Ook dit jaar organiseerde Nintendo weer een Post E3 Event voor de gamejournalisten die de E3 niet zelf konden bijwonen. [N]Gamer was met Boersma, De Neve, Reiki en Joe op volle oorlogssterkte aanwezig. Als dat maar goed gaat!

NintendoJeroen schreef:Jammer dat wij er op dinsdag waren :X. Ik vond New Super Mario Bros U trouwens meevallen. Grafisch echt verbeterd t.o.v. de Wii versie en het voegde echt wat toe om met meerdere personen te spelen en de tablet te gebruiken. Mijn persoonlijke favoriet was Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate, wat een badass bazenspel zeg.

Olivier schreef:Persoonlijk hoogtepunt daarvan was Game & Wario, dat naar mijn mening die andere minigame collectie, Nintendoland, met twee vingers in de neus versloeg.

Olivier schreef:Terwijl Joe Wii Fit U uittestte door op de Balance Board te gaan zitten en een plank van zichzelf te maken om te bobsleeën (hilarisch tafereel!), speelden Boersma en ik met de Luigi's Mansion-minigame uit Nintendoland. Terwijl de andere minigames uit die game nog wat tegenvielen, was Luigi's Mansion een fantastisch Pacman Vs.-achtig spelletje dat ik ons zo een avond lang zie spelen.

Wezzz schreef:Nintendo blijft ook volhouden aan Wii Fit-achtige spelletjes. Is het Balance Board voor de Wii goed genoeg voor de WiiU?
Sa'vii schreef:Gelukkig maar, als [de Luigi's Mansion-game in Nintendo Land] ook nog eens geen goed spel was was dat stukje uit de E3 nog zieliger geweest, haha. Blijkbaar is het dus ook wel echt het meest veelbelovende onderdeel van Nintendo Land.
Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten