Broeder schreef:Als easter egg dus?
gewoon dat hij langs de weg staat en limonade verkoopt ofzo

Hina Kagiyama schreef:Voor een 1 April grap is het nog wel vroeg, niet?

Ik had het over het topic en die "insider" bij Nintendo.Schaatskop schreef:Hina Kagiyama schreef:Voor een 1 April grap is het nog wel vroeg, niet?
Is dat naar mij gericht of wil je er een vertellen?

Djo_Wii schreef:Dit werd allang besproken in het SMG2-topic. Het begint imo een beetje vervelend te worden dat er toch regelmatig blog's verschijnen in de vorm van nieuwsberichten, zoals deze, waardoor er 2 dezelfde discussie's gehouden worden op het forum. Dit was van de week ook al zo bij het bericht over Zelda en het WM+ verhaal. Het is een goeie blog hoor (dus verder niet persoonlijk bedoelt Joe. Dit is even in het algemeen), maar was het niet een beetje de insteek om blogs te schrijven die een beetje losstaan van het nieuws? Persoonlijk erger ik me er nogal aan, maar het kan ook zijn dat ik de enige ben die zich ergert aan 2 dezelfde discussies op 2 plekken op het forum.
Schaatskop schreef:Djo_Wii schreef:Dit werd allang besproken in het SMG2-topic. Het begint imo een beetje vervelend te worden dat er toch regelmatig blog's verschijnen in de vorm van nieuwsberichten, zoals deze, waardoor er 2 dezelfde discussie's gehouden worden op het forum. Dit was van de week ook al zo bij het bericht over Zelda en het WM+ verhaal. Het is een goeie blog hoor (dus verder niet persoonlijk bedoelt Joe. Dit is even in het algemeen), maar was het niet een beetje de insteek om blogs te schrijven die een beetje losstaan van het nieuws? Persoonlijk erger ik me er nogal aan, maar het kan ook zijn dat ik de enige ben die zich ergert aan 2 dezelfde discussies op 2 plekken op het forum.
Ja klopt ook wel.. Ik zal mijn reacties op dat ander forum wel verwijderen

Sonic levels will be in 'Green Hill Galaxy'.

Broeder schreef:Als easter egg dus?
gewoon dat hij langs de weg staat en limonade verkoopt ofzo

Sky. F schreef:In een echte Super Mario game hoort geen Sonic![]()
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten