Major Thom schreef:Vanwaar dat Sjoerd eerst tegen mensen zegt dat hij on-topic moet blijven, dan iemand bant omdat hij tegen gesproken wordt, en vervolgens gaat ie zelf wel off-topic? Dictatorisch en hypocriet imo :')626b schreef:BlackStone187 schreef:626b? Heb jij ooit es een tekening gemaakt? Of heb je deze app niet?
Nope, ik heb hem niet gekocht. Ik ben niet zo goed in tekenen heb ik gemerkt met Paint en Flipnote :F
Helmeroc schreef:Ageeth Soldaat heeft een ingewikkelde relatie met Thom Melching.
Major Thom schreef:Oh hoort bij het spel nvm :') tekeningen maken klonk gewoon zo bullshitachtig, enniewees, is het niet een beetje onzin om iemand dan gelijk te bannen? Je had hem dan in mijn optiek beter kunnen uitleggen dat je een mod was, etc. etc. gezien het duidelijk was dat ie totaal niet in de gaten had waar het allemaal over ging?

Michelangelos schreef:watsgebeurt met Erikje?
Zie hem nooit meer, weet niet waar ik dit neer moet zetten dus dan maar hier.
626b schreef:Erik kan om persoonlijke redenen niet veel online komen
En Djo_Wii is al een lange tijd niet actief.
Palmboom schreef:626b schreef:Erik kan om persoonlijke redenen niet veel online komen
En met Stijn? Ik heb het een beetje bijgehouden en het uitslag is met het aantal keer online komen: 7 Mei online, 4 Juni online en toen 7 Juni en dat was de laatse keer.
Ongevir 1 of 2 keer per maand. Wat is daar de reden van?
Helmeroc schreef:Degene die je 3DS-gamer noemde toen hij vroeg van wie dat DA was?
3DS-Gamer schreef:Was die ''DA'' op mijn IP? Anders weet ik wel wie het is!
626b schreef:Major Thom schreef:Oh hoort bij het spel nvm :') tekeningen maken klonk gewoon zo bullshitachtig, enniewees, is het niet een beetje onzin om iemand dan gelijk te bannen? Je had hem dan in mijn optiek beter kunnen uitleggen dat je een mod was, etc. etc. gezien het duidelijk was dat ie totaal niet in de gaten had waar het allemaal over ging?
Ja klopt, bedacht ik me later ook :\
Daarom had ik hem ook maar wel snel unbanned, ik was iets te streng :')
626b schreef:Ja. Maar het was volgens mij je school IP of iets dergelijks omdat Ruben* er ook op post (en jullie kennen elkaar van school toch?).

626b schreef:Palmboom schreef:626b schreef:Erik kan om persoonlijke redenen niet veel online komen
En met Stijn? Ik heb het een beetje bijgehouden en het uitslag is met het aantal keer online komen: 7 Mei online, 4 Juni online en toen 7 Juni en dat was de laatse keer.
Ongevir 1 of 2 keer per maand. Wat is daar de reden van?
Wederom persoonlijke redenen
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Amazinghandsman schreef:De laatste mods werden toch juist hierom aangesteld? (Of lul ik nou uit mn nek? :"D)

Sephi schreef:Zie het verhaal op de vorige pagina met de suggestie om bepaalde mensen aan bepaalde sub-fora te koppelen, zodat ieder zijn eigen verantwoordelijke deel heeft, en je geen dubbel werk van elkaar krijgt.
Toch wel handig om een beetje hulp achter de hand te houden indien er mensen om persoonlijke redenen onregelmatig beschikbaar zijn, me dunkt.
626b schreef:Sephi schreef:Zie het verhaal op de vorige pagina met de suggestie om bepaalde mensen aan bepaalde sub-fora te koppelen, zodat ieder zijn eigen verantwoordelijke deel heeft, en je geen dubbel werk van elkaar krijgt.
Toch wel handig om een beetje hulp achter de hand te houden indien er mensen om persoonlijke redenen onregelmatig beschikbaar zijn, me dunkt.
Dat is sowieso iets wat niet gaat gebeuren. Alle moderators zijn gewoon globaal. Stel er is een mod online die alleen is voor het Nintendo gedeelte en iemand maakt 50 dubbelposts in het Café, dan kan die mod niks doen. Alleen maar wachten tot de mod online is die over de Algemene Chat gaat.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Marco√ schreef:Hebben jullie ooit wel eens van Proxy gehoor?
En nee niet weghalen stoute Kusanagi.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Marco√ schreef:Hebben jullie ooit wel eens van Proxy gehoor?
En nee niet weghalen stoute Kusanagi.
Stoute Kusanagi? Jammer dat ik je nu moet quoten, want anders was ie gelijk weer weg.
Dit is "vragen over het modbeleid". Je gaat niet mee in het gesprek waar je sowieso niks mee te maken hebt en je bent niet on-topic.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Tja, er zijn wel veel proxies, maar z'n opties worden steeds minderDie lijst is niet oneindig xD
Helmeroc schreef:Ageeth Soldaat heeft een ingewikkelde relatie met Thom Melching.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast