mark

Re: De onberoerde console

Berichtdoor mark » 8 juli 2011, 0:57

Haha grappig ik kreeg mijn Wii op mijn verjaardag -6 oktober 2008 en ik raak hem nog steeds best vaak aan dus het is maar net of de controle je ligt of niet mij iig wel ;)
FC: 2019-9765-5763
PM: met jouw naam en FC naar mij aub!

ShoDan

De onberoerde console

Berichtdoor ShoDan » 8 juli 2011, 1:18

Ik heb ook een 360 maar ik speel vaker op me wii.

Maar het is ook meer omdat ik er n64 games op heb, snes games, cube games kan ik er ook op doen. Dat is de grootste reden. De wii heeft briljante games alleen behalve brawl hebben ze weinig replay value.

Metroid prime 3, twilgith princes, brawl, galaxy 1 en 2. mario kart, wii sports, metroid other M, donka kong wii, new super mario bros, kirby, battilon wars. Het zijn gewoon extreem goede games die je 1x speelt.

Op me 360 speel ik nog vaak halo, gears of war 2, gta. Omdat die hebben online en kan je gewoon vaker spelen. Betekent dat dat ze beter zijn dan de wii games. Nee helemaal niet. Het zijn goede games. Maar een a+ nintendo titel is gewoon veel beter dan een game op een ander platform vind ik zelf. Daarom game ik nog vooral. Omdat ik naar zulke games uitkijk.
Afbeelding

Ocean25

De onberoerde console

Berichtdoor Ocean25 » 8 juli 2011, 7:06

WILL KILL schreef:
Sephi schreef:Ik speel nog regelmatig op m'n Wii.
Ook ouwe cube-games aangezien mijn zusje m'n ouwe zilveren kubus heeft ingepikt.

Anyway, wat mijn gedachte is bij mensen wiens Wii stof staat te vangen:
Waarom heb je 'm dan uberhaupt gekocht?
Er zijn zat goeie titels voor, ga die dan eens kopen dan.

Als ik één gameconsole moet noemen die ik weinig meer gebruik, is het m'n PC wel.
Maar die gebruik ik dan weer voor andere doeleinden.

ik speel niet op mijn Wii, omdat hij niet zo "online vriendelijk" is zoals de ps3 en xbox die bieden een mooiere online aan en zeg nu zelf wij zitten in het tijdperk van online gaming. :(

Nou, als je kijkt naar dat idiote Burnout Paradise waar je niet duidelijk online kunt racen, maar alleen rondrijden, en met wat je met Monster Hunter 3 online kunt doen, weet ik wel wat het beste is hoor. Wii Online is lang niet altijd zo (veel) slecht(er) als mensen zeggen of je willen doen geloven.
Playing: Metroid Prime Trilogy
Wanted: MH 4

Facts are overvalued"

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 8 juli 2011, 8:21

Die klachten over online gaming deel ik zeker niet als het om de Wii gaat, wel als het om de (3)DS gaat. Op de DS heb ik nooit anders gedaan dan local multiplayer en op de spellen die ik nu op de 3DS heb is het ook nog weinig goeds (RE Mercenaries, PES, Sims). Op Sims en PES ontbreekt de online optie en bij de Mercenaries krijg ik eerst 10x een 'failed to join' error voor ik eindelijk online kan.
Op de Wii speel ik juist heel vaak online met Conduit 2, GoldenEye007 en Mario Kart. SSBB valt de online functie wel tegen, daar moet je zo lang wachten.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Angelus230

De onberoerde console

Berichtdoor Angelus230 » 8 juli 2011, 11:17

Ik speel ook niet meer op de Wii. Alleen kijk er nu Kirby op. Ik vind de Wii plezant, maar de PS3 is verslavender. :ster:
Buffy the Vampire Slayer RULEZZZ

Tommy

De onberoerde console

Berichtdoor Tommy » 8 juli 2011, 14:00

Omg, precies hetzelfde probleem, na 1,5 jaar gespeeld op de Wii te hebben, heeft de xbox mijn hart toch weer veroverd. :shock:
Afbeelding

Creativity is not my...And then?

xevilpunkx

De onberoerde console

Berichtdoor xevilpunkx » 8 juli 2011, 14:12

Bij mij staat de Wii nog steeds roodgloeiend, dat had ik helemaal niet verwacht toen we hem aankochten, mijn verwachtingen heeft hij dus in elk geval zwaar overtroffen :D
Ik snap niet goed waarom zoveel mensen hem laten verkommeren en beweren dat er helemaal niets deftigs op uitgekomen is. Er zijn massa's goeie Wii games op de markt. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal want we hebben ook een PS3 en Xbox360 en dat aanbod vind ik persoonlijk wat magertjes, voor elke 10 games die erop uitkomen waar de meesten helemaal wild van worden, is het 9x een kopie van een andere game.
Afbeelding

GamerKevos

De onberoerde console

Berichtdoor GamerKevos » 8 juli 2011, 14:43

Ik wil niet weten wat de eigenaar van de WiiMote op het tweede plaatje ermee gedaan heeft... :drol:
Hatseflats

xevilpunkx

De onberoerde console

Berichtdoor xevilpunkx » 8 juli 2011, 14:50

Moesten mijn controllers er zo uitzien, ook al had ik iets tegen Nintendo, dan nog zou ik verlegen zijn om zulke foto's te posten... Als die controllers vol stof liggen, zal de rest van het huis er ook niet zo netjes bijliggen waarschijnlijk :cheesy:
Afbeelding

NinoDude01

De onberoerde console

Berichtdoor NinoDude01 » 8 juli 2011, 16:56

Kan er weinig over zeggen, sinds 2 weken een eigen Wii op mijn kamer en ik ben er heel blij mee. Ik kan nu eindelijk verder met mijn backlog afwerken en als ik er zo naar kijk dan ben ik er nog wel een paar maanden mee zoet.

sirolf

De onberoerde console

Berichtdoor sirolf » 8 juli 2011, 17:35

mijn wii vergaart vooral stof omdat mijn tv kaduuk is en ik geen dvd's, games en andere diversen er op kan spelen. :P

Gerthein
Redactielid

De onberoerde console

Berichtdoor Gerthein » 10 juli 2011, 0:18

Tikkie tendentieus hoor; zo'n oproep kun je over elke console wel plaatsen en je krijgt geheid reacties zat. Zeker ook, destijds, voor de GameCube, die beruchte periodes van 'softwaredroogte' kende. Dat is nu vergeven en vergeten, als je achteraf, de line-up overziet en de krenten uit de pap ziet fonkelen als diamantjes (mixed metaphors ftw). Maar destijds werd er steen en been geklaagd.

Sephi
Moderator

De onberoerde console

Berichtdoor Sephi » 10 juli 2011, 0:21

Consumenten klagen nu eenmaal graag.
Het is nooit goed genoeg en je kunt nooit iedereen tevreden stellen.

Edit: PS. Mag mijn supertoffe Slash-avatar in het blad? 8-)
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Pißwasser©; slootwater voor échte mannen.
Vunter Slaush!? Afbeelding

Dzhustin

De onberoerde console

Berichtdoor Dzhustin » 10 juli 2011, 0:53

Bij mij hapt de Wii geen stof, maar dat komt door mijn zusje.
Ik speel vooral op de Xbox omdat ik dan lekker met mijn vrienden kan chatten en spelen. Dat is dan ook de grootste reden waar ik vind dat het bij de Wii mis ging. En dan de friendcodes, dat was ook een stap in de verkeerde richting. Dat is gewoon veel te veel rompslomp. Je kunt ook niet even snel kijken wie er allemaal online zijn als je in het hoofdmenu van een spel zit. En wat noem je nou 'hardcore'? Ik vind een Mario-game geen hardcore game, maar een kinderspel. Spellen als Metal Gears Solid, Gears of War, Uncharted, en Borderlands, kijk, dat noem ik hardcore. Ik heb Nintendo altijd gezien als een bedrijf dat spellen voor kinderen maakt, niet voor pubers/volwassenen. En ik denk dat dat beeld nooit zal gaan veranderen.

Michelangelos

De onberoerde console

Berichtdoor Michelangelos » 10 juli 2011, 1:20

Just-in Time schreef:Bij mij hapt de Wii geen stof, maar dat komt door mijn zusje.
Ik speel vooral op de Xbox omdat ik dan lekker met mijn vrienden kan chatten en spelen. Dat is dan ook de grootste reden waar ik vind dat het bij de Wii mis ging. En dan de friendcodes, dat was ook een stap in de verkeerde richting. Dat is gewoon veel te veel rompslomp. Je kunt ook niet even snel kijken wie er allemaal online zijn als je in het hoofdmenu van een spel zit. En wat noem je nou 'hardcore'? Ik vind een Mario-game geen hardcore game, maar een kinderspel. Spellen als Metal Gears Solid, Gears of War, Uncharted, en Borderlands, kijk, dat noem ik hardcore. Ik heb Nintendo altijd gezien als een bedrijf dat spellen voor kinderen maakt, niet voor pubers/volwassenen. En ik denk dat dat beeld nooit zal gaan veranderen.

Jongen wat loop je nu eigenlijk slap te ouwehoeren. Je vergeet voor het gemak dan maar even games als Madworld voor de Wii, misschien geen groot succes, maar het haalt meteen het laatste gedeelte van je verhaal onderuit. Sowieso waarom gebruik je een Xbox om te spelen en chatten tegelijk, als je dat zo belangrijk vindt dan is een pc altijd nog superieur aan je xbox. Zelfde aanbod van 'hardcore' games en voila nog vele betere communicatie systemen. Verder snap ik niet hoe je uberhaupt kunt beweren na het zien van enkele trailers van de Wii u dat Nintendo op kinderen richt, shooters als Battlefield, of een game als Darksiders. Of je bent gewoon blind door je fanboynisme of je hebt geen flauw idee waar je over praat. Of misschien wel beide.
Afbeelding

Dzhustin

De onberoerde console

Berichtdoor Dzhustin » 10 juli 2011, 6:20

Ik heb nog niets gezegd over de Wii U. :')
Tevens heb ik een Xbox omdat de meeste vrienden van mij dat ook hebben, dat hebben we destijds een beetje afgesproken. Als we hadden afgesproken dat we een PS3 zouden nemen, had ik nu een PS3 gehad.
Ik weet dat er ook 'volwassen' games zijn op de Wii zoals Metroid, The Legend of Zelda, Goldeneye en Mad World, maar daar kan ik niet gewoon mee met m'n vrienden chatten enzo. Gamen op de pc vind ik niet fijn en ik mag van mijn pa geen pc op mijn kamer hebben. Dan is de Xbox toch een goede oplossing?

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 10 juli 2011, 11:55

De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Hencleo

De onberoerde console

Berichtdoor Hencleo » 10 juli 2011, 12:01

NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.

Juist niet, de Xbox heeft de meeste exclusieve games voor z'n console.
Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 10 juli 2011, 12:07

Oke, maar ik zie weinig goede exclusive games voor de Xbox nog altijd. Als ik kijk naar alle games die ontwikkeld zijn door Microsoft zelf, dan is dat niet zo'n beste lijst.

En dat neemt nog niet weg dat Microsoft verre van innovatief is.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Michelangelos

De onberoerde console

Berichtdoor Michelangelos » 10 juli 2011, 12:15

Just-in Time schreef:Bij mij hapt de Wii geen stof, maar dat komt door mijn zusje.

Just-in Time schreef:Ik heb nog niets gezegd over de Wii U. :')
Tevens heb ik een Xbox omdat de meeste vrienden van mij dat ook hebben, dat hebben we destijds een beetje afgesproken. Als we hadden afgesproken dat we een PS3 zouden nemen, had ik nu een PS3 gehad.
Ik weet dat er ook 'volwassen' games zijn op de Wii zoals Metroid, The Legend of Zelda, Goldeneye en Mad World, maar daar kan ik niet gewoon mee met m'n vrienden chatten enzo. Gamen op de pc vind ik niet fijn en ik mag van mijn pa geen pc op mijn kamer hebben. Dan is de Xbox toch een goede oplossing?

Nee lekker tegenstrijdig
Afbeelding

jordybutter

De onberoerde console

Berichtdoor jordybutter » 10 juli 2011, 13:56

NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier. Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk. Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox. Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.

helemaal mee eens :awesome:
Afbeelding
Nintendo Network ID: Jordy.B

Erik

De onberoerde console

Berichtdoor Erik » 10 juli 2011, 14:06

Alleen me zusje speelt nog op de Wii, ik bijna nooit. Me zusje speelt dan bijna alleen Wii Fit Plus. Ik speel eigenlijk niet meer Mario Kart, Brawl of Pokémon Battle Revolution. Misschien toch zo ff een stokdoek pakken en me oude Wii een zondagse schoonmaakbeurt geven :awesome:
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Spoiler: toon
Afbeelding

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 14:48

jordybutter schreef:

helemaal mee eens :awesome:

Eindelijk heb ik iemand gevonden die hetzelfde denkt als ik XBOX vind ik gewoon na aper rij maar ik speelde vroeger ook af en toe PS2 maar nu hang ik vast aan de WII :P en GC en N64....Ja ik hou van oude spellen xD
Afbeelding

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 10 juli 2011, 15:00

NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier.

Oh vertel
NintendoJeroen schreef:Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk.

Mjah, als je innoveert, moet je zorgen dat het goed is. En dat is in ieder geval bij de Wii helaas niet het geval. En hoezo is Sony innovatiever dan Microsoft?
NintendoJeroen schreef: Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox.

Nogal wiedes dat veel 'exclusieve' games ook op de PC verschijnen, aangezien Windhoos van Microsoft is. En bovendien zijn er nog genoeg titels die niet op de PS3 zijn verschenen,dus....
NintendoJeroen schreef:Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.

En waarom zou ik de moeite doen om jou te overtuigen? Jij bent waarschijnlijk toch zo eigenwijs dat het niet de moeite/tijd waard is.

Samenvattend: Geen idee wat jij hebt gesnoven/gebruikt, maar doe mij er maar 5.

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 15:09

sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden :P
nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller
Afbeelding

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 10 juli 2011, 15:31

Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden :P
nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller

Hoeveel goede 3DS Spellen zijn er tot nu toe? 2 ofzo.
Laatst bijgewerkt door Bizarro op 10 juli 2011, 15:36, in totaal 1 keer bewerkt.

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 10 juli 2011, 15:36

Afbeelding
Mag je ook iemand eigenlijk reporten als z'n opmerking zo dom is, dat het plaatsvervangende schaamte veroorzaakt?

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 16:05

Bizarro schreef:

Hoeveel goede 3DS Spellen zijn er tot nu toe? 2 ofzo.

ja maar 3DS is nog geen jaar uit en na de zomervakantie komen een hele hoop top spellen uit...>.>
Afbeelding

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 10 juli 2011, 16:32

Skibedebabski schreef:
NintendoJeroen schreef:De Xbox is nooit een goede oplossing eigenlijk. Microsoft is, en dat is ook zo bij computers, een bedrijf dat alleen op winst uit is. Natuurlijk willen Sony en Nintendo ook winst, maar dat doen ze op een andere manier.

Oh vertel
NintendoJeroen schreef:Waar Sony en Nintendo een beetje innovatief proberen te zijn, kopieert Microsoft alles letterlijk.

Mjah, als je innoveert, moet je zorgen dat het goed is. En dat is in ieder geval bij de Wii helaas niet het geval. En hoezo is Sony innovatiever dan Microsoft?
NintendoJeroen schreef: Console Exclusive games heeft Microsoft nauwelijks, omdat het een hele slechte first party heeft (als Microsoft überhaupt zelf games maakt). De hardcore games die verschijnen dan ook vaak op PC, PS3 en Xbox.

Nogal wiedes dat veel 'exclusieve' games ook op de PC verschijnen, aangezien Windhoos van Microsoft is. En bovendien zijn er nog genoeg titels die niet op de PS3 zijn verschenen,dus....
NintendoJeroen schreef:Dus dan zou je zelfs nog beter een Playstation 3 kunnen kopen. Ik zie Microsoft mijn hele leven lang al als een buitenbeetje. Misschien kan iemand mij overtuigen waarom je een Xbox zou moeten kopen, als je ook een Wii of Playstation kunt nemen.

En waarom zou ik de moeite doen om jou te overtuigen? Jij bent waarschijnlijk toch zo eigenwijs dat het niet de moeite/tijd waard is.

Samenvattend: Geen idee wat jij hebt gesnoven/gebruikt, maar doe mij er maar 5.

Ok duidelijk dat jij een Xbox fanboy bent.

Je zegt dat de Wii niet innovatief genoeg is. Motion controle was nieuw na de GameCube en dat is op zich al innovatief. Speldesigner hebben leuke dingen gedaan met motion controle en vooral bij shooters werkt het uitstekend. En zie daar, Microsoft brengt Kinect! Wauw!

Exclusive games die op de PC verschijnen, komen ook op de PS3 en Xbox uit. Ook al komen ze alleen op de PC, dan zien de meeste mensen het als casual games. Zoo tycoon bijvoorbeeld is een Microsoft Game. Hele leuke game, maar zie jij het al voor je op de Wii? Dacht 't niet.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 10 juli 2011, 16:46

NintendoJeroen schreef:Ok duidelijk dat jij een Xbox fanboy bent.

Xbox fanboy :'). Sony en Microsoft hebben bij mij op dit moment evenveel 'aanzien', mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ik kan er alleen niet tegen als mensen harde onzin uitkramen.
NintendoJeroen schreef:Je zegt dat de Wii niet innovatief genoeg is. Motion controle was nieuw na de GameCube en dat is op zich al innovatief. Speldesigner hebben leuke dingen gedaan met motion controle en vooral bij shooters werkt het uitstekend. En zie daar, Microsoft brengt Kinect! Wauw!

He he! Niet de waarheid verdraaien. Ik heb helemaal niet gezegd dat de Wii niet innovatief genoeg is, ik heb alleen gezegd dat die zogenaamde innovatie van Nintendo geen goede innovatie is.
NintendoJeroen schreef:Exclusive games die op de PC verschijnen, komen ook op de PS3 en Xbox uit. Ook al komen ze alleen op de PC, dan zien de meeste mensen het als casual games. Zoo tycoon bijvoorbeeld is een Microsoft Game. Hele leuke game, maar zie jij het al voor je op de Wii? Dacht 't niet.

Is dit een reactie op wat ik gezegd heb of wat? Ik heb geen idee wat je hiermee wilt zeggen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Blog Discussie