wiigamer65 schreef:Zo heel raar vind ik dit niet, ik bedoel Microsoft heeft nu gewoon langer de tijd gehad om een goed sportsgame te maken.

Insominso schreef:Nintendo is in dit geval een beetje het proefkonijn van Microsoft en Sony geweest. Nintendo verzint de Wii en creëert deze, daarna kijken Microsoft en Sony of dat het echt publiek trekt en maken vervolgens hetzelfde idee als Nintendo, maar dan in een ander jasje en wat sterker dan de Wii.
Nou kunnen we wel met zijn allen gaan roepen dat het gejat is van Nintendo, maar doen alle bedrijven dat niet tegenwoordig?
Dat zou wat zijn. Stel Nokia verzint het touchscreen, nou mag LG dat niet in hun mobiele telefoons toepassen, want dan is het gejat van Nokia.
Ik denk dat Nintendo nu dan ook nergens bang voor hoeft te zijn, want de Wii heeft al stikgoed verkocht, de concurentie komt alleen met een sterker uitgewerkt idee, dat bij Nintendo begon.
En wat nou beter is... tja, daar zullen de meningen over verschillen denk. Ik vind in ieder geval Kinect de beste van de drie.

gamerX schreef:Zoals al gezegd is, dit is appels met peren vergelijken. Neem dan liever de Wii-MotionPlus als voorbeeld. Kinect is wel erg leuk! Heb het een keer uitgeprobeerd in de bibliotheek, en het werkt goed.

Hina Kagiyama schreef:Als je zo kijkt is die op de Wii echt spuuglelijk :') Die van de Kinect is ietwat overdone voor een bowlinggame, maar ziet er tenminste goed uit.
gamerX schreef:Zoals al gezegd is, dit is appels met peren vergelijken. Neem dan liever de Wii-MotionPlus als voorbeeld.
Herman! schreef:Ik vind het beide ontzettend leuk om te doen maar het leukste van de Wii is natuurlijk wel dat je kunt schudden en dan krijg je extra punten voor de rankings.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast