Erik² schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat de Motion Plus verplicht is, en niet een optie. Waarom doen ze dat? Nou wordt iedereen wel verplicht om zo'n ding te kopen... En tevens, gaat dat werken? Want met Wii Sports Resort moest dat ding steeds opnieuw gekalibreerd worden en daar zitten we bij een actie spel natuurlijk helemaal niet op te wachten. Dat zou je heel erg uit het spel halen. Ik blijf het een vreemde keuze vinden.

GameFreak schreef:En als je bedenkt dat Zelda OOT 10 jaar in ontwikkeling is geweest...

Revolution64 schreef:GameFreak schreef:En als je bedenkt dat Zelda OOT 10 jaar in ontwikkeling is geweest...
how how :p, ik denk niet dat Ocarina Of Time 10 jaar in ontwikkeling is geweest. Dan zouden ze direct na de eerste Zelda op de NES zijn begonnen aan OOT

GameFreak schreef:Het is niet echt te vergelijken met spirit tracks. Die was al half af voordat ze hem maakte. En als je bedenkt dat Zelda OOT 10 jaar in ontwikkeling is geweest...

Sky. F schreef:Ik heb nog geen Wii motion plus. Die zal ik dus apart moeten aanschaffen € 20,- en Zelda zal ook wel € 59,95,- gaan kosten. Bij elkaar toch weer € 80,-.
Dit word voor Nintendo dan wel kassa! Het zal heus wel een toegevoegde waarde zijn voor de gameplay maar misschien dat Nintendo een soort pakket kan maken net als bij Wii sport resort.

Djo_Wii schreef:Sky. F schreef:Ik heb nog geen Wii motion plus. Die zal ik dus apart moeten aanschaffen € 20,- en Zelda zal ook wel € 59,95,- gaan kosten. Bij elkaar toch weer € 80,-.
Dit word voor Nintendo dan wel kassa! Het zal heus wel een toegevoegde waarde zijn voor de gameplay maar misschien dat Nintendo een soort pakket kan maken net als bij Wii sport resort.
Laten we hopen van niet. Aangezien er ook al 1 bij red steel 2 zit. Als er dan ook nog eens 1 bij Zelda komt heb ik straks 5 WM+ en 3 Wiimotes...
Sky. F schreef:Djo_Wii schreef:Sky. F schreef:Ik heb nog geen Wii motion plus. Die zal ik dus apart moeten aanschaffen € 20,- en Zelda zal ook wel € 59,95,- gaan kosten. Bij elkaar toch weer € 80,-.
Laten we hopen van niet. Aangezien er ook al 1 bij red steel 2 zit. Als er dan ook nog eens 1 bij Zelda komt heb ik straks 5 WM+ en 3 Wiimotes...
Dan natuurlijk een pakket voor de mensen die nog geen WM hebben en bijvoorbeeld alleen het spe losl die dan natuurlijk goedkoper is. Niemand wilt natuurlijk WM's gaan sparen.

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten