PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Owwwwkay, watskebeurt...?
Helmeroc schreef:HAHA VIND JE DAT GRAPPIG HAD IK TOCH GELIJK OVER JE HERMAN!

Kusanagi schreef:Als het die maandelijkse tijd weer is, is er geen enkele man die dat psychisch aan kan denk ik.
En WTF mensen... ben ik gisteravond rond etenstijd televisie aan het kijken, komt er een reclame over een vrouwtje op die zegt dat iets eindelijk gewoon gezegd moet kunnen worden. Begint ze over jeuk "daar" en een rode droge huid en witte afscheiding... WITTE WAT(*@&$ modderfok ik m'n etenslust kwijt. Zien we ook mannen in reclames praten over hun bultjes, droge huid, rode shit en witte afscheiding met uitleggende tekeningen?
NEE!
Sorry... moest even :/
Kusanagi schreef:Ik doe al bijna een jaar onderzoek naar horror, terror en angsten van mensen, maar daar was ik niet tegen opgewassen :/ Je moet het je vooral even inbeelden.
Een mossel met mayonaise bijvoorbeeld. Of een pitbull die yoghurt opslobbert.

Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

626b schreef:Goedenavond

Gebruikers op dit forum: Erik en 1 gast