Wat is Sony's Move controller dan? Dat is klakkeloos overgenomen.Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)
Daarom vind ik dat de Xbox 360 en PS3 een andere doelgroep hebben, pubers en volwassenen. Volgens mij speel jij alleen maar Mario en ga je niet lekker met wat vrienden(als je die hebt) even online spelen.Heldjunior schreef:En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed worden
Heldjunior schreef:nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller

Guitarherozero schreef:Ik speelde ooit Guitar Hero, maar dat verveeld nu heel erg. Ik speel nog wel eens Mario Kart Wii als er maten bij me zijn, en Brawl doet het niet meer bij mij. Eigenlijk alleen Mario Kart dus.

Just-in Time schreef:Wat is Sony's Move controller dan? Dat is klakkeloos overgenomen.Heldjunior schreef:sowieso is Microsoft sneu :')
Die hebben 2 spelcomputers en denken dan het beste bedrijf op de wereld te zijn >.>
Hoeveel Kinect spellen zijn er eigenlijk? 10 ofzo in 1 jaar O.o(Ik ben geen voorstander van dat ding das een kopie van Nintendo's Wii en Sony's Eyetoy play)Daarom vind ik dat de Xbox 360 en PS3 een andere doelgroep hebben, pubers en volwassenen. Volgens mij speel jij alleen maar Mario en ga je niet lekker met wat vrienden(als je die hebt) even online spelen.Heldjunior schreef:En dat ding al zelf....Alleen maar geweld das niks voor kinderen die goed opgevoed wordenHeldjunior schreef:nog niet eens het idee van een eigen controller hebben ze die hebben gewoon de GC controller gecombineerd met de PS2 controller
En wat bedoel je in hemelsnaam met 'geen eigen controller controller'? Dat slaat toch helemaal nergens op?! Als je de traditional controller, dualshock 3 en de Xbox 360 controlller met elkaar vergelijkt, dan ligt de Xbox 360 controller toch het fijnst in de hand.

Robin schreef:Waarom zouden ze de CD hebben na-geaapt? ze zijn gewoon over geschakeld naar de CD omdat je daar veel meer op kunt zetten en die veel goedkoper is
Grappige is dat de CD gaming van Sony het idee was van NintendoHeldjunior schreef:1.Daarvoor heeft Nintendo de CD gaming van Sony afgepakt dus ze staan quite
The first conceptions of the PlayStation date back to 1986. Nintendo had been attempting to work with disc-based technology since the Famicom, but the medium had problems. The Famicom Disk System's rewritable magnetic discs could be easily erased (thus leading to a lack of durability), and they lacked any sort of copy protection, thus were vulnerable to piracy. Consequently, when details of CDROM/XA (which had neither of those problems) were released to the public, Nintendo was interested. Simultaneously developed by Sony and Philips, CD-ROM/XA was an extension of the CD-ROM format that combines compressed audio, visual, and computer data, allowing all to be accessed simultaneously. Nintendo approached Sony to develop a CD-ROM add-on, tentatively titled the "SNES-CD". A contract was signed, and work began. Nintendo's choice of Sony was due to a prior dealing: Ken Kutaragi, the person who would later be dubbed "The Father of the PlayStation", was the individual who had sold Nintendo on using the Sony SPC-700 processor for use as the eight-channel ADPCM sound set in the Super Famicom/SNES console through an impressive demonstration of the processor's capabilities.[12]
Sony also planned to develop a Super Famicom-compatible, Sony-branded console, but one which would be more of a home entertainment system playing both Super Nintendo cartridges and a new CD format which Sony would design. This was also to be the format used in SNES-CD discs, giving a large degree of control to Sony despite Nintendo's leading position in the video gaming market.
Taragon schreef:Grappige is dat de CD gaming van Sony het idee was van NintendoHeldjunior schreef:1.Daarvoor heeft Nintendo de CD gaming van Sony afgepakt dus ze staan quite
Wiki:The first conceptions of the PlayStation date back to 1986. Nintendo had been attempting to work with disc-based technology since the Famicom, but the medium had problems. The Famicom Disk System's rewritable magnetic discs could be easily erased (thus leading to a lack of durability), and they lacked any sort of copy protection, thus were vulnerable to piracy. Consequently, when details of CDROM/XA (which had neither of those problems) were released to the public, Nintendo was interested. Simultaneously developed by Sony and Philips, CD-ROM/XA was an extension of the CD-ROM format that combines compressed audio, visual, and computer data, allowing all to be accessed simultaneously. Nintendo approached Sony to develop a CD-ROM add-on, tentatively titled the "SNES-CD". A contract was signed, and work began. Nintendo's choice of Sony was due to a prior dealing: Ken Kutaragi, the person who would later be dubbed "The Father of the PlayStation", was the individual who had sold Nintendo on using the Sony SPC-700 processor for use as the eight-channel ADPCM sound set in the Super Famicom/SNES console through an impressive demonstration of the processor's capabilities.[12]
Sony also planned to develop a Super Famicom-compatible, Sony-branded console, but one which would be more of a home entertainment system playing both Super Nintendo cartridges and a new CD format which Sony would design. This was also to be the format used in SNES-CD discs, giving a large degree of control to Sony despite Nintendo's leading position in the video gaming market.
OT: Mensen zeiken te veel over de Wii, de Wii heeft genoeg goeie games gehad. Dat sommige games door bijna niemand gespeeld zijn kan je de Wii niet aanrekenen.
Guitarherozero schreef:Ik hou niet zo van dat soort spellen. Ik speel spellen als Resident Evil 4, Soul Calibur, F-Zero etc. Spellen waar een beetje pit in zit en waar je een beetje je best voor moet doen.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Heldjunior schreef:Eindelijk heb ik iemand gevonden die hetzelfde denkt als ik XBOX vind ik gewoon na aper rij maar ik speelde vroeger ook af en toe PS2 maar nu hang ik vast aan de WIIen GC en N64....Ja ik hou van oude spellen xD

Hina Kagiyama schreef:Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben

NintendoJeroen schreef:Hina Kagiyama schreef:Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben
Kan je net zo goed wachten op de Wii U
NintendoJeroen schreef:Hina Kagiyama schreef:Mja, ik vind de Wii ook flink tegenvallen, ik moet nog steeds eens een PS3 kopen om dat aan te vullen, maar ik moet ook eens een fatsoenlijke tv hebben
Kan je net zo goed wachten op de Wii U
Heldjunior schreef:Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen

Bizarro schreef:Heldjunior schreef:Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen
Serieus gast, wat heb jij tegen een beetje geweld. Mario is ook geweldadig hij stampt op hoofden voor geen enkele rede. In Call of Duty en Battlefield stampen ze niet op hoofden. En Link steekt Ganondorf/Ganon vaak door zijn hoofd met een zwaard.
Hyourinmaru schreef:Bizarro schreef:Heldjunior schreef:Wii U?Daar wacht ik nog ff op totdat er een normaal NINTENDO spel komt serieus die line-up is Anti-Nintendo veel te veel geweldspellen opzich een beetje geweld mag maar de WII U hadden ze dan beter Playstation 4 kunnen noemen
Serieus gast, wat heb jij tegen een beetje geweld. Mario is ook geweldadig hij stampt op hoofden voor geen enkele rede. In Call of Duty en Battlefield stampen ze niet op hoofden. En Link steekt Ganondorf/Ganon vaak door zijn hoofd met een zwaard.
Zo zijn er nog wel 100 voorbeelden op te noemen. Beter brengen ze goeie oorlogsspellen enzo uit, vooral die van WW2 die zijn keihard.
Facts are overvalued"
Robin schreef:Guitarherozero schreef:Ik speelde ooit Guitar Hero, maar dat verveeld nu heel erg. Ik speel nog wel eens Mario Kart Wii als er maten bij me zijn, en Brawl doet het niet meer bij mij. Eigenlijk alleen Mario Kart dus.
Oke, voor de rest geen andere spellen geprobeer zoals Donky Kong country returns of New Super Mario bros, of speel je liever andere spellen?
Guitarherozero schreef:Ik hou niet zo van dat soort spellen. Ik speel spellen als Resident Evil 4, Soul Calibur, F-Zero etc. Spellen waar een beetje pit in zit en waar je een beetje je best voor moet doen.
Facts are overvalued"
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: DonAtello en 3 gasten