mr. sjaak-braak schreef:Lol alsspelen, vet!
JariV schreef:Ik ben de meeste vergeten, maar zijn Final Smash was brainstorm.
jd the gamer schreef:jah is wel leuk maar het maakt een game VEEL te makkelijk... vooral bij schietspelletjes,
bovendien is het laf als je met cheats inline gaat(kan dat???)
matthijsg schreef:waar is de cheat pagina in de ngamer

Pìm schreef:Cheats zijn wel lachen, maar als je een spel dmv. cheats hebt uitgespeeld, heb je toch niet dat gevoel wat je anders zou hebben. Even iets totaal anders; Ik had eens een gameshark van een vriend geleend, en ik wou een Jirachi toveren. Bleek ik een bad egg te hebben, ik moest huilen.
Misschien triest, maar ik hield van dat spel. Want ik houd van Pokémon.

TheMitch schreef:Ik ben belangrijk
glesto schreef:Pìm schreef:Cheats zijn wel lachen, maar als je een spel dmv. cheats hebt uitgespeeld, heb je toch niet dat gevoel wat je anders zou hebben. Even iets totaal anders; Ik had eens een gameshark van een vriend geleend, en ik wou een Jirachi toveren. Bleek ik een bad egg te hebben, ik moest huilen.
ik hou ook van pokemon![]()
![]()
![]()

glesto schreef:ik?
nee en ik heb alleen hier en in de wedstrijd van pokemon dat gezegt voor de rest niet

sander fowl schreef:glesto schreef:Pìm schreef:Cheats zijn wel lachen, maar als je een spel dmv. cheats hebt uitgespeeld, heb je toch niet dat gevoel wat je anders zou hebben. Even iets totaal anders; Ik had eens een gameshark van een vriend geleend, en ik wou een Jirachi toveren. Bleek ik een bad egg te hebben, ik moest huilen.
ik hou ook van pokemon![]()
![]()
![]()
ik lees nu al iets van 30 forums waar je deze soort posts zet![]()
posthunten?

Schaatskop schreef:Ik vond action replay codes op MKdd wel lachen, heletijd met z'n vieren Mario en Luigi met unlimited star van de weg knallen.

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Daan, NintendoJeroen en 3 gasten