Michelangelos schreef:Competitive en dan noem je VG :')
Sorry maar VG noem ik alles behalve competitive. 2v2 4 pokes level 50, bijna elke pokemon is toegestaan. :')
Ik heb afgelopen 2 jaar vrij veel competitive gedaan via wifi, fatsoenlijke regels met meer strategie er achter. Maar het is wel zo dan je niet 6 sterke pokemon bij elkaar kunt stoppen met enkel wat sterke moves en dan ook nog verwachten er goed mee te doen :')

kingRoald schreef:wat moet ik er mee aan?
ik heb mezelf beloofd na black en white te stoppen met pokemon
maar na het zien van wat gameplay krijg ik toch de neiging om het als het uit is te kopen

starninja schreef:Ik zou nooit stoppen met pokemon. Toen ik er mee begon was ik er helemaal weg van![]()
Ik snap wel waarom sommige mensen willen stoppen met pokemon, dat komt omdat ze denken dat ze te oud zijn voor pokemon, maar je bent nooit te oud voor pokemon want er staat 3+ op het doosje, je kan dus te jong zijn maar niet te oud

Erik schreef:starninja schreef:Ik zou nooit stoppen met pokemon. Toen ik er mee begon was ik er helemaal weg van![]()
Ik snap wel waarom sommige mensen willen stoppen met pokemon, dat komt omdat ze denken dat ze te oud zijn voor pokemon, maar je bent nooit te oud voor pokemon want er staat 3+ op het doosje, je kan dus te jong zijn maar niet te oud
Dat komt niet omdat ze te oud worden, maar het hele systeem om het te spelen al sinds de Gen 1 onveranderd (denk ik) gebruikt word. En dan willen mensen gaan afhaken....

ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaanstarninja schreef:Voor de mensen die voor de europese relaese gaan en niet kunnen wachten om te weten welke pokemons je kunt vangen in b/w2![]()
http://pokemondb.net/pokedex/game/black-white-2
nu ik dit zie kan ik niet wachten om een team te vormen, zucht** ik kan niet wachten tot die uit komt.

yannick-pro-gamer schreef:ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaan

Erik schreef:yannick-pro-gamer schreef:ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaan
Niet echt 100 uur, want als je elite 4 hebt gedaan en dan hier en daar nog wat legendaries hebt gevangen dan zit je zo max 40 uur? En dan is het (voor de NIET die-hard Pokémon fans) al snel klaar.

starninja schreef:Erik schreef:yannick-pro-gamer schreef:ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaan
Niet echt 100 uur, want als je elite 4 hebt gedaan en dan hier en daar nog wat legendaries hebt gevangen dan zit je zo max 40 uur? En dan is het (voor de NIET die-hard Pokémon fans) al snel klaar.
je kan dan toch ook nog andere pokemons tot LV.100 trainen dan ben je nog wel even bezig(sorry dat ik zo door blijf gaan met zeuren)
En ja ik ben een enorme pokemon fan dus ik kan er lang mee doorgaan

starninja schreef:Erik schreef:yannick-pro-gamer schreef:ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaan
je kan dan toch ook nog andere pokemons tot LV.100 trainen dan ben je nog wel even bezig(sorry dat ik zo door blijf gaan met zeuren)

starninja schreef:Erik schreef:ik ben het met je eens bij pokémon wordt misschien wel elke keer het zelfde trucje uit de hoed getoverd maar dit zijn wel spellen die meer dan 100 uur meegaan
Tja, maar voor de niet die-hard Pokémon fan zal naar level 100 trainen niet zoveel uitmaken. Meeste stoppen grotendeels met spelen als ze de elite 4 hebben verslagen.

serebii.net schreef:Genesect to be distributed from August 11th to September 14th over WiFi for Black 2 & White 2 only
Rensch schreef:Eerste impressie (mogelijke spoilers!):
...
...
...
Kortom: Sowieso halen als je een fan bent. Voor de rest geldt: alleen kopen als je het eerste deel nog niet kent. Na het het hoofdverhaal te hebben uitgespeeld is het spel namelijk niet significant anders dan het vorige deel.

Daan schreef:serebii.net schreef:Genesect to be distributed from August 11th to September 14th over WiFi for Black 2 & White 2 only
Genesect is eindelijk bekend gemaakt. Ik weet niet of dat ook voor Europa geld, maar nu zijn geloof ik alle Pokémon bekend gemaakt.

Erik schreef:Tja, maar voor de niet die-hard Pokémon fan zal naar level 100 trainen niet zoveel uitmaken. Meeste stoppen grotendeels met spelen als ze de elite 4 hebben verslagen.

JohanPG schreef:Erik schreef:Tja, maar voor de niet die-hard Pokémon fan zal naar level 100 trainen niet zoveel uitmaken. Meeste stoppen grotendeels met spelen als ze de elite 4 hebben verslagen.
Wat me gisteren op viel: Ik had de E4 verslagen, en vervolgens zie je in koeienletters THE END staan, gevolgd door de credits. Mensen die niet beter weten stoppen dan gewoon met het spel lijkt me? (HG/SS was dat)

yannick-pro-gamer schreef:een vraagje pokémon black 2 is met zekrom (black kyurem) op de voorkant
en white 2 met reshiram ( white zekrom ) op de voorkant
dus mijn vraag is als je black 1 hebt gekocht welke moet je dan eigenlijk nemen als vervolg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten