TheMitch schreef:Zo. Eindelijk weer bij Claire. De gym die me liet stoppen de vorige keer. De gym die te sterk was. Toen had ik een kut team, nu ook. Maar nu is het een echt spel, en toen was het een ROM.
IK ZAL NIET VERLIEZEN!

TheMitch schreef:Team:
Meganium
Tentacruel
Growlithe
Golem
Crobat
Espeon
Niks kan ijs-aanvallen. Espeon kan geen psychic moves. Ik heb geen electric moves. Ik ben de lul.
:")

JohanPG schreef:Gisteren in Blackthorn city aangekomen. De eerste twee trainers in de game verslagen, maar die waren al best pittig. Mantine maar even Blizzard geleerd en Nindorina Thunder.
Eerst de route naar beneden maar gepakt voordat ik de gymbattle aan ga.

Pokéman schreef:JohanPG schreef:Gisteren in Blackthorn city aangekomen. De eerste twee trainers in de game verslagen, maar die waren al best pittig. Mantine maar even Blizzard geleerd en Nindorina Thunder.
Zoek een moonstone.
JohanPG schreef:Pokéman schreef:JohanPG schreef:Gisteren in Blackthorn city aangekomen. De eerste twee trainers in de game verslagen, maar die waren al best pittig. Mantine maar even Blizzard geleerd en Nindorina Thunder.
Zoek een moonstone.
Dacht dat die bijna niet te vinden waren (in Johto althans). Vind het ook wel leuk om ze pas rond lvl. 50 te laten evolueren naar de laatste vorm, anders zit je nog 65 levels naar dezelfde pokémon te kijken.

Nmaster schreef:Zapdos kun je vinden op Route 10. Meer specifiek de Power Plant. Articuno is in de Seafoom Islands.

Kyoto schreef:Ik durf Whiney niet aan te gaan. Bang dat al mijn pokemon er aan gaan door haar miltank. Iemand tips voor grinding daar. Met wild pokemon schiet het niet echt op...

Bulbasaur schreef:Kyoto schreef:Ik durf Whiney niet aan te gaan. Bang dat al mijn pokemon er aan gaan door haar miltank. Iemand tips voor grinding daar. Met wild pokemon schiet het niet echt op...
Ik heb gewoon met uberbutterfree haar de hele tijd ge-asleept en ge-confusioned. Zo is ie echt wel te doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten