Ben jij er ook zo een die klaagt over het beeld van je Wii? Grote kans dat het aan je kabel ligt. Verbazingwekkend genoeg haalt daardoor lang niet iedereen het maximale uit z'n console.

RGB-kabel
De kans dat Nintendo die standaard bij elke Wii U in de doos doet, is klein.

Erik schreef:Maar waarom zou Nintendo NU bij de WiiU dan geen (HDMI-)kabel erbij doen? Al sinds de NES hebben ze er kabels bij gedaan voor de tv. Dat ze misschien nog wel HDMI-kabels los verkopen snap ik nog wel, maar ik vind dat er gewoon bij hoort te zitten. Moeten we straks ook nog de voedingskabels los kopen?
Tamara schreef:Erik schreef:Maar waarom zou Nintendo NU bij de WiiU dan geen (HDMI-)kabel erbij doen? Al sinds de NES hebben ze er kabels bij gedaan voor de tv. Dat ze misschien nog wel HDMI-kabels los verkopen snap ik nog wel, maar ik vind dat er gewoon bij hoort te zitten. Moeten we straks ook nog de voedingskabels los kopen?
Dan doen ze gewoon zoals Sony en Microsoft (deden?): ze stoppen er een standaard composietkabeltje bij.

Tamara schreef:Erik schreef:Maar waarom zou Nintendo NU bij de WiiU dan geen (HDMI-)kabel erbij doen? Al sinds de NES hebben ze er kabels bij gedaan voor de tv. Dat ze misschien nog wel HDMI-kabels los verkopen snap ik nog wel, maar ik vind dat er gewoon bij hoort te zitten. Moeten we straks ook nog de voedingskabels los kopen?
Dan doen ze gewoon zoals Sony en Microsoft (deden?): ze stoppen er een standaard composietkabeltje bij.

cac schreef:Nintendo verdient daar toch niks aan. In iedere middel grote stad is wel een discount winkel te vinden waar die kabels voor 2 euro liggen. Of is iedereen zo schaapachtig dat ze bij een game zaak een HDMI kabel voor 20 euro kopen waar Nintendo opstaat. Als ze nu nog aan de aansluiting van de WII U een andere aansluiting hebben als standaard boycot ik ze.

cac schreef:Nintendo verdient daar toch niks aan. In iedere middel grote stad is wel een discount winkel te vinden waar die kabels voor 2 euro liggen. Of is iedereen zo schaapachtig dat ze bij een game zaak een HDMI kabel voor 20 euro kopen waar Nintendo opstaat. Als ze nu nog aan de aansluiting van de WII U een andere aansluiting hebben als standaard boycot ik ze.
Raider_NL schreef:Een componentkabel maakt geen wereld van verschil, maar verbeterd wel de kleuren. Dat is wat ik heb gemerkt, tenminste. Bij spellen met veel kleur en licht, zoals Skyward Sword, Super Mario Galaxy en Sonic Colours zal het verschil wel merkbaar zijn, maar niet aan te wijzen.

Keer terug naar Blog Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast