Jesse
Redactielid

De sterrencatalogus kan beter

Berichtdoor Jesse » 26 mei 2011, 12:49

Afbeelding

Eindelijk staan Australische gamers ook een keer vooraan, want ze krijgen een exclusieve aanbieding in de sterrencatalogus. Leuk voor hen, maar wanneer krijgen we nou echt iets moois?

Deze intro is spectaculairder dan het daadwerkelijke nieuws, maar ik vind het wel schappelijk dat ze Down Under ook eens iets leuks toegespeeld krijgen. En wat dan? Enorme AR-kaarten in de sterrencatalogus. Voor 750 punten kunnen Australische gamers een AR-kaart kopen van 73 bij 47 centimeter. En dat dit leuk speelgoed kan zijn, toonde Satoru Iwata al eerder aan, door hand in hand met zijn Mii op de foto te gaan.

Afbeelding

En toegegeven, zo'n officiële kaart is toch een stuk mooier dan het knutselwerkje dat wij op de redactie maakten. Of een tatoeage.

Afbeelding

Prachtig voor die Aussies dat ze ook eens iets krijgen, maar stiekem willen wij nu natuurlijk ook een mooi cadeautje in de sterrencatalogus. Nintendo gaf eerder al een T-shirt aan de 3000 eerste registraties van de 3DS in Europa, maar hoewel Jesse Z. en Niels zich tot de gelukkigen mocht rekenen, was dat voor een heel continent toch best schamel.

Afbeelding

Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt voor een aanbieding in de catalogus waar we serieus blij van worden. Tuurlijk, ik wil best het gouden Twilight Princess-beeldje, maar ik zit nog lang niet op de zestig (60!) geregistreerde Nintendo Wii-spellen om de benodigde 15.000 punten bijeen te sprokkelen...

Maar wat is dan de ultieme aanbieding? Persoonlijk stem ik voor een een hele simpele; gewoon één toffe game (of download) voor een sterretje of 1500. Schappelijk toch? Nu nog even Nintendo hier ook warm voor krijgen...
Laatst bijgewerkt door Jesse op 26 mei 2011, 13:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Taragon

Berichtdoor Taragon » 26 mei 2011, 12:59

Hmm de Aussies hebben ook geluk met de OoT preorder. Ik ben benieuwd hoe ze die prijzen bepalen (de hoeveelheid sterren) want sommige dingen vind ik erg duur en andere dingen zijn goed te doen. Ik hoop in ieder geval dat ze binnenkort weer een leuke update doen, want die doekjes vond ik niet zo.
Afbeelding
Afbeelding

donkey-kong

Berichtdoor donkey-kong » 26 mei 2011, 14:12

Ik heb helaas geen club nintendo account. Ik heb het 5 keer geprobeert maar als ik dan wil inloggen pakt hij het niet. Maar als ik het wel had zou ik wel code willen hebben voor downloadeble content in een game. Dat zit nu nog niet in een game maar dat kan wel gebeuren.
Afbeelding

Spoiler: toon
Captain Midget!!

Daan

Berichtdoor Daan » 26 mei 2011, 14:40

Dit herrinerd me dat ik nog 2 games moet registreren...
Leuk voor hun dat ze iets leuks krijgen in de sterren catalogus, maar
wanneer zijn wij aan de beurt. Ik zie de laatste tijd alleen maar saaie
dingen in de catalogus staan... :(

Turtletim

Berichtdoor Turtletim » 26 mei 2011, 14:58

ik heb laatst dubbel cd van mario galaxy gekocht (soundtrack)
daar ben ik wel erg tevreden over
friendcode: 4682-8474-0850
voeg me toe pls en pm me dan

most wanted: Super Mario 3ds, Rayman 3D

xevilpunkx

Berichtdoor xevilpunkx » 26 mei 2011, 15:52

Ik heb echt niet te klagen over de sterrencatalogus bij ons, wij hebben al een hele hoop zeer leuke items "gekocht" maar als ik dan zie wat we al hebben uitgegeven hadden we al 2 zeldabeelden kunnen kopen als we hadden gespaard... (in totaal hebben we al 37300 sterren gehad)
Afbeelding

Wezzz

Re: De sterrencatalogus kan beter

Berichtdoor Wezzz » 26 mei 2011, 16:57

Ik wil ook zo'n shirt. Zo'n enorm stuk papier mogen ze hebben.
Now Doing:
Wii: Super Paper Mario
3DS: Luigi's Mansion 2
DS: Pokémon Ranger - Shadows of Almia
Xbox 360: Halo 4
GC: Luigi's Mansion

Leest: CSI: Bewijskracht
TV-serie: Bones, Season 4, Ep 5

w0ut3r

Berichtdoor w0ut3r » 26 mei 2011, 17:14

waarom doen ze er geen kortingscodes op nintendospellen bij die je kan kopen van je sterren? een beetje op dezelfde manier als met het kopen van points dat je zo'n code in beeld krijgt en dan kan printen. en in een winkel kan laten zien
Afbeelding

Shinigami

Berichtdoor Shinigami » 26 mei 2011, 17:36

Och ja de sterrencatalogus, Dat was ik al vergeten.
Ik kijk er zelfs al niet meer na. :roll:
Afbeelding
Playing : Steel Diver, 3DS & Super Mario Sunshine, GCN.

Dirby

Berichtdoor Dirby » 26 mei 2011, 18:39

Helaas heb ik geen 3DS anders had ik allang een paar foto's genomen met een AR kaart
3DS Gegevens
Code:0259-0407-5569
Naam: Jascha
PM Bij Toevoeging

Wii U
ID: J.Standaart
PM bij toevoeging

MK7BDC

Pyoro

Berichtdoor Pyoro » 26 mei 2011, 20:12

weet je wat ze zouden moeten doen? Gewoon games in hun club nintendo winkel gooien. Dan krijg je bv art academy voor 2000 punten, en professor layton voor 3000 punten, en de mario's en zelda's daar moet je voor sparen, want das kwaliteit, voor een 5000 puntjes. Daar is iedereen mee gebaat. Toch?
PSN-account: thePownmachine | Doodsogen | TIG |

Link
Pokémon-Weldoener
: Hulp nodig? Vraag het maar!
Diamond: 1249-7878-7705
SoulSilver: 3567-4857-0463
Black: 1549-4600-7555
White 2: 2151-6180-2410

Robin

Berichtdoor Robin » 26 mei 2011, 20:15

pyoromaster schreef:weet je wat ze zouden moeten doen? Gewoon games in hun club nintendo winkel gooien. Dan krijg je bv art academy voor 2000 punten, en professor layton voor 3000 punten, en de mario's en zelda's daar moet je voor sparen, want das kwaliteit, voor een 5000 puntjes. Daar is iedereen mee gebaat. Toch?

Hoe ging dat eigenlijk met Gamecube games? als ik ze wou kopen waren ze namelijk al uitverkocht :?
Afbeelding
Live a live

Ganon

Berichtdoor Ganon » 27 mei 2011, 7:27

We hebben in het verleden zeker leuke aanbiedingen gehad. Zo was ik in Nederland een van de eerste die de 'oer' DS kreeg door middel van een VIP DS PACK. Je kreeg dan van Nintendo voor 1000 sterren + een bepaald bedrag een NDS, een paar demospellen (mario 64, metroid prime hunters: first hunt en Wario ware) en daarnaast nog een heel slick zwart Nintendo DS t-shirt met daarop de tekst 'touch me'.

Ook kan ik me nog de Zelda Collectors Edition herinneren. Die heeft [N]Gamer toen volgens mij nog bij abonnementen cadeau gedaan. Ik heb hem uit de catalogus gehaald.

Sowieso is het nu moeilijk sparen, want na twee jaar zijn je sterren 'verbruikt' en kun je ze niet meer gebruiken met als gevolg dat je eigenlijk nooit op die eerder genoemde 15.000 punten komt. Of je moet natuurlijk nog geen leven hebben en 60 spellen binnen twee jaar kopen.

Wat betreft de games in de sterrencatalogus: dat is met de Gamecube games wel zo geweest. Zo heb ik Metroid Prime 2 Echoes toen in de catalogus gekocht (omdat mijn sterren welliswaar anders waren verlopen, maar goed...)

Er is dus genoeg mogelijk. Het ging echter fout op het moment dat je sterren na twee jaar zouden vervallen en dat de catalogus ineens slecht werd onderhouden.

Tijd voor verbetering?
Afbeelding

"It seems the time has come for the boy without a fairy to begin his journey.." - Deku Tree
Now Playing:
Nintendo Land (Wii U)
ZombiU (Wii U)
New Super Mario Bros. 2 (3DS)

Ramirez

Berichtdoor Ramirez » 27 mei 2011, 12:36

Ze moeten die houdbaarheidsdatum van de sterren zowieso verwijderen, slaat al nergens op. Het verplicht mij nu dat ik ze moet uitgeven voordat ze vervallen. Omdat ik niet echt een liefhebber ben van de merchandise gaat het al snel op aan wii points.

Ik had mazzel dat ik nog een gamecube met Mario Smash Football kon krijgen voor nop. Deze acties zie ik graag weer terug.
"If your computer runs on FTB, please do not remove the fluffy teddybear from it" (Terry Pratchet - Hogfather)

mijn Collectie

Woep

Berichtdoor Woep » 27 mei 2011, 19:29

De sterrencatalogus is een slechte grap, en elke keer dezelfde oppervlakkige vragenlijst invullen voor je sterren begint ook te irriteren...

Wat voor gamer vind je jezelf?
Hoeveel mensen gaan dit spel spelen? (1)
Wie gaat dit spel het meest spelen? (uhh, ik)
Wat voor gamer is die persoon? (sterf)

Wat vaker een haalbaar extraatje zou de "Club" goed doen, en het niet meer laten vervallen van je saldo zou inderdaad een goed begin zijn. :)

Hina Kagiyama

Berichtdoor Hina Kagiyama » 27 mei 2011, 19:48

Woep schreef:De sterrencatalogus is een slechte grap, en elke keer dezelfde oppervlakkige vragenlijst invullen voor je sterren begint ook te irriteren...

Ik vul elke keer andere informatie in en geef bij de invulvelden meestal "Henk" op.
3DS: 3179 - 6084 - 7457|PSN: YoukaiBuster|LoL: HinaKagiyama

brendentje

Berichtdoor brendentje » 1 juni 2011, 18:37

Inderdaad voor België en Nederland is het vrij beroerd qua keuze. Ik vind dat catalogussen hetzelfde moeten zijn.
Afbeelding

NintendoJeroen

Berichtdoor NintendoJeroen » 17 augustus 2011, 14:01

Dat beeld van Zelda is duur inderdaad, dat is het enige item waarvoor ik nu niet genoeg sterrekes heb.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

daniel482

Berichtdoor daniel482 » 12 maart 2012, 18:13

We mogen niks te klagen hebben. Nintendo doet dit helemaal gratis, en natuurlijk zouden we het dikke voordeel aan onze kant willen hebben. Maar er is nu geen enkele game uitgever die ook iets extra's geeft bij spellen. Ikzelf heb zelfs het Zelda beeld kunnen opsparen, door goed te zoeken en aan allemaal mensen te vragen. Maar als je bedenkt hoe veel the Minish Cap LE bigbox nu waard is (plus minus 3000 euro) en die was ook ooit 15.000 sterren. :P
Afbeelding
Klik hierboven en beleef het ultieme Nintendo-gevoel!

Hier een (groot) deel van mijn Zelda collectie!

Redspace

Berichtdoor Redspace » 27 april 2012, 22:44

Ja nou aan die achtergronden of ringtones heb je ook echt is wat, niet echt dus!!Nee, wat mij betreft een download of een speciaal hoesje voor je DS of 3DS of zo...

maxzelda

Berichtdoor maxzelda » 28 april 2012, 13:42

ik zou willen dat wij die gouden nunchuck ook krijgen austrailie heet hem al en japan ook! wanneer zijn wij aan de beurt?!
Ik ben een echte game nerd en ik ben er trots op!

Keer terug naar Blog Discussie