NintendoJeroen schreef:Anna McCloud schreef:Je moet het zo zien, we kunnen dit jaar iig alvast genieten van PlayStation AllStars: Battle Royale
Ja leuk met allemaal 3rd party characters spelen + 1st party characters, die niemand kent.

raceneus schreef:ik heb bovendien geen playstation.
Ik vind het lange wachten trouwens niet zo erg. Beter maken ze een goede, uitgebreide, game, waar je wat langer opw acht, dan een spel wat snel wordt afgemaakt, en een beetje tegenvalt.

raceneus schreef:trouwens, anna, je had het eerder over polygonen. zijn dat kleinere pixels ofzo?
overigens heb je toevallig in super smsh bros team polygone.

DQF schreef:Door de samenwerking gaat het spel sowieso sneller komen, extra characters hoeven niet voor mij.

babymariofan 3000 schreef:DQF schreef:Door de samenwerking gaat het spel sowieso sneller komen, extra characters hoeven niet voor mij.
voor mij wel.

raceneus schreef:Ik dacht dit werd gemaakt door het team wat ook kid icarus: uprising! gemaakt had...
ach, het maakt ook niet uit, zo lang het voor mij maar en herkendbare, zeer goede, versie is.

pauline schreef:ssb komt waarschijnlijk al de 1e helft van 2013 =D
het lijkt me leuk als je je eigen land weer kunt maken, en daarmee online kunt
pauline schreef:ssb komt waarschijnlijk al de 1e helft van 2013 =D
YT123 schreef:Sakurai heeft bevestigd dat hij een paar oude nintendo characters weer tot leven wil wekken in dit spel en dat hij is begonnen met de eerste stap. Bronpauline schreef:ssb komt waarschijnlijk al de 1e helft van 2013 =D
Waarschijnlijk niet, Nintendo laat waarschijnlijk alleen een korte trailer zien tijdens de E3 van 2013, de game zelf komt denk ik niet voor 2014 uit.

Taragon schreef:Takamaru:Spoiler: toon
Uit een japan-only spel voor de famicom. Is wel bezig aan een comeback (verschijningen in captain rainbow en een eigen modus in Samurai Warriors 3)
Sakurai heeft zelf tijdens de ontwikkeling van Brawl ook gezegd dat hij Takamaru wel zag zitten mits die een nieuwe appearance zou hebben (wat inmiddels dus is gebeurd)
Sukapon:Spoiler: toon
Main character uit Nintendo's eerste fighter, de voorloper van Smash Bros. Dus
Sheriff:Spoiler: toon
Eerste character die bedacht is door Miyamoto (als ik me het goed herinner)
T0M schreef:YT123 schreef:Sakurai heeft bevestigd dat hij een paar oude nintendo characters weer tot leven wil wekken in dit spel en dat hij is begonnen met de eerste stap. Bronpauline schreef:ssb komt waarschijnlijk al de 1e helft van 2013 =D
Waarschijnlijk niet, Nintendo laat waarschijnlijk alleen een korte trailer zien tijdens de E3 van 2013, de game zelf komt denk ik niet voor 2014 uit.
GE-WEL-DIG NIEUWS!
Ik zet in op Balloon Fighter!
Dit bericht geeft mij ook weer vertrouwen dat het geen 'Nintendo VS. Namco' word, maar echt een Nintendo game!
YT123 schreef:Taragon schreef:Takamaru:Spoiler: toon
Uit een japan-only spel voor de famicom. Is wel bezig aan een comeback (verschijningen in captain rainbow en een eigen modus in Samurai Warriors 3)
Sakurai heeft zelf tijdens de ontwikkeling van Brawl ook gezegd dat hij Takamaru wel zag zitten mits die een nieuwe appearance zou hebben (wat inmiddels dus is gebeurd)
Sukapon:Spoiler: toon
Main character uit Nintendo's eerste fighter, de voorloper van Smash Bros. Dus
Sheriff:Spoiler: toon
Eerste character die bedacht is door Miyamoto (als ik me het goed herinner)
Takamaru lijkt me best vet en hij krijgt ook in Nintendo Land al een eigen 'attractie' dus grote kans dat hij erin komt.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast