Arjen schreef:Dat deze titel, die eigenlijk niet eens naar behoren werkt, zo snel in de top 3 van best verkochte titels van de app store komt te staan, biedt wellicht wat hoop. Misschien dat er een medewerker van Nintendo is die denkt: “Hey verdomd, die iPhone... daar kunnen onze spelletjes ook prima op verkocht worden!”.
sietzesch schreef:Ik hoop dat er iemand van Nintendo meeleest.ALS POKEMON OP DE IPHONE KOMT VERKOOP IK MIJN 3DS!!!!!!!!!!
sietzesch schreef:Omdat ik nu 40 euro betaal voor pokemon en zou het een "tweede rangs" game voor slechts 0,99 worden...

Kyoto schreef:Lekker voor al die mensen die het gekocht hebben. Laat ze maar mooi een Nintendo (3)DS of een Wii of ander Nintendo console kopen om pokémon te spelen. Goede straf!

Kyoto schreef:Lekker voor al die mensen die het gekocht hebben. Laat ze maar mooi een Nintendo (3)DS of een Wii of ander Nintendo console kopen om pokémon te spelen. Goede straf!

Wezel schreef:Ik heb het idee dat Apple gewoon een lijstje krijgt van nieuwe apps, en dat het teveel werk is om ze één voor één te controleren, dus klikken ze maar op 'Select all' en 'Release'.
sietzesch schreef:Omdat ik nu 40 euro betaal voor pokemon en zou het een "tweede rangs" game voor slechts 0,99 worden...

Wezzz schreef:Jammer. Maar het bewijst wel voor Nintendo dat iedereen Nintendo Games in de App Store wil!
Oli4--4 schreef:Wezzz schreef:Jammer. Maar het bewijst wel voor Nintendo dat iedereen Nintendo Games in de App Store wil!
Nintendo zal er ongetwijfeld goud mee verdienen. Oude spellen als Pokemon Yellow, Super Mario Bros en Zelda Zijn het totaal niet waard om in de E-Shop te kopen.
"...de kist van Steve Jobs?"
Wezzz schreef:Probleem bij de eshop is dat ze dus inderdaad te duur zijn, 2,59 ofzo of desnoods 5,49 als Ipad game is goed genoeg.
Ander heikel punt is dat je je euries eerst in die Nintendo Points moet omzetten, iets waar ik altijd in faal ze te vinden.
Tot slot werkt internet op Nintendosystemen redelijk kut. Af en toe doet ie het, zwakjes, en als hij het niet doet moet het via een USB-stick. Die doet het af en toe, maar dan wel meteen goed.
Apple heeft deze problemen niet.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten