NintendoJeroen schreef:Die komt niet naar Europa nee. Sowieso is Namco qua releases van games enorm vaag.

Fused King schreef:Mijn heer,
Uw problemen kunnen opgelost worden door het kopen van een 3DS uit Japan.
That is all.
Bakemonogatari.
ganbare

Ik denk dit: als iedereen hier games uit de VS zou importeren omdat ze daar eerder uit komen krijgt Nintendo of Europe er geen geld meer voor.Hina Kagiyama schreef:Ik vind die regioblokkering van Nintendo ook dikke schijt. En wat was nou helemaal de reden van deze blokklering?

Hina Kagiyama schreef:Ik vind die regioblokkering van Nintendo ook dikke schijt. En wat was nou helemaal de reden van deze blokklering?
Rot schreef:Ik denk dit: als iedereen hier games uit de VS zou importeren omdat ze daar eerder uit komen krijgt Nintendo of Europe er geen geld meer voor.Hina Kagiyama schreef:Ik vind die regioblokkering van Nintendo ook dikke schijt. En wat was nou helemaal de reden van deze blokklering?

Rot schreef:Ik denk dit: als iedereen hier games uit de VS zou importeren omdat ze daar eerder uit komen krijgt Nintendo of Europe er geen geld meer voor.Hina Kagiyama schreef:Ik vind die regioblokkering van Nintendo ook dikke schijt. En wat was nou helemaal de reden van deze blokklering?
Guan schreef:Nou, in ieder geval een gelokaliseerde versie van Devil Survivor Overclocked. Dat is alweer een reden minder om geen 3DS te kopen.
AuraWarriorXVI schreef:Guan schreef:Nou, in ieder geval een gelokaliseerde versie van Devil Survivor Overclocked. Dat is alweer een reden minder om geen 3DS te kopen.
Wat? Waren Tales of the Abyss, Cave Story en Blazblue niet al redenen genoeg?
AuraWarriorXVI schreef:Guan schreef:Nou, in ieder geval een gelokaliseerde versie van Devil Survivor Overclocked. Dat is alweer een reden minder om geen 3DS te kopen.
Wat? Waren Tales of the Abyss, Cave Story en Blazblue niet al redenen genoeg?
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten