Eline schreef:Ach, het zijn toch vooral kinderen die dat doen. Laat ze lekker!
Eline schreef:Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.
legochesser schreef:Agree with you Arjen, maar ik heb wel zoeits van dat je niet moet cheaten in de Multiplayer, alleen in de (echte) singleplayer, anders verpest je de lol voor anderen.
XSlicer schreef:Eline schreef:Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.
Ik vond het nog geniaal. Goud/Silver waren al een tijdje oud en ik zocht op internet of er niet nog een manier was voor Mew. Toen was het opeens 2 dagen bekend dat je Mew in blauw/rood kon krijgen met een bepaalde truuc (Mew/Slowpoke/[!] bug). Dat was echt geniaal en toen had ik ze eindelijk alle 250(en later nog een legale Celebi). Had ik eindelijk alles zonder cheaten (ahem... Pokemon zonder cheaten, haha. Altijd wel 128 masterballs in Blauw/Rood en klonen van pokemon in goud/zilver).
Ja, daar heb je veel meer lol mee soms dan het maar gewoon doen.
GT1995 schreef:Ik kan geen GTA spelen zonder cheats te gebruiken
Eline schreef:Sowieso op het schoolplein praten over hoe je een Mew moest bemachtigen... Al die omstreden dingetjes bedenken, met die vrachtwagen of de Pokémon league 100x uitspelen, etc.. Superleuk was dat.

Hina Kagiyama schreef:Ik weet nog wel dat ik op de basisschool de enige was die Mews had d.m.v. een gamegenie en iedereen die ook pokemon speelde wilde er een. En niemand gebruikte ze omdat Mewtwo beter was (Amnesia, Psychic en Recover was alles wat je hebben moest, Thunderbolt tegen mede Psychics).
jmerins schreef:Cheats. ik vind het soms niet leuk om te cheaten, maar soms ook wel. zoals bij guitar hero. dan gebruik niet de cheats dat ik alles heb gehaald ofzo, maar wel air instruments ofzo XD![]()
maar van mij mogen alle spellen cheats hebben, als je ze maar aan en uit kan zetten XD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aranu schreef:ik vindt persoonlijk alleen bij pokemon cheaten leuk
toady02 schreef:bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij![]()
ik heb echt niet gecheat,want mijn vriend is het ook gebeurt zonder cheats.Toch nog weird
Hyourinmaru schreef:toady02 schreef:bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij![]()
ik heb echt niet gecheat,want mijn vriend is het ook gebeurt zonder cheats.Toch nog weird
Je lult poep want dat KAN niet. Eveneens niet als een Zizagoon tegen komen in Pokemon Red.
SilverStarWolf schreef:Hyourinmaru schreef:toady02 schreef:bij mij was iets raars bij pokemon pearl.ik liep dor het gras via lake valor naar pastria city en toen ik er bijna was kwam het legendarische pokemon geluid en wat kwam toen voorbij.Arceus!ik had een masterbal nog van een vriend over en vangde hem.Superblij![]()
Je lult poep want dat KAN niet. Eveneens niet als een Zizagoon tegen komen in Pokemon Red.
Zech dat niet te snel. Hij kan als bewijs een filmpje posten. Geen probleem toch als je hem gevangen heb?;)
JariV schreef:Ja, ik was aan het Brawlen, en toen kon ik als Miyamoto spelen. Ik ben het vergeten te filmen maar het is echt waar!
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Falco Lombardi en 0 gasten