WILL KILL schreef:Sephi schreef:Ik speel nog regelmatig op m'n Wii.
Ook ouwe cube-games aangezien mijn zusje m'n ouwe zilveren kubus heeft ingepikt.
Anyway, wat mijn gedachte is bij mensen wiens Wii stof staat te vangen:
Waarom heb je 'm dan uberhaupt gekocht?
Er zijn zat goeie titels voor, ga die dan eens kopen dan.
Als ik één gameconsole moet noemen die ik weinig meer gebruik, is het m'n PC wel.
Maar die gebruik ik dan weer voor andere doeleinden.
ik speel niet op mijn Wii, omdat hij niet zo "online vriendelijk" is zoals de ps3 en xbox die bieden een mooiere online aan en zeg nu zelf wij zitten in het tijdperk van online gaming.
Facts are overvalued"
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Just-in Time schreef:Bij mij hapt de Wii geen stof, maar dat komt door mijn zusje.
Ik speel vooral op de Xbox omdat ik dan lekker met mijn vrienden kan chatten en spelen. Dat is dan ook de grootste reden waar ik vind dat het bij de Wii mis ging. En dan de friendcodes, dat was ook een stap in de verkeerde richting. Dat is gewoon veel te veel rompslomp. Je kunt ook niet even snel kijken wie er allemaal online zijn als je in het hoofdmenu van een spel zit. En wat noem je nou 'hardcore'? Ik vind een Mario-game geen hardcore game, maar een kinderspel. Spellen als Metal Gears Solid, Gears of War, Uncharted, en Borderlands, kijk, dat noem ik hardcore. Ik heb Nintendo altijd gezien als een bedrijf dat spellen voor kinderen maakt, niet voor pubers/volwassenen. En ik denk dat dat beeld nooit zal gaan veranderen.

NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.
Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.
Just-in Time schreef:Bij mij hapt de Wii geen stof, maar dat komt door mijn zusje.
Ik speel vooral op de Xbox omdat ik dan lekker met mijn vrienden kan chatten en spelen. Dat is dan ook de grootste reden waar ik vind dat het bij de Wii mis ging. En dan de friendcodes, dat was ook een stap in de verkeerde richting. Dat is gewoon veel te veel rompslomp. Je kunt ook niet even snel kijken wie er allemaal online zijn als je in het hoofdmenu van een spel zit. En wat noem je nou 'hardcore'? Ik vind een Mario-game geen hardcore game, maar een kinderspel. Spellen als Metal Gears Solid, Gears of War, Uncharted, en Borderlands, kijk, dat noem ik hardcore. Ik heb Nintendo altijd gezien als een bedrijf dat spellen voor kinderen maakt, niet voor pubers/volwassenen. En ik denk dat dat beeld nooit zal gaan veranderen.
Just-in Time schreef:Ik heb nog niets gezegd over de Wii U. :')
Tevens heb ik een Xbox omdat de meeste vrienden van mij dat ook hebben, dat hebben we destijds een beetje afgesproken. Als we hadden afgesproken dat we een PS3 zouden nemen, had ik nu een PS3 gehad.
Ik weet dat er ook 'volwassen' games zijn op de Wii zoals Metroid, The Legend of Zelda, Goldeneye en Mad World, maar daar kan ik niet gewoon mee met m'n vrienden chatten enzo. Gamen op de pc vind ik niet fijn en ik mag van mijn pa geen pc op mijn kamer hebben. Dan is de Xbox toch een goede oplossing?

NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.

jordybutter schreef:NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.
helemaal mee eens
NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier.
NintendoJeroen schreef:Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk.
NintendoJeroen schreef: Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox.
NintendoJeroen schreef:Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.
Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden
nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller
Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden
nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller

Bizarro schreef:Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Hoeveel goede 3DS Spellen zijn er tot nu toe? 2 ofzo.
Skibedebabski schreef:NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier.
Oh vertelNintendoJeroen schreef:Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk.
Mjah, als je innoveert, moet je zorgen dat het goed is. En dat is in ieder geval bij de Wii helaas niet het geval. En hoezo is Sony innovatiever dan Microsoft?NintendoJeroen schreef: Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox.
Nogal wiedes dat veel 'exclusieve' games ook op de PC verschijnen, aangezien Windhoos van Microsoft is. En bovendien zijn er nog genoeg titels die niet op de PS3 zijn verschenen,dus....NintendoJeroen schreef:Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.
En waarom zou ik de moeite doen om jou te overtuigen? Jij bent waarschijnlijk toch zo eigenwijs dat het niet de moeite/tijd waard is.
Samenvattend: Geen idee wat jij hebt gesnoven/gebruikt, maar doe mij er maar 5.
NintendoJeroen schreef:Ok duidelijk dat jij een Xbox fanboy bent.
NintendoJeroen schreef:Je zegt dat de Wii niet innovatief genoeg is. Motion controle was nieuw na de GameCube en dat is op zich al innovatief. Speldesigner hebben leuke dingen gedaan met motion controle en vooral bij shooters werkt het uitstekend. En zie daar, Microsoft brengt Kinect! Wauw!
NintendoJeroen schreef:Exclusive games die op de PC verschijnen, komen ook op de PS3 en Xbox uit. Ook al komen ze alleen op de PC, dan zien de meeste mensen het als casual games. Zoo tycoon bijvoorbeeld is een Microsoft Game. Hele leuke game, maar zie jij het al voor je op de Wii? Dacht 't niet.
Keer terug naar Blog Discussie