Eline

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Eline » 28 oktober 2009, 11:03

Ja online cheaten is echt onsportief...
Afbeelding

Tamara
Redactielid

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Tamara » 28 oktober 2009, 11:41

Eline schreef:Ach, het zijn toch vooral kinderen die dat doen. Laat ze lekker!

Inderdaad, als het spel voor hun zo leuker wordt. Bovendien zijn er Pokémon die je alleen kunt krijgen door naar speciale evenementen te gaan. Beetje sneu voor de kinderen die niet met dat soort dingen kunnen meedoen.

Toen R/B/Y en G/S het helemaal waren had ik een Xploder. Ik heb behoorlijk wat kinderen blij kunnen maken met een Mew en/of Celebi :)

Zo'n Xploder is trouwens leuk speelgoed. Het heeft me zelfs het één en ander geleerd over hoe spellen in elkaar steken.

Eline

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Eline » 28 oktober 2009, 11:57

Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.
Afbeelding

Artho

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Artho » 28 oktober 2009, 12:03

Eline schreef:Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.

Ik vond het nog geniaal. Goud/Silver waren al een tijdje oud en ik zocht op internet of er niet nog een manier was voor Mew. Toen was het opeens 2 dagen bekend dat je Mew in blauw/rood kon krijgen met een bepaalde truuc (Mew/Slowpoke/[!] bug). Dat was echt geniaal en toen had ik ze eindelijk alle 250(en later nog een legale Celebi). Had ik eindelijk alles zonder cheaten (ahem... Pokemon zonder cheaten, haha. Altijd wel 128 masterballs in Blauw/Rood en klonen van pokemon in goud/zilver :lol: ).

Ja, daar heb je veel meer lol mee soms dan het maar gewoon doen.

Wezzz

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Wezzz » 28 oktober 2009, 12:05

Ik wist met die spellen nooit hoe je ze moest krijgen, maar andere wel. En vaak wilden ze dan wel ruilen ofzo met zo'n Xplorer, maar soms had je zo'n vervelende klier die er wat voor terug moest. Ik had dus elke pokémon die goed of zeldzaam was een paar keer gecloneed. Zo kon ik ze ruilen. Maar.... nu is dat allemaal beveiligd, als je nu ee pokémon cloneet dan gaat de laatst gevangen pokémon weg. Hier ben ik pijnlijk achter ekomen toen ik Swampert wou clonen en Kyorge weg was
Now Doing:
Wii: Super Paper Mario
3DS: Luigi's Mansion 2
DS: Pokémon Ranger - Shadows of Almia
Xbox 360: Halo 4
GC: Luigi's Mansion

Leest: CSI: Bewijskracht
TV-serie: Bones, Season 4, Ep 5

legochesser

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor legochesser » 28 oktober 2009, 12:23

Agree with you Arjen, maar ik heb wel zoeits van dat je niet moet cheaten in de Multiplayer, alleen in de (echte) singleplayer, anders verpest je de lol voor anderen.
M'n DeviantArt met blogje

Wezzz

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Wezzz » 28 oktober 2009, 12:26

legochesser schreef:Agree with you Arjen, maar ik heb wel zoeits van dat je niet moet cheaten in de Multiplayer, alleen in de (echte) singleplayer, anders verpest je de lol voor anderen.

Ach ja, zoals Cartmen zegt:

'It ain't cheating until you got caught'
Now Doing:
Wii: Super Paper Mario
3DS: Luigi's Mansion 2
DS: Pokémon Ranger - Shadows of Almia
Xbox 360: Halo 4
GC: Luigi's Mansion

Leest: CSI: Bewijskracht
TV-serie: Bones, Season 4, Ep 5

Djo_Wii
Moderator

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Djo_Wii » 28 oktober 2009, 12:30

XSlicer schreef:
Eline schreef:Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.

Ik vond het nog geniaal. Goud/Silver waren al een tijdje oud en ik zocht op internet of er niet nog een manier was voor Mew. Toen was het opeens 2 dagen bekend dat je Mew in blauw/rood kon krijgen met een bepaalde truuc (Mew/Slowpoke/[!] bug). Dat was echt geniaal en toen had ik ze eindelijk alle 250(en later nog een legale Celebi). Had ik eindelijk alles zonder cheaten (ahem... Pokemon zonder cheaten, haha. Altijd wel 128 masterballs in Blauw/Rood en klonen van pokemon in goud/zilver :lol: ).

Ja, daar heb je veel meer lol mee soms dan het maar gewoon doen.

Ja, dat heb ik zelf daarom ook nog talloze keren de league uitgespeeld. Man man man, wat was dat een leuke tijd, of inderdaad met die vrachtwagen[waarvan ik nog altijd vind dat die daar raar staat] die je dan 'moest' duwen. Ahh, dat is pas nostalgie. Heb later Mew op Blue, Red en Yellow een keer van iemand gekregen. Die had er één met als tag van de trainer die hem als eerst ving; Nintendo inc. of zo iets. Weet niet hoe hij er aan gekomen was, maar hij had er heel veel omdat hij die ene Mew weer heel vaak gekloont had. Dat waren nog eens leuke dingen. En toen kon ik mijn vriendjes jaloers maken met met 151 complete pokedex in Red en Blue. (A)
TO DO LIST: ☑ A bit of tweeting, ☑ Lay around, ☑ Drink beer, ☑ Be Awesome.

Scruffy

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Scruffy » 28 oktober 2009, 16:03

Ik kan geen GTA spelen zonder cheats te gebruiken

SilverStarWolf

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor SilverStarWolf » 28 oktober 2009, 17:55

GT1995 schreef:Ik kan geen GTA spelen zonder cheats te gebruiken

Als je wat verder bent heb je meer dan genoeg geld en elk wapen ;) . De misies wordden moeilijker maar naar 2 of 3 keer proberen lukken ze meestal wel.

Dat neemt niet weg dat het niet leuk is om codes te gebruiken. FF lekker met een stuiterende tank door liberty city rijden :mrgreen:.

JariV

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor JariV » 29 oktober 2009, 12:14

Ik vind GTA eigenlijk nooit moeilijk, zie het ook meer als een leuk spel dan als een uitdaging. Maarja, iedereen zijn eigen mening :3
Afbeelding
Lid van het echte J-team, omdat het kan.
En van de gang
die gang van Kool
Kool, van Kool en de gang.

Sander47

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Sander47 » 10 november 2009, 14:30

Ik ben niet zo'n fan van cheaten. het spel word door al die extratjes minder leuk :(
en dan speel je het sneller uit en dan doe je hem weer weg :bobomb:
Youtube kanalen:
Gaming info:
Spoiler: toon
Fc 3ds: 5198-2685-9059
Playing:
Mario kart 7: +17500 RV

Hecthor Doomhammer

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Hecthor Doomhammer » 10 november 2009, 19:11

Ik weet nog wel uit Star Wars: Rogue Squadron;
Bepaalde code kreeg je een AUTO in plaats van een V Wing en een andere code, die pas veeeeeel later bekend werd gemaakt, kreeg je de Naboo Fighter, heb ik ook haast elke missie mee gedaan.

Eveneens alle wapens en God mode uit de oudere 3D-shooters mis ik wel, hoewel in GTA: San Andreas je wel lekker constant met mn gelijde raketten kan knallen (uzumymw en dan fullclip)

Unlockables zijn natuurlijk ook leuk (Dragonball Z BT2 en 3), maar daar heb ik niet altijd het geduld voor.
Ik ben gestopt met SSBB, omdat 30 uur brawlen al een hele tijd is, laat staan 100 uur. En met alle chars de 100 man brawl? nee, mij niet gezien. helemaal niet voor een trophy.

toady02

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor toady02 » 10 november 2009, 19:50

bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij :D

ik heb echt niet gecheat,want mijn vriend is het ook gebeurt zonder cheats.Toch nog weird :shock:
Leuk liedje horen?
http://www.newgrounds.com/portal/view/116783
Een Nederlands liedje met Mario!

Kaz

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Kaz » 10 november 2009, 20:49

Ik cheat zelf niet maar af en toe zie ik het bij een paar vrienden en het is best wel grappig maar hun gebruiken het niet om veder te komen maar gewoon uit te proberen wat er gebeurt voor de lol. Als ik bijvoorbeeld een cheat gebruik bij GTA sla ik daarna nooit op andere kan je het spel te makkelijk uitspelen vind ik.

mr. sjaak-braak

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor mr. sjaak-braak » 10 november 2009, 22:26

Ja :P en Celebi kon je krijgen door alle Unknowns te vangen :)
Monster Hunter ID: v677fz
HR: 46
Name: Matthijs

Hina Kagiyama

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Hina Kagiyama » 10 november 2009, 22:32

Ik weet nog wel dat ik op de basisschool de enige was die Mews had d.m.v. een gamegenie en iedereen die ook pokemon speelde wilde er een. En niemand gebruikte ze omdat Mewtwo beter was (Amnesia, Psychic en Recover was alles wat je hebben moest, Thunderbolt tegen mede Psychics).
3DS: 3179 - 6084 - 7457|PSN: YoukaiBuster|LoL: HinaKagiyama

Artho

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Artho » 11 november 2009, 21:04

Hina Kagiyama schreef:Ik weet nog wel dat ik op de basisschool de enige was die Mews had d.m.v. een gamegenie en iedereen die ook pokemon speelde wilde er een. En niemand gebruikte ze omdat Mewtwo beter was (Amnesia, Psychic en Recover was alles wat je hebben moest, Thunderbolt tegen mede Psychics).

Maar Legendaries is sowieso niet echt geweldig spelen. MewTwo was daarnaast ook echt veel beter dan andere pokemons. EV waardes had je toen ook nog niet echt.

jmerins

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor jmerins » 21 november 2009, 13:15

Cheats. ik vind het soms niet leuk om te cheaten, maar soms ook wel. zoals bij guitar hero. dan gebruik niet de cheats dat ik alles heb gehaald ofzo, maar wel air instruments ofzo XD :mario: :mrgreen: maar van mij mogen alle spellen cheats hebben, als je ze maar aan en uit kan zetten XD :D :cheesy: :lol: :P :mrgreen: :mario: :luigi: :goomba: :ster: :1up: :bobomb: :link: :kirby: :pokeball: :pikachu: :miyamoto: :drol:

toady02

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor toady02 » 21 november 2009, 14:01

jmerins schreef:Cheats. ik vind het soms niet leuk om te cheaten, maar soms ook wel. zoals bij guitar hero. dan gebruik niet de cheats dat ik alles heb gehaald ofzo, maar wel air instruments ofzo XD :mario: :mrgreen: maar van mij mogen alle spellen cheats hebben, als je ze maar aan en uit kan zetten XD :D :cheesy: :lol: :P :mrgreen: :mario: :luigi: :goomba: :ster: :1up: :bobomb: :link: :kirby: :pokeball: :pikachu: :miyamoto: :drol:

èhm ken je de "niet teveel smileys posten"regel niet? :(
Leuk liedje horen?

Mr.Buuny

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Mr.Buuny » 21 november 2009, 18:13

tjsa cheat men, ligt er natuurlijk aan wat men verstaat onder cheaten.
Als het in de zin is van GTA .... kijk staat er ineens een tank voor me en ik ben onoverwinnelijk en ik speel even het spel uit ... ja dan vind ik het aardig cheaten. Maar heb je het spel uitgespeeld en je gaat vervolgens een beetje uit verveling codes gebruiken om de game leuk te houden, dan vind ik het een heel ander verhaal.
En wat betreft guides/walkthroughs zowel papier (piggyback/bradygames of whatever) als digitaal (gamefaqs) Die moeten ze meer maken .... ikzelf heb ze ongeveer van elke Final Fantasy game liggen die ik maar heb en waarom? Nou vrij simpel ik wil eigenlijk alles uit het spel halen wat erin zit en dat wordt enorm lastig, zelfs bijna onmogelijk, om dat zonder guides/walkthroughs te doen en de fun factor gaat er zeker niet af want zelfs met die dingen ben je nog over de 100 uur aan het gamen!
signed Mr.Bunny!
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Aranu

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Aranu » 22 november 2009, 11:17

ik vindt persoonlijk alleen bij pokemon cheaten leuk :pokeball:
AfbeeldingAfbeelding

toady02

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor toady02 » 22 november 2009, 13:34

Aranu schreef:ik vindt persoonlijk alleen bij pokemon cheaten leuk :pokeball:

Dat is eigenlijk ook zo
Leuk liedje horen?

SilverStarWolf

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor SilverStarWolf » 24 november 2009, 19:48

Bij rachet and clanck 3 zitten ook leuke cheats (die de gameplay niet makkelijker maken zoals: inplaats een wrench een dubbelzijdig laserzwaard :cheesy:. Dit vecht net iets leuker dan een tang/hakbijl 8-)

Hyourinmaru

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor Hyourinmaru » 24 november 2009, 19:57

toady02 schreef:bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij :D

ik heb echt niet gecheat,want mijn vriend is het ook gebeurt zonder cheats.Toch nog weird :shock:

Je lult poep want dat KAN niet. Eveneens niet als een Zizagoon tegen komen in Pokemon Red.

SilverStarWolf

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor SilverStarWolf » 24 november 2009, 20:18

Hyourinmaru schreef:
toady02 schreef:bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij :D

Je lult poep want dat KAN niet. Eveneens niet als een Zizagoon tegen komen in Pokemon Red.

Zech dat niet te snel. Hij kan als bewijs een filmpje posten. Geen probleem toch als je hem gevangen heb?;)

toady02

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor toady02 » 26 november 2009, 16:22

SilverStarWolf schreef:
Hyourinmaru schreef:

Zech dat niet te snel. Hij kan als bewijs een filmpje posten. Geen probleem toch als je hem gevangen heb?;)

ik heb het niet gefilmdmaar hij was als het goed was level 23 (en niet shiny!!)
Leuk liedje horen?

JariV

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor JariV » 26 november 2009, 18:28

Ja, ik was aan het Brawlen, en toen kon ik als Miyamoto spelen. Ik ben het vergeten te filmen maar het is echt waar!
Afbeelding
En van de gang
die gang van Kool

SilverStarWolf

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor SilverStarWolf » 26 november 2009, 18:29

JariV schreef:Ja, ik was aan het Brawlen, en toen kon ik als Miyamoto spelen. Ik ben het vergeten te filmen maar het is echt waar!

Super lolz Wat kon ie vor aanvallen

JariV

Cheaten is geweldig!

Berichtdoor JariV » 26 november 2009, 18:42

Ik ben de meeste vergeten, maar zijn Final Smash was brainstorm.
Afbeelding
En van de gang
die gang van Kool

VorigeVolgende

Keer terug naar Blog Discussie