb windows 8koekkoek schreef:
Ik zie een pitogram van Game Maker! Ik gebruikt het ook!( de illegale versie van GM8 PRO). Ik ben bezig met een 3D-RPG!
Mijn bureaublad is gewoon een voorbeeld uit Windows 7. Maar ik ben van plan om een Windows 8 te kopen ( zonder bureaublad, maar met tegeltjes.)

Daan schreef:Dat was inderdaad een ietwat te lage resolutie. Ik heb besloten mijn leven te beteren en een hogere in te stellen.
Is't zo allemaal goed en wel?
Gebruikers op dit forum: Chinchilla en 1 gast