Kroeskoppie schreef:Command & Conquer: Red Alert 3 met een maat van me. Hij had het spel net gekocht via Steam. Vol aan de gang in co-op. Gezellig.

Hina Kagiyama schreef:Pokémon Emerald, Touhou hack. Ben ik willekeurig aan het zoeken naar een bepaald karakter, kom ik een shiny tegen.
(Normaal is het haar rood en dat jurkje groen.)
Ook al een shiny Houndour in m'n laatste randomized nuzlocke. Waarom vond ik die nooit toen ik nog op de Gameboy speelde >:V
Daan schreef:Hina Kagiyama schreef:Pokémon Emerald, Touhou hack. Ben ik willekeurig aan het zoeken naar een bepaald karakter, kom ik een shiny tegen.
Ook al een shiny Houndour in m'n laatste randomized nuzlocke. Waarom vond ik die nooit toen ik nog op de Gameboy speelde >:V
Dit maar dan geen hack, gewoon de originele. Ik zit all 130 uur ingame, nog steeds geen shiny gevonden... Ik wil er graag een die er tof uitziet, met opvallende kleuren.
Amazinghandsman schreef:Daan schreef:Hina Kagiyama schreef:Pokémon Emerald, Touhou hack. Ben ik willekeurig aan het zoeken naar een bepaald karakter, kom ik een shiny tegen.
Dit maar dan geen hack, gewoon de originele. Ik zit all 130 uur ingame, nog steeds geen shiny gevonden... Ik wil er graag een die er tof uitziet, met opvallende kleuren.
Ik had Emerald ruim 1000 uur gedaan, maar geen enkele shiny. :')
Vanmiddag btw begonnen met Skyrim.

Amazinghandsman schreef:Ik had Emerald ruim 1000 uur gedaan, maar geen enkele shiny. :')
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten