Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Heldjunior schreef:Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers
Heldjunior schreef:Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers
NintendoJeroen schreef:Heldjunior schreef:Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Of geweldadige mensen spelen op Microsoft en Playstation. Gister bij de Mediamarkt kon je daar gratis spelen op een 360, ps3 of Wii en die vent die achter de ps3 daar dirt stond te spelen riep de hele winkel bij elkaar, al scheldend.
Facts are overvalued"
NintendoJeroen schreef:Heldjunior schreef:Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Of geweldadige mensen spelen op Microsoft en Playstation. Gister bij de Mediamarkt kon je daar gratis spelen op een 360, ps3 of Wii en die vent die achter de ps3 daar dirt stond te spelen riep de hele winkel bij elkaar, al scheldend.
Heldjunior schreef:Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers

Nino.g schreef:Heldjunior schreef:Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).
Ja joh. Ik speel al Gta sinds ik 9 was en ik mep nooit iemand voor z'n bek. Dat aggresieve gamers eerder gewelddadige spellen spelen dan bijv. Mario, is te begrijpen. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die gewelddadige spellen speelt aggresief is.
Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
Elmo. schreef:Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
Was dat een autochtone jongen? Niet stigmatiserend bedoeld oid, maar voor m'n pws.
Skibedebabski schreef:Klopt want die observatie is echt representatief...?
NintendoJeroen schreef:Skibedebabski schreef:Klopt want die observatie is echt representatief...?
Nee maar ik gaf een voorbeeld van een malloot die Dirt stond te spelen op een ps3 in de mediamarkt, die vent spoorde niet. Ik zeg toch niet dat dat representatief is.
Heldjunior schreef:Elmo. schreef:Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
Was dat een autochtone jongen? Niet stigmatiserend bedoeld oid, maar voor m'n pws.
NeeNederlander IK ben niet van NL daarom ben ik waarschijnlijk zo anders vergeleken met jullie
Skibedebabski schreef::') :') :') :') :')
Volgens mij zit ie nou keihard te lachen om het feit dat wij serieus op zijn posts ingaan. Dat hoop ik in ieder geval voor hem, want als hij dit serieus bedoelt, is er echt iets mis.
Guitarherozero schreef:Als je een PS3 door een raam gooit ben je niet agressief. Dan ben je gewoon dom.
Facts are overvalued"

Bizarro schreef:En als je een Wii door een raam gooit, dan maak je ruimte voor je nieuwe PS3.
Guitarherozero schreef:Als je een PS3 door een raam gooit ben je niet agressief. Dan ben je gewoon dom.
J-esjeee schreef:Wow wat een plaatjes !
Als ik speel dan is het mario kart of animal crossing.
En dat speel ik ook nog maar nauwlijks maar dat komt gewoon doordat we nu een ps3 hebben met black ops waar ik nu echt aan verslaafd ben. (vooral zombies)

Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
Heldjunior schreef:Elmo. schreef:Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
NeeNederlander IK ben niet van NL daarom ben ik waarschijnlijk zo anders vergeleken met jullie
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten