Wanneer en of Nederlandse musea de DS implementeren in hun exposities, is nog onbekend. Maar de volgende keer dat ik een Van Gogh, Escher, of Vermeer ga bekijken, neem ik voor de zekerheid mijn DS mee!

invmat schreef:Op deze manier wordt de DS steeds multifunctioneelder, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je er ook nog eten mee kunt bestellen

Bob-Nintendo schreef:Je kunt er al eten mee bestellen.
Ga naar internet, superdeboer.nl ofzo (online shop), en koop dan wat te eten. Tadaa, eten besteld

noahhaon » 2 februari 2010, 16:16
Leuk als men ouders weer eens naar een saai museum wille.

SilverStarWolf schreef:Het zou natuurlijk het beste werken als iedereen dan zelf zijn ds kan meebrengen en dan gewoon via download p;ay de gids kan downloaden. Dan geven ze je de mogelijkheid om te kiezen of je het wel wil of niet. Mischien iets voor de volgende HME beurs. Dan kn je bij de ngamer stand een plategrond downloaden op je ds
glesto schreef:zo worden er wel meer exemplaren verkocht van de DSi dus positief voor nintendo
glesto schreef:SilverStarWolf schreef:Het zou natuurlijk het beste werken als iedereen dan zelf zijn ds kan meebrengen en dan gewoon via download p;ay de gids kan downloaden. Dan geven ze je de mogelijkheid om te kiezen of je het wel wil of niet. Mischien iets voor de volgende HME beurs. Dan kn je bij de ngamer stand een plategrond downloaden op je ds
of je kan natuurlijk bij de inkom vragen of je een ds als gids wilt en dat word bij de prijs inbegrepen
Ik denk dat hij bedoelde dat je dan een ds leent snapie. En je hoeft niet gelijk zo denigrerend te doen.Hyourinmaru schreef:glesto schreef:zo worden er wel meer exemplaren verkocht van de DSi dus positief voor nintendo
Oja tuurlijk, alsof je een DSi gaat kopen voor een museumtour. Leer is na te denken kiddo.

Nmaster schreef:Rien333,is back in action!
XDutchmen schreef:Rien333 is weer back!

Je zou wel eerder een museumtour maken als je met je DSi leuke extra dingen kan doen. Goed voor de musea!Hyourinmaru schreef:glesto schreef:zo worden er wel meer exemplaren verkocht van de DSi dus positief voor nintendo
Oja tuurlijk, alsof je een DSi gaat kopen voor een museumtour. Leer is na te denken kiddo.

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Erik², MSN [Bot] en 0 gasten