Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.
Kevin schreef: Ik vergeet nooit meer dat ik met open mond naar de intro van de game aan het kijken was. Of het nu de muziek was die de intro vergezelde of het gevoel dat ik echt iets revolutionairs ging spelen, de game maakte een onuitwisbare indruk op mij.
Kevin schreef: Het is zelfs zo gek dat de eerste paar weken na de lancering van de Wii de console enkel gebruikte om... Super Mario 64 op te spelen.

: 2449-5608-8543Alithepro1 schreef:Mario n64 ! mn aller eerste game die ik ook gespeeld hebik speel dit altijd nog ! Deze game is van emotionele waarde voor mij
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Sephi schreef:De CNE, da's alweer even terug.
Ik heb het laatste nummer nog, daarin werd toen de Power Unlimited geadviseerd aangezien er geen ander Nintendo blad in Nederland was.
Misschien destijds de inspiratie geweest om aan de [N]Gamer te beginnen?
Ik heb ook nog een nummer waarin Jurjen Tiersma (die van de PU ja) een review doet van een Smurfen spel voor de Gameboy, in de tijd dat hij ook nog werkte bij de Nintendo Hulplijn.
Hoe vaak ik die jongen toen wel niet heb gestalkt met vragen over Link's Awakening.
'Ik kom niet voorbij de puzzel in de tweede kerker, in de kamer met het konijn, de vleermuis en het skelet.'
Mooie tijd, mooie tijd...

TheMitch schreef:Ik ben belangrijk
glesto schreef:ik heb pas nog een N64 en Super Mario 64 gekocht
evil-link schreef:glesto schreef:ik heb pas nog een N64 en Super Mario 64 gekocht
Wtf![]()
je beseft hopelijk dat het nu 2011 is heen geen 1998
en bovendien had je op je nintendo wii een wii points kunnen kopen en dan mario 64 spelen (bij de wii-winkelkanaal)
Metal Electric schreef:evil-link schreef:glesto schreef:ik heb pas nog een N64 en Super Mario 64 gekocht
Wtf![]()
je beseft hopelijk dat het nu 2011 is heen geen 1998
en bovendien had je op je nintendo wii een wii points kunnen kopen en dan mario 64 spelen (bij de wii-winkelkanaal)
Dat is precies dezelfde kwaliteit. >__> En Super Mario 64 is nog steeds een topgame, dus niks mis met de aankoop.
evil-link schreef:het mag dan wel de dezelfde kwaliteit zijn maar APART een nintendo wii hebben en APART een n64 hebben lijkt mij niet echt handig he?
Taragon schreef:evil-link schreef:het mag dan wel de dezelfde kwaliteit zijn maar APART een nintendo wii hebben en APART een n64 hebben lijkt mij niet echt handig he?
Eeehm ik heb apart een: NES, SNES, N64, GC, Wii, PSX en PS3
Nog nooit last van gehad.
Het gaat ook om het idee van een klassieker in huis hebben.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: PirateBunny en 1 gast