Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 13 juli 2011, 9:26

Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).

Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers
Afbeelding

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 13 juli 2011, 9:39

Heldjunior schreef:
Skibedebabski schreef:Heldjunior heeft denk ik gewoon het liefst een console van de EO met alleen Smurfen en Donald Duck (alhoewel dat ook redelijk gewelddadig is).

Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers

Wie zijn 'jullie'? En de mensen die geweldadig worden zijn meestal niet goed in hun hoofd. En de mensen die nooit games hebben gespeeld en denken dat je er agressief van wordt, zij worden beinvloed door de media die al dit soort bullshit verspreidt. Die onderzoeken zijn sowieso al biased en verzonnen waarom zouden Microsoft en Sony hun eigen spellen in een kwaad daglicht willen stellen?
Mensen zoals Skibabski, Justin enz. worden ook niet agressief van 'geweldadige spelen'.

Ga met je EO-console spelen en STFU.

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 13 juli 2011, 10:08

Heldjunior schreef:

Of geweldadige mensen spelen op Microsoft en Playstation. Gister bij de Mediamarkt kon je daar gratis spelen op een 360, ps3 of Wii en die vent die achter de ps3 daar dirt stond te spelen riep de hele winkel bij elkaar, al scheldend.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 13 juli 2011, 10:16

Heldjunior schreef:

Kerel ik speel vaak geweldadige games (RE4, Soul Calibur en nu Silent Hill) en ik ben nooit geweldadig. Ik heb in 7 jaar niemand op z'n bek geslagen.

Dzhustin

De onberoerde console

Berichtdoor Dzhustin » 13 juli 2011, 10:56

NintendoJeroen schreef:
Heldjunior schreef:

Of geweldadige mensen spelen op Microsoft en Playstation. Gister bij de Mediamarkt kon je daar gratis spelen op een 360, ps3 of Wii en die vent die achter de ps3 daar dirt stond te spelen riep de hele winkel bij elkaar, al scheldend.

Of wat jullie zeggen slaat helemaal nergens op.
Ik heb nog nooit echt met iemand gevochten ofzo hoor.
Kom dan eens met goede argumenten i.p.v. deze onzin.

Ocean25

De onberoerde console

Berichtdoor Ocean25 » 13 juli 2011, 11:18

Jullie dan allemaal vreemd. Er zijn gewoon van die mofo's die helemaal getikt gaan lopen doen van een spel, is het nou racen of iemand tot pulp slaan enz. Wat boeit het? Zolang jij je maar niet zo gedraagt.
Playing: Metroid Prime Trilogy
Wanted: MH 4

Facts are overvalued"

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 13 juli 2011, 11:23

NintendoJeroen schreef:
Heldjunior schreef:

Klopt want die observatie is echt representatief...

Heldjunior schreef:Ik heb het niet over geweld in spellen maar over HOE GEWELDADIG JULLIE WORDEN van die spellen...serieus uit onderzoek blijkt dat Sony en Microsoft gamers veel agressiever dan Nintendo gamers

Bron?

Nino.g

De onberoerde console

Berichtdoor Nino.g » 13 juli 2011, 11:32

Heldjunior schreef:

Ja joh. Ik speel al Gta sinds ik 9 was en ik mep nooit iemand voor z'n bek. Dat aggresieve gamers eerder gewelddadige spellen spelen dan bijv. Mario, is te begrijpen. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die gewelddadige spellen speelt aggresief is.

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 13 juli 2011, 11:58

Nino.g schreef:
Heldjunior schreef:

Ja joh. Ik speel al Gta sinds ik 9 was en ik mep nooit iemand voor z'n bek. Dat aggresieve gamers eerder gewelddadige spellen spelen dan bijv. Mario, is te begrijpen. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die gewelddadige spellen speelt aggresief is.

Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"
Afbeelding

Elmo.

De onberoerde console

Berichtdoor Elmo. » 13 juli 2011, 12:10

Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"

Was dat een autochtone jongen? Niet stigmatiserend bedoeld oid, maar voor m'n pws.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Heldjunior

De onberoerde console

Berichtdoor Heldjunior » 13 juli 2011, 12:14

Elmo. schreef:
Heldjunior schreef:Nee niet over in elkaar slaan maar de manier van om gaan en al het schelden....En een van mijn klasgenoten was zo agressief geworden dat ie de controller van z'n PS3 door de TV heeft gegooid O.o"

Was dat een autochtone jongen? Niet stigmatiserend bedoeld oid, maar voor m'n pws.

Nee :P Nederlander IK ben niet van NL daarom ben ik waarschijnlijk zo anders vergeleken met jullie
Afbeelding

NintendoJeroen

De onberoerde console

Berichtdoor NintendoJeroen » 13 juli 2011, 17:25

Skibedebabski schreef:Klopt want die observatie is echt representatief...?

Nee maar ik gaf een voorbeeld van een malloot die Dirt stond te spelen op een ps3 in de mediamarkt, die vent spoorde niet. Ik zeg toch niet dat dat representatief is.
Afbeelding
Steam/PSN NintendoJeroen
WiiU NJeroen
3DS 4425-1561-9140

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 13 juli 2011, 17:27

NintendoJeroen schreef:
Skibedebabski schreef:Klopt want die observatie is echt representatief...?

Nee maar ik gaf een voorbeeld van een malloot die Dirt stond te spelen op een ps3 in de mediamarkt, die vent spoorde niet. Ik zeg toch niet dat dat representatief is.

Vandaar die post van Skibedebabski.

Guitarherozero

De onberoerde console

Berichtdoor Guitarherozero » 13 juli 2011, 17:33

Als je een PS3 door een raam gooit ben je niet agressief. Dan ben je gewoon dom.

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 13 juli 2011, 17:37

En als je een Wii door een raam gooit, dan maak je ruimte voor je nieuwe PS3.

Tim.

De onberoerde console

Berichtdoor Tim. » 13 juli 2011, 17:37

Heldjunior schreef:
Elmo. schreef:

Nee :P Nederlander IK ben niet van NL daarom ben ik waarschijnlijk zo anders vergeleken met jullie

:') :') :') :') :')

Volgens mij zit ie nou keihard te lachen om het feit dat wij serieus op zijn posts ingaan. Dat hoop ik in ieder geval voor hem, want als hij dit serieus bedoelt, is er echt iets mis.

Bizarro

De onberoerde console

Berichtdoor Bizarro » 13 juli 2011, 17:40

Skibedebabski schreef::') :') :') :') :')

Volgens mij zit ie nou keihard te lachen om het feit dat wij serieus op zijn posts ingaan. Dat hoop ik in ieder geval voor hem, want als hij dit serieus bedoelt, is er echt iets mis.

Ong. een maand geleden wist hij niet eens wat sarcasme inhield, dus ik denk dat hij serieus is.

Ocean25

De onberoerde console

Berichtdoor Ocean25 » 13 juli 2011, 17:40

Guitarherozero schreef:Als je een PS3 door een raam gooit ben je niet agressief. Dan ben je gewoon dom.

helemaal mee eens :D
En dan maar klagen dat je zo lang moet sparen voor een console :'D

EDIT: en stop met Heldjunior afzeiken
Playing: Metroid Prime Trilogy
Wanted: MH 4

Facts are overvalued"

J-esjeee

De onberoerde console

Berichtdoor J-esjeee » 19 juli 2011, 12:42

Wow wat een plaatjes !
Vooral die 2e..
Zou die persoon gewoon heeeeeeeel veel stof in zn huisverzamelen en dat het na een korte tijd al zo is ? :P
mijn WII word helaas ook niet meer veel gespeeld.
Als ik speel dan is het mario kart of animal crossing.
En dat speel ik ook nog maar nauwlijks maar dat komt gewoon doordat we nu een ps3 hebben met black ops waar ik nu echt aan verslaafd ben. (vooral zombies)
Maar ik zat wel telkens te denken laatst laat ik weer een naar mn dorpje gaan met AC..
Ooh doe toch maar niet, dan ben ik ook al mijn bloemen kwijt omdat ik al 2 maanden niet heb gespeeld, :cry:

Erik

De onberoerde console

Berichtdoor Erik » 19 juli 2011, 19:50

Bizarro schreef:En als je een Wii door een raam gooit, dan maak je ruimte voor je nieuwe PS3.

Guitarherozero schreef:Als je een PS3 door een raam gooit ben je niet agressief. Dan ben je gewoon dom.

En dan maak je ruimte voor je Xbox 360 :awesome: :evil: En ook voor je NES, SNES en N64 en Cube, die Wii mag lekker buiten wegrotten :evil: :awesome:

J-esjeee schreef:Wow wat een plaatjes !
Als ik speel dan is het mario kart of animal crossing.
En dat speel ik ook nog maar nauwlijks maar dat komt gewoon doordat we nu een ps3 hebben met black ops waar ik nu echt aan verslaafd ben. (vooral zombies)

Ben ook nooit zo echt verslaafd geweest aan me Wii. Alleen met Brawl en MK, meer niet. Met me Xbox 360 ben ik met meerdere spellen verslaafd geweest, gewoon omdat deze meer te bieden hadden t.o.v. Nintendo spellen ;)
Afbeelding
^Paint ლ(ಠ益ಠ)ლ^
Een opportunistische supermarkt-manager gebruikt Lysergeenzuurdi-ethylamide met Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zonder het gebruik van een bijsluiter:
Spoiler: toon
Afbeelding

Sephi
Moderator

De onberoerde console

Berichtdoor Sephi » 19 juli 2011, 21:30

ik word soms agressief als Mario voor de 16e keer in hetzelfde level door een flipswitch een donker gat in sodemietert.
Dan scheld ik die dikke italiaanse loodgieter ook uit voor alles wat god verboden heeft.

Daarna lucht het wel lekker op door duitsers een kogel uit een sluipschuttergeweer door den kopf zu schiessen, of een hele meute demonische gedrochten aan mijn kettingzwaarden te rijgen.

Hoezo zijn enkel de spellen voor PS3 en Xbox360 agressie-opwekkend?
Kijk maar naar de Angry Videogame Nerd.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Pißwasser©; slootwater voor échte mannen.
Vunter Slaush!? Afbeelding

Elmida

De onberoerde console

Berichtdoor Elmida » 20 juli 2011, 0:42

Ik vind stoffige consoles niet de schuld van de kwaliteit van de Wii, je kan 'm ook gewoon even schoonmaken af en toe. Met je luie reet.
For he is ever a sun, and she a moon. But to him is the winged secret flame, and to her the stooping starlight.

Hyourinmaru

De onberoerde console

Berichtdoor Hyourinmaru » 20 juli 2011, 0:48

En dat gebeurt niet met zo'n beetje iedere Wii Remote?

Dzhustin

De onberoerde console

Berichtdoor Dzhustin » 20 juli 2011, 0:49

Heldjunior schreef:

Ik speel haast dagelijk Call of Duty, ik heb nog nooit gevochten. :')

Heldjunior schreef:
Elmo. schreef:

En speel je liever spellen die bedoelt zijn voor mensen die 10 jaar jonger zijn dan jij?

michanefs

De onberoerde console

Berichtdoor michanefs » 20 juli 2011, 9:02

Tof om te zien dat hier zoveel mensen zitten met een academische opleiding en alle citaten die zij gebruiken uit officieel onderzoek compleet met juiste bronvermelding over het feit of games al dan niet de (mede)oorzaak zijn van aggressie.

Het enige feit is dat er vrijwel niets vaststaat:
Er is wellicht een verband, maar welke kant die opgaat (zoeken aggressieve mensen aggressieve games op, of maken aggressieve games mensen met aggressieve neigingen aggressief) is onbekend.

Ook leuk dat mensen ervanuitgaan dat als zij afwijken van een bepaalde norm de norm niet bestaat (als in: ik heb al jaren niemand in elkaar geslagen dus wordt je niet aggressief van aggressieve games). Als we op die manier onderzoek gaan interpreteren kunnen we een hoop zaken die we nu als feit zien weer schrappen: inclusief dat de aarde niet plat is...

Kortom: laat het interpreteren van wetenschappelijk onderzoek over aan wetenschappers en haal het alleen aan als je minimaal een bruikbare bron kan vermelden.

oh, en misschien is het een idee om weer terug ontopic te gaan ;)

Lysanne201

Re: De onberoerde console

Berichtdoor Lysanne201 » 31 december 2012, 1:58

Hier moet ik nee zeggen tegen de kids die me 's morgens wakker maken, anders draait ie overuren.

Vorige

Keer terug naar Blog Discussie