necrodeus schreef:Siwert-2000 schreef:Daar doe ik niet aan... All by myself. Het ontwerp is niet van mij, dat klopt!
![]()
...
Jij hebt echt talent, zeg. Zolang er gasten als jij rondlopen neem ik die colors niet hoor. Ik zou er beschaamd van worden om mijn brol te posten. Kan je ook zo goed gewoon tekenen? Of nog beter?
Siwert-2000 schreef:Nee.. 2 Tips:
1. Gebleekt/bleek en dna in het Engels.
2. Japans
E: Hier is hij: Als je hem echt niet weet, neem dan een kijkje en als je het dan nog niet weet dan ben je raar .. ;PSpoiler: toon
Please Comment: http://colorslive.com/details/272115-Kurosaki_Ichigo___Skywalker%27s_outfit_by_Siwert.php
E: O jaj! 3 likes in 1 kwartier! ;p Mijn record, nog 2 likes erbij en het is een nieuw record voor mij!+ ik sta op front page voor de 1e keer!! dubbel
Siwert-2000 schreef:Daar doe ik niet aan... All by myself. Het ontwerp is niet van mij, dat klopt!

: 2449-5608-8543Alithepro1 schreef:Siwert-2000 schreef:Daar doe ik niet aan... All by myself. Het ontwerp is niet van mij, dat klopt!
Ik geloof je wel, maar als je het filmpje terug kijkt zie je dat je alle lijnen gelijk tekend zonder hulplijn of een schets. Dus gelijk met dikke lijnen. Das wel raar als je het niet hebt over getekend.
Siwert-2000 schreef:Haha, leuk!Je maakt niet meer veel met dat oranje vosding?

P.J.Productions schreef:nee ik ga m gewoon weer tekenen zoals ie normaal getekend word en wijs met pijlen aan wat met een draak te maken heeft, kay?
Andreas 3DS schreef:Ik heb hem (nog) niet gekocht, zal ik hem kopen of niet? Heb wel nog 0 euro tegoed...
Ik ben nou niet bepaald heel goed in tekenen...

Siwert-2000 schreef:Snoopy? Serieus? xD

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten