robinschuurman schreef:tja het zou kunnen omdat meer mensen hun wii laten ombouwen ze dus spellen kunnen downloaden waar door hun geen spellen meer kopen waar door de bedrjfen minder geld opbrengen bij de wii en uit eindelijk naar andere consoles of zelfs naar de pc gaan maar dat verklaart weer niet waarom ze dan naar de xbox of naar playstation gaan want die kunnen als het goed is ook worden omgebouwt waar door de bedrijfen minder geld verdiend...

remcotje007 schreef:ik vind dat het komt door mensen die hun wii laten ombouwendie downloaden gewoon een game zonder te weten dat ze de opvolger mischien nooit meer kunnen spelen....(ik bedoel als de gamemakelaars teveel geld gaan inversteren in de makkelijks omtebouwen spelcomputer dat ze veel geld niet terugzien)daarvoor moet nintendo echt iets voor verzinnen voor de wii hd

626b schreef:Misschien een fusie tussen Nintendo en Microsoft of Nintendo en Sony?
robinschuurman schreef:626b schreef:Misschien een fusie tussen Nintendo en Microsoft of Nintendo en Sony?
nou als Nintendo nooit met philips had samen gewerkt aan de CDi disk drive hadden we nu wel De Nintendo playstation gehad en had nintendo niet zo een goede concurent waar door die niet alle mensen in pikken wat ze nu samen met de pc en Xbox (samen is dat microsoft weet ik) doen was dus eigenlijk een helle domme zet van Nintendo ront die tijd...

Okami, Zack & Wiki en A Boy and His Blob

Djo_Wii schreef:Sony en Microsoft pikken klanten in van Ninty? Dacht het niet. Nintendo heeft de afgelopen jaren zelf gezorgd voor een gigantische leegloop aan gamers. Pas als ze inzien dat de manier hoe ze nu bezig zijn niet de juiste is, dan is er pas weer hoop.

IJves schreef:Okami, Zack & Wiki en A Boy and His Blob
Ik wil die drie games maar al te graag kopen maar de winkelketen waar ik al mijn games koop verkoopt die games niet =/
Sadist schreef:Djo_Wii schreef:Sony en Microsoft pikken klanten in van Ninty? Dacht het niet. Nintendo heeft de afgelopen jaren zelf gezorgd voor een gigantische leegloop aan gamers. Pas als ze inzien dat de manier hoe ze nu bezig zijn niet de juiste is, dan is er pas weer hoop.
Wat een nonsens.
"Gamers"(AKA een heleboel pretentieuze mannetjes op het internet) zijn de laatste jaren er zo heilig van overtuigd dat Nintendo verkeerd bezig is en wijzen elke keer op de vele non-games die Nintendo maakt en dat ze niks meer om "ons" geven. Herhaal dit drie jaar lang en een heleboel mensen gaan er in geloven. Afgezien van de misser genaamd Wii Music en hun hits zoals Wii Fit Plus en Wii Sports Resort hebben ze op het casual gebied vrij weinig gedaan. Voor de rest maken ze gewoon de normale games die ze altijd maken. Probleem is, mensen willen nooit verder kijken dan hun neus lang is.
Punt 2, dat ontwikkelaars nu meer wegvallen zal meer door het feit komen omdat ze de markt voor zichzelf verziekt hebben. Als je de markt overstroomd met mini-game collecties en zwakke Wii Fit imitaties dan zal het idd gebeuren dat je niks meer verkoopt.
remcotje007 schreef:IJves schreef:Okami, Zack & Wiki en A Boy and His Blob
Ik wil die drie games maar al te graag kopen maar de winkelketen waar ik al mijn games koop verkoopt die games niet =/
rare winkelketen....
welke winkel is dat?
dan kun je mensen vermijden als ze die game willen kopen en dan gaan ze naar die winkel waar jij was geweest

Djo_Wii schreef:robinschuurman schreef:626b schreef:Misschien een fusie tussen Nintendo en Microsoft of Nintendo en Sony?
nou als Nintendo nooit met philips had samen gewerkt aan de CDi disk drive hadden we nu wel De Nintendo playstation gehad en had nintendo niet zo een goede concurent waar door die niet alle mensen in pikken wat ze nu samen met de pc en Xbox (samen is dat microsoft weet ik) doen was dus eigenlijk een helle domme zet van Nintendo ront die tijd...
Sony en Microsoft pikken klanten in van Ninty? Dacht het niet. Nintendo heeft de afgelopen jaren zelf gezorgd voor een gigantische leegloop aan gamers. Pas als ze inzien dat de manier hoe ze nu bezig zijn niet de juiste is, dan is er pas weer hoop.
Ondoordacht Joch schreef:Ik zou de schuld bij de third party publishers neerleggen. Er is een grote zooi bagger-games uitgebracht, en ik zal ook het merendeel van de third party titels niet eens met een stok aan willen raken.Als je al die slechte titels ziet dan koop je toch ook niks anders meer dan Mario? Dat is tenminste vertrouwd, want pappa speelde daar 20 jaar geleden ook al mee, maar dan op de NES.
Nmaster schreef:Leve de colruyt(vooral die van Kalmthout)!

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten