Eindelijk staan Australische gamers ook een keer vooraan, want ze krijgen een
exclusieve aanbieding in de sterrencatalogus. Leuk voor hen, maar wanneer krijgen we nou echt iets moois?
Deze intro is spectaculairder dan het daadwerkelijke nieuws, maar ik vind het wel schappelijk dat ze Down Under ook eens iets leuks toegespeeld krijgen. En wat dan? Enorme AR-kaarten in de sterrencatalogus. Voor 750 punten kunnen Australische gamers een AR-kaart kopen van 73 bij 47 centimeter. En dat dit leuk speelgoed kan zijn, toonde Satoru Iwata al eerder aan, door hand in hand met zijn Mii op de foto te gaan.

En toegegeven, zo'n officiële kaart is toch een stuk mooier dan het knutselwerkje dat wij op de redactie maakten. Of een
tatoeage.

Prachtig voor die Aussies dat ze ook eens iets krijgen, maar stiekem willen wij nu natuurlijk ook een mooi cadeautje in de sterrencatalogus. Nintendo gaf eerder al een T-shirt aan de 3000 eerste registraties van de 3DS in Europa, maar hoewel Jesse Z. en Niels zich tot de gelukkigen mocht rekenen, was dat voor een heel continent toch best schamel.

Ik vind eigenlijk dat het tijd wordt voor een aanbieding in de catalogus waar we serieus blij van worden. Tuurlijk, ik wil best het
gouden Twilight Princess-beeldje, maar ik zit nog lang niet op de zestig (60!) geregistreerde Nintendo Wii-spellen om de benodigde 15.000 punten bijeen te sprokkelen...
Maar wat is dan de ultieme aanbieding? Persoonlijk stem ik voor een een hele simpele; gewoon één toffe game (of download) voor een sterretje of 1500. Schappelijk toch? Nu nog even Nintendo hier ook warm voor krijgen...