Wezel schreef:Hmm, Guan.. was eerst toch Flappy op dit forum?
Iig veel succes!

626b schreef:Eens leuk voor de verandering, een redactielid die geen Mii als avatar heeft.

daniel482 schreef:Wauw Guan, je woont in Leiden, mijn oude woonplaats en heel dicht bij mijn nieuwe
Parasite schreef:Welkom Guan! Ik kijk uit naar je blogs, hoop ook meer te leren over Japan.
Wezel schreef:Hmm, Guan.. was eerst toch Flappy op dit forum?
Iig veel succes!
AWESOM-O schreef:http://gamebites.nl/2011/09/11/gamebite-83-xenoblade-chronicles/
He, dit is een podcast over Xenoblade met Guan er in.

Guan schreef:daniel482 schreef:Wauw Guan, je woont in Leiden, mijn oude woonplaats en heel dicht bij mijn nieuwe

Wezel schreef:Hmm.. Je hebt hier wel altijd (of in ieder geval heel lang) rondgelopen met een andere naam toch?
626b schreef:Als je blogs over Japan gaat maken, misschien is het wel leuk om een blog te doen over een game die in Japan is uitgekomen maar niet in EU/US, zoals een game over een bepaalde anime (die verlaten Japan haast nooit).
daniel482 schreef:Guan schreef:daniel482 schreef:Wauw Guan, je woont in Leiden, mijn oude woonplaats en heel dicht bij mijn nieuwe
Ben je van Leiden naar Hyrule verhuisd en is dat nog altijd in de buurt? Vertel me hoe ik daar kom, dan kom ik binnenkort een kopje Lon Lon Milk drinken!
Haha, als ik je genialiteit hoor in het benaderen van Zelda-achtige onderwerpen dan weet ik nu al dat je mijn favo blogschrijver wordtMaar ik woon nu in Voorschoten, wel bekend denk ik, zo naast Leiden?

Chris Jericho schreef:"I am the best in the world at what i do"
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast