Dzhustin

De onberoerde console

Berichtdoor Dzhustin » 10 juli 2011, 17:48

Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
Wat is Sony's Move controller dan? Dat is klakkeloos overgenomen.

Heldjunior schreef:En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden :P
Daarom vind ik dat de Xbox 360 en PS3 een andere doelgroep hebben, pubers en volwassenen. Volgens mij speel jij alleen maar Mario en ga je niet lekker met wat vrienden(als je die hebt) even online spelen.

Heldjunior schreef:nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller

En wat bedoel je in hemelsnaam met 'geen eigen controller controller'? Dat slaat toch helemaal nergens op?! Als je de traditional controller, dualshock 3 en de Xbox 360 controlller met elkaar vergelijkt, dan ligt de Xbox 360 controller toch het fijnst in de hand.
Laatst bijgewerkt door Dzhustin op 10 juli 2011, 18:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 10 juli 2011, 17:50

Ik vind de Wii opzich een leuk ding, alleen heeft het gewoon kutgames. Daarom speel ik er amper op. Ik heb laatst nog wat GC-spellen gekocht bij de Gamemania voor 5 euro ofzo. Heb sinds tijden niet meer zoveel op m'n Wii gespeeld. Ja ik denk dat dat het verschil is met de Wii: de GC had wel goede games.

Eerlijk gezegd heb ik best spijt dat ik een Wii heb gekocht en geen Xbox. De Xbox heeft veel beter spellen dan de Wii naar mijn mening.

Robin

De onberoerde console

Berichtdoor Robin » 10 juli 2011, 17:57

Welke spellen speel/speelde jij eigenlijk dan op de Wii? en ik ben het hellemaal met je eens dat de Gamecube veel betere games heeft
Afbeelding
Live a live

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 10 juli 2011, 17:59

Ik speelde ooit Guitar Hero, maar dat verveeld nu heel erg. Ik speel nog wel eens Mario Kart Wii als er maten bij me zijn, en Brawl doet het niet meer bij mij. Eigenlijk alleen Mario Kart dus.

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 10 juli 2011, 18:00

Haha, eigenlijk is Nintendo wel geniaal dat ze zoveel console's verkopen aan mensen die het dan weer in de kast zetten. Ze hebben het toch weten te realiseren dat deze mensen er wél een hebben gekocht.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Robin

De onberoerde console

Berichtdoor Robin » 10 juli 2011, 18:02

Guitarherozero schreef:Ik speelde ooit Guitar Hero, maar dat verveeld nu heel erg. Ik speel nog wel eens Mario Kart Wii als er maten bij me zijn, en Brawl doet het niet meer bij mij. Eigenlijk alleen Mario Kart dus.

Oke, voor de rest geen andere spellen geprobeer zoals Donky Kong country returns of New Super Mario bros, of speel je liever andere spellen?
Afbeelding
Live a live

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 10 juli 2011, 18:11

Ik hou niet zo van dat soort spellen. Ik speel spellen als Resident Evil 4, Soul Calibur, F-Zero etc. Spellen waar een beetje pit in zit en waar je een beetje je best voor moet doen.

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 20:02

Just-in Time schreef:
Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
Wat is Sony's Move controller dan? Dat is klakkeloos overgenomen.

Heldjunior schreef:En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden :P
Daarom vind ik dat de Xbox 360 en PS3 een andere doelgroep hebben, pubers en volwassenen. Volgens mij speel jij alleen maar Mario en ga je niet lekker met wat vrienden(als je die hebt) even online spelen.

Heldjunior schreef:nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller

En wat bedoel je in hemelsnaam met 'geen eigen controller controller'? Dat slaat toch helemaal nergens op?! Als je de traditional controller, dualshock 3 en de Xbox 360 controlller met elkaar vergelijkt, dan ligt de Xbox 360 controller toch het fijnst in de hand.

1.Daarvoor heeft Nintendo de CD gaming van Sony afgepakt dus ze staan quite

2.Ik ben liever buiten bezig met vrienden want ik ben niet zo dat ik alleen maar online vrienden heb >.>En pubers en volwassene klopt ook niet want er zijn genoeg volwassene die hebben een HEKEL aan Microsoft

3.Ok Controller zo of zo das gewoon bij iedereen anders dus die houden we maar ff weg :boo:
Afbeelding

Robin

De onberoerde console

Berichtdoor Robin » 10 juli 2011, 20:06

Waarom zouden ze de CD hebben na-geaapt? ze zijn gewoon over geschakeld naar de CD omdat je daar veel meer op kunt zetten en die veel goedkoper is
Afbeelding
Live a live

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 20:07

Robin schreef:Waarom zouden ze de CD hebben na-geaapt? ze zijn gewoon over geschakeld naar de CD omdat je daar veel meer op kunt zetten en die veel goedkoper is

of dat :P Maar ik ben en blijf altijd trouw aan Nintendo :P
Afbeelding

Taragon

De onberoerde console

Berichtdoor Taragon » 10 juli 2011, 20:36

Heldjunior schreef:1.Daarvoor heeft Nintendo de CD gaming van Sony afgepakt dus ze staan quite
Grappige is dat de CD gaming van Sony het idee was van Nintendo
Wiki:
The first conceptions of the PlayStation date back to 1986. Nintendo had been attempting to work with disc-based technology since the Famicom, but the medium had problems. The Famicom Disk System's rewritable magnetic discs could be easily erased (thus leading to a lack of durability), and they lacked any sort of copy protection, thus were vulnerable to piracy. Consequently, when details of CDROM/XA (which had neither of those problems) were released to the public, Nintendo was interested. Simultaneously developed by Sony and Philips, CD-ROM/XA was an extension of the CD-ROM format that combines compressed audio, visual, and computer data, allowing all to be accessed simultaneously. Nintendo approached Sony to develop a CD-ROM add-on, tentatively titled the "SNES-CD". A contract was signed, and work began. Nintendo's choice of Sony was due to a prior dealing: Ken Kutaragi, the person who would later be dubbed "The Father of the PlayStation", was the individual who had sold Nintendo on using the Sony SPC-700 processor for use as the eight-channel ADPCM sound set in the Super Famicom/SNES console through an impressive demonstration of the processor's capabilities.[12]

Sony also planned to develop a Super Famicom-compatible, Sony-branded console, but one which would be more of a home entertainment system playing both Super Nintendo cartridges and a new CD format which Sony would design. This was also to be the format used in SNES-CD discs, giving a large degree of control to Sony despite Nintendo's leading position in the video gaming market.

OT: Mensen zeiken te veel over de Wii, de Wii heeft genoeg goeie games gehad. Dat sommige games door bijna niemand gespeeld zijn kan je de Wii niet aanrekenen.
Afbeelding
Afbeelding

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 10 juli 2011, 20:42

Taragon schreef:
Heldjunior schreef:1.Daarvoor heeft Nintendo de CD gaming van Sony afgepakt dus ze staan quite
Grappige is dat de CD gaming van Sony het idee was van Nintendo
Wiki:
The first conceptions of the PlayStation date back to 1986. Nintendo had been attempting to work with disc-based technology since the Famicom, but the medium had problems. The Famicom Disk System's rewritable magnetic discs could be easily erased (thus leading to a lack of durability), and they lacked any sort of copy protection, thus were vulnerable to piracy. Consequently, when details of CDROM/XA (which had neither of those problems) were released to the public, Nintendo was interested. Simultaneously developed by Sony and Philips, CD-ROM/XA was an extension of the CD-ROM format that combines compressed audio, visual, and computer data, allowing all to be accessed simultaneously. Nintendo approached Sony to develop a CD-ROM add-on, tentatively titled the "SNES-CD". A contract was signed, and work began. Nintendo's choice of Sony was due to a prior dealing: Ken Kutaragi, the person who would later be dubbed "The Father of the PlayStation", was the individual who had sold Nintendo on using the Sony SPC-700 processor for use as the eight-channel ADPCM sound set in the Super Famicom/SNES console through an impressive demonstration of the processor's capabilities.[12]

Sony also planned to develop a Super Famicom-compatible, Sony-branded console, but one which would be more of a home entertainment system playing both Super Nintendo cartridges and a new CD format which Sony would design. This was also to be the format used in SNES-CD discs, giving a large degree of control to Sony despite Nintendo's leading position in the video gaming market.

OT: Mensen zeiken te veel over de Wii, de Wii heeft genoeg goeie games gehad. Dat sommige games door bijna niemand gespeeld zijn kan je de Wii niet aanrekenen.

ok wist ik niet :)
Ja idd wii heeft nog steeds goeie games en verheug me vooral nu op Mario Party 9
Afbeelding

Sephi
Moderator

De onberoerde console

Berichtdoor Sephi » 10 juli 2011, 21:54

Guitarherozero schreef:Ik hou niet zo van dat soort spellen. Ik speel spellen als Resident Evil 4, Soul Calibur, F-Zero etc. Spellen waar een beetje pit in zit en waar je een beetje je best voor moet doen.

Dan moet je juist Donkey Kong Country Returns eens proberen.
In tijden niet meer zo'n pittige platformer gespeeld.

Overigens speel ik op dit moment op m'n Wii nog: Guitar Hero (Legend of Rock, World Tour en Metallica), Okami, Super Mario Galaxy 1 en 2, Goldeneye en No More Heroes 2.
Zat te doen dus.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Pißwasser©; slootwater voor échte mannen.
Vunter Slaush!? Afbeelding

Erik

De onberoerde console

Berichtdoor Erik » 10 juli 2011, 22:31

Heldjunior schreef:Eindelijk heb ik iemand gevonden die hetzelfde denkt als ik XBOX vind ik gewoon na aper rij maar ik speelde vroeger ook af en toe PS2 maar nu hang ik vast aan de WII :P en GC en N64....Ja ik hou van oude spellen xD

O ja, en Sony die een Nunchuk/Wii-remote like controller uitbrengt is niet na-aperig? Dat MS/Xbox nu ook een soort Eyetoy like ding hebben uitgebracht is ook best wel een beetje na-aperig. Maar nu klinkt het zo (voor mijn gevoel) of Sony altijd origineel is gebleven en dat MS gewoon alles domweg kopieert, waar Sony zich zelf ook schuldig aan maakt ;)
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Spoiler: toon
Afbeelding

Hina Kagiyama

De onberoerde console

Berichtdoor Hina Kagiyama » 10 juli 2011, 23:24

Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben :P
3DS: 3179 - 6084 - 7457|PSN: YoukaiBuster|LoL: HinaKagiyama

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 11 juli 2011, 12:28

Er zijn wel coole games hoor. Madworld en No More Heroes enzo. Maar die speel je niet meer dan 2 keer. Dan heb je ze wel gezien.

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 11 juli 2011, 13:40

Hina Kagiyama schreef:Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben :P

Kan je net zo goed wachten op de Wii U
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Hina Kagiyama

De onberoerde console

Berichtdoor Hina Kagiyama » 11 juli 2011, 14:51

NintendoJeroen schreef:
Hina Kagiyama schreef:Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben :P

Of niet. Straks wordt dat net zo'n kansloos apparaat (hoewel ze nu de motion control gelukkig weer verwijderd hebben).

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 11 juli 2011, 18:07

NintendoJeroen schreef:

Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen
Afbeelding

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 11 juli 2011, 18:10

Heldjunior schreef:Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen

Serieus gast, wat heb jij tegen een beetje geweld. Mario is ook geweldadig hij stampt op hoofden voor geen enkele rede. In Call of Duty en Battlefield stampen ze niet op hoofden. En Link steekt Ganondorf/Ganon vaak door zijn hoofd met een zwaard.

Hina Kagiyama

De onberoerde console

Berichtdoor Hina Kagiyama » 11 juli 2011, 18:34

Och heden, geweld :') Eindelijk eens (hopelijk) fatsoenlijke shooters op een Nintendosysteem zal je bedoelen.

Hyourinmaru

De onberoerde console

Berichtdoor Hyourinmaru » 11 juli 2011, 18:38

Bizarro schreef:
Heldjunior schreef:Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen

Serieus gast, wat heb jij tegen een beetje geweld. Mario is ook geweldadig hij stampt op hoofden voor geen enkele rede. In Call of Duty en Battlefield stampen ze niet op hoofden. En Link steekt Ganondorf/Ganon vaak door zijn hoofd met een zwaard.

Zo zijn er nog wel 100 voorbeelden op te noemen. Beter brengen ze goeie oorlogsspellen enzo uit, vooral die van WW2 die zijn keihard.

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 11 juli 2011, 18:39

Hyourinmaru schreef:
Bizarro schreef:

Zo zijn er nog wel 100 voorbeelden op te noemen. Beter brengen ze goeie oorlogsspellen enzo uit, vooral die van WW2 die zijn keihard.

Ik had geen zin om 39578620 voorbeelden op te noemen.

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 11 juli 2011, 19:28

Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 11 juli 2011, 19:58

Jonge, Donald Duck scheldt, waarschijnlijk kunnen zijn Nintendofanboy-kinderlijke-hersenen dat ook niet aan.

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 11 juli 2011, 20:04

In Mario Kart gooi je met bommen :o.

Ocean25

De onberoerde console

Berichtdoor Ocean25 » 12 juli 2011, 20:23

En pokémon?
In Pokemon worden huisdieren aangemoedigd om elkaar te verscheuren, verbranden, verdrinken, electrocuteren, verpletteren, begraven, bevriezen, smelten, versplinteren, in een coma slaan, ......
Playing: Metroid Prime Trilogy
Wanted: MH 4

Facts are overvalued"

Ocean25

De onberoerde console

Berichtdoor Ocean25 » 12 juli 2011, 20:28

Robin schreef:
Guitarherozero schreef:Ik speelde ooit Guitar Hero, maar dat verveeld nu heel erg. Ik speel nog wel eens Mario Kart Wii als er maten bij me zijn, en Brawl doet het niet meer bij mij. Eigenlijk alleen Mario Kart dus.

Oke, voor de rest geen andere spellen geprobeer zoals Donky Kong country returns of New Super Mario bros, of speel je liever andere spellen?

Guitarherozero schreef:Ik hou niet zo van dat soort spellen. Ik speel spellen als Resident Evil 4, Soul Calibur, F-Zero etc. Spellen waar een beetje pit in zit en waar je een beetje je best voor moet doen.

En waarom heb je je nek dan nog niet gebroken toen je over Monster Hunter Tri struikelde?
Er zit pit in, een goeie en leuke moeilijkheidsgraad, je moet er vaak genoeg echt je best voor doen, je kunt er mee online, en het is het mooiste spel voor de Wii (@ least close enough)
Playing: Metroid Prime Trilogy
Wanted: MH 4

Facts are overvalued"

Alien1375

De onberoerde console

Berichtdoor Alien1375 » 12 juli 2011, 22:55

Sommige mensen moeten gewoon meer stofzuigen... :|

Maar serieus. Ik game de laatste tijd (laatste 3 maanden) een stuk minder op mijn Wii, er zijn nu echt te weinig games. Alleen Zelda komt nog dit jaar en misschien Rythmn Heaven, maar voor de rest heb ik geen wensen meer....

VorigeVolgende

Keer terug naar Blog Discussie