ZORA schreef:Voor mij is er maar één optie mogelijk; die is natuurlijk niet moeilijk te raden.

Pìm schreef:ZORA schreef:Voor mij is er maar één optie mogelijk; die is natuurlijk niet moeilijk te raden.
Kirby?
Nee, dat je op Zelda stemt snap ik wel. Nouja, ik zelf niet, want ik heb mijn eerste Zelda spel zo'n halfjaar geleden gekocht, dat was Twilight Princess. Eerst vond ik het wel leuk, maar toen ik verder kwam begon het me te vervelen. Mooi spel, maar toch iets wat ik niet leuk vind.

Nmaster schreef:Mijn stem verandert,eigenlijk wordt ik vrolijk van Kirby Wii!

TheThor schreef:Ik heb mijn stem veranderd na verhalen van marco xD.
Nu is het no more heroes 2.
Nintendofreak schreef:Ik HAAT SMG 2 nu, aangezien het bijna zeker is dat Sonic erin zit. Als hij er echt in zit ga ik gewoon een brief schrijven hoor. Dat beest heeft alleen maar slechte spellen.
Nintendofreak schreef:Ik HAAT SMG 2 nu, aangezien het bijna zeker is dat Sonic erin zit. Als hij er echt in zit ga ik gewoon een brief schrijven hoor. Dat beest heeft alleen maar slechte spellen.

Victor schreef:Ik zou SMG2 niet alleen haten omdat Sonic erin zit. Bovendien, als ik nu op mijn Twitter zeg dat Bunny Hop in Zelda Wii zit, is dat ook niet waar.
Nintendofreak schreef:Ngamer is echt wel betrouwbaar. Is een van de grootste gamebladen van de UK, ze ghaan echt niet zomaar iets zeggen.

Keer terug naar Nintendo algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten