Anna McCloud schreef:Dit weekend naar mijn oma in Drenthe geweest. Bij Play-it alvast nog een PSP game gekocht én ET ^^
Op de terugweg nog een kringloop ingelopen. Meteen een extra Tomb Raider meegenomen, de mijne heeft wat waterschade. Ook nog een game gevonden voor mijn Atari ST!
Anna McCloud schreef:Stadskanaal

Anna McCloud schreef:Anna McCloud schreef:Stadskanaal
Moet trouwens bekennen dat ET best wel leuk is voor het slechtste spel allertijden!
Kan Drakkhen helaas niet uitproberen omdat de ST niet wil meewerken
maxzelda schreef:luigi's mansion (japanse versie) in top staat: 20 euro, goede deal?

Anna McCloud schreef:Bryanposthuma schreef:Bij de plai-it in emmen?
Nee, iets van lijkt op standhuis. Staatsburg.
Stadskanaal
Adr990 schreef:Haha, nice gedaan!
In die gaten kun je ook onderdelen vinden, ik weet niet wat er gebeurt als je ze allemaal hebt, want inderdaad ze worden steeds afgepakt, ik was een keer best ver..
Maar ik vond het te saai worden.
daniel482 schreef:Haha, leuk filmpjeJij kan goed engels!
Maar ik zie nog steeds het nut van ET niet. Het lijkt mij een game vol bugs en zonder doel
Bryanposthuma schreef:aaah okeee, bij de play - it in emmen hebben ze misschien ook nog wel wat voor jou liggen?

Adr990 schreef:Ik kocht de eerste Top Gun (NES, boxed) omdat NGamer het dus ook een slecht spel vond. En omdat hij niet kon landen, ik moest het gewoon ook uitproberen.
Nou guess what.. Ik ben in een keer geland, en al die keren daarna ook!
Ik letten namelijk op de snelheid (Ik had het niet opgezocht ofzo, maar zal wel game instinct zijn?) en deze moest rond de 300 blijven ofzo.
Het spel zei namelijk Slow down & Speed up er tussen door.
Second Mission heb ik nog niet gespeeld, maar die lijkt me idd nog minder.

Bryanposthuma schreef:Luigi Mansion niet gevonden, wel een mooie Wario World voor de GameCube in perfecte staat! (zelfs met 250 sterren) voor 17,50! En volgens mij zag ik @anna Mcloud ook nog in de E-Plaza?!

Anna McCloud schreef:Bryanposthuma schreef:Luigi Mansion niet gevonden, wel een mooie Wario World voor de GameCube in perfecte staat! (zelfs met 250 sterren) voor 17,50! En volgens mij zag ik @anna Mcloud ook nog in de E-Plaza?!
Lijkt me niet. Ben al sinds zondag weer thuis ;P

Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.
Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.

JohanPG schreef:Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.
Wat Daan zegt inderdaad. En het gaat me ook om het principe, dat hij iets anders verkoopt dan hij zegt.

JohanPG schreef:Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.
Wat Daan zegt inderdaad. En het gaat me ook om het principe, dat hij iets anders verkoopt dan hij zegt.

Kroeskoppie schreef:JohanPG schreef:Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.
Even een vraagje.
Had hij op de foto een normale editie? En heeft hij je dus een PC editie gestuurd?
Zou best kunnen dat je met een handelaar te maken hebt gehad. Soms hebben ze dan meerdere versies liggen. Hij heeft er dan gewoon 1 gekozen en naar je toegestuurd.
Apart verhaal, trouwens. Maar je hebt in ieder geval je spel.
Daan schreef:Anna McCloud schreef:Wat maken die PC edities nou uit. Het is niet alsof er een geweldig prijsverschil tussen zit.
Maar op de boxart heb je meestal wel zo'n lelijke zilveren rand, en in je rij met spellen vinden sommigen dat er niet mooi uitzien. Ik probeer er zo veel mogelijk afstand van te houden, maar een PC-Ratched en Clank 3 kon ik voor 70 cent niet laten liggen natuurlijk.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten