Tamara schreef:Natuurlijk is dat probleem niet onoverkomelijk, als je echt snel weg bent kun je het alarm op je mobiel instellen. Of hé, hier een idee voor de developers, bouw een alarm in spellen die de speler zelf in kan stellen. Stel de bus komt over zeven minuten, je voert het in voor je begint met spelen (of even snel tussendoor in het statusscherm) en je spel springt na zeven minuten automatisch op pauze.

Sky. F schreef:Soms pak ik mijn NDS even tijdens de reclame op tv. Als het programma weer begint dan klap ik mijn NDS weer dicht. Vaak is dit te kort om verder te komen met de game die je speelt en zit je vaak nog ergens midden in een veldje. Dus bovenstaande blog is heel herkenbaar!

Tamara schreef:Wat als je zo geabsorbeerd bent door het spel dat je een halte mist?

The Nostalgia-one schreef:Nu ik er zo over nadenk, ik moet woensdag 6 uur met de trein reizen. Misschien leuk om weer eens pokémon op te pakken.

Met de stoptrein van Groningen naar Limburg?Doomhammer schreef:The Nostalgia-one schreef:Nu ik er zo over nadenk, ik moet woensdag 6 uur met de trein reizen. Misschien leuk om weer eens pokémon op te pakken.
Waar moet je in godsnaam heen dan?

Eline schreef:Gaat je DS zo lang mee dan?
Eline schreef:Gaat je DS zo lang mee dan?
The Nostalgia-one schreef:Eline schreef:Gaat je DS zo lang mee dan?
Ik kan hem in Leiden denk ik wel opladen, misschien zelfs in de trein. En anders neem ik ook wel een boek mee. Ja, ik lees boeken.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten