Vito schreef:Robin schreef:Ik vind het trouwens wel hip dat er nu ook Emerald Block's komen, heb ik meteen een nieuwe favorite block alleen wel jammer dat emerald Ore zeldsaam word om te vinden... Ik hoop trouwens dat er ook emerals dingen komen zoals Emerald Pick axe en Emerals Sword, maar ja daar is natuurlijk weinig kans voor en gebeurt waarschijnlijk toch niet...
Emerald's krijgen meer een fuctie als ruilmiddel met Villagers of in mulitplayer met je vriendenSoort geld dus
PS: Jungle tempels zijn toegevoegd aan 1.3 !

Vito schreef:Veel mensen van Ngamer spelen geen minecraft.
Dus ik ga er in iedergeval niet aan beginnen.

g@mer schreef:Iemand hier die de minecraft-animaties van Slamacow kijkt? Ze zijn echt geweldig!

Robin schreef:Vito schreef:Robin schreef:Ik vind het trouwens wel hip dat er nu ook Emerald Block's komen, heb ik meteen een nieuwe favorite block alleen wel jammer dat emerald Ore zeldsaam word om te vinden... Ik hoop trouwens dat er ook emerals dingen komen zoals Emerald Pick axe en Emerals Sword, maar ja daar is natuurlijk weinig kans voor en gebeurt waarschijnlijk toch niet...
Emerald's krijgen meer een fuctie als ruilmiddel met Villagers of in mulitplayer met je vriendenSoort geld dus
PS: Jungle tempels zijn toegevoegd aan 1.3 !
Ik weet precies waar voor ze er zijn maar dat betekent natuurlijk niet dat ik ze daar voor ga gebruiken

firebird55 schreef:Vito schreef:Veel mensen van Ngamer spelen geen minecraft.
Dus ik ga er in iedergeval niet aan beginnen.
waarom staat er eigelijk in je onderschrift dat je er al een heb terwijl je nu zegt dat je er niet aan gaat beginnen

Mikerd schreef:Aah, heb eindelijk weer een laptop die Minecraft aan kan, dus ga ik er weer eens mee beginnen.Nu nog een leuke server zoeken...

Vito schreef:Minecraft Update 1.3 komt op 1 Augustus uit. Bevestigt door Mojang.

firebird55 schreef:wat een heeeel stuk minder is
is dat 1.3 een heel stuk slomer zal zijn (ook bevestigd)
en dit word pas opgelost in 1.4
http://www.mojang.com

Vito schreef:firebird55 schreef:wat een heeeel stuk minder is
Dit is alleen in Singleplayer, Maakt mij niet uit ik zit toch altijd op Multi
Matthiman schreef:Vito schreef:firebird55 schreef:wat een heeeel stuk minder is
Dit is alleen in Singleplayer, Maakt mij niet uit ik zit toch altijd op Multi
Was het niet dat er in 1.3 de single- en multiplayer worden samengevoegd? Dus dat je altijd online bent?

Nee als je op het zelfde IP zit kan je iemand joinen op zijn singleplayer map.
Voorbeeld: Jij zit op singleplayer dan kan jou zusje die op de leptop boven zit Jou joinen.
Rickjedebeste schreef:Nee als je op het zelfde IP zit kan je iemand joinen op zijn singleplayer map.
Voorbeeld: Jij zit op singleplayer dan kan jou zusje die op de leptop boven zit Jou joinen.
Is dat het? Dan zou het geweldig zijn!

Gio schreef:Ben laatst begonnen met spelen, vind het spel erg leuk, maar dan toch, haat het spel mij ook
Ik bedoel maar: Ik vond gigantische mijn (met schatkisten, gangen en erg veel monsters), kwam super diep en dood door een creeper uit het niets, kon hem niet eens horen, ik maakte een blok kapot en bam ik was dood. "Gelukkig" had ik een schatkist met alle winst erin gemaakt, maar toch veel verloren.
Dus ga ik op zoek naar die mijn alweer, ga ik paar keer dood door monsters, dan word ik boos en pak ik mijn enige diamond sword, en maak ik een hele iron armor, val ik in een afgrond om zo dood te gaan en guess what. Probeer ik die spullen terug te vinden, zijn ze verdwenen -_-
En nu heb ik bijna niets meer, geen iron, geen diamonds, alleen een huisje... Damn.

Robin schreef:Gio schreef:Ben laatst begonnen met spelen, vind het spel erg leuk, maar dan toch, haat het spel mij ook
Ik bedoel maar: Ik vond gigantische mijn (met schatkisten, gangen en erg veel monsters), kwam super diep en dood door een creeper uit het niets, kon hem niet eens horen, ik maakte een blok kapot en bam ik was dood. "Gelukkig" had ik een schatkist met alle winst erin gemaakt, maar toch veel verloren.
Dus ga ik op zoek naar die mijn alweer, ga ik paar keer dood door monsters, dan word ik boos en pak ik mijn enige diamond sword, en maak ik een hele iron armor, val ik in een afgrond om zo dood te gaan en guess what. Probeer ik die spullen terug te vinden, zijn ze verdwenen -_-
En nu heb ik bijna niets meer, geen iron, geen diamonds, alleen een huisje... Damn.
tja dat is Minecraft, en je vond dus een abonden mineshaft![]()
Als ik jouw was zou ik trouwens checken of je de geluiden van minecraft wel aan hebt staan en of je geluiden van je pc wel hard genoeg staan

Keer terug naar Gaming algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten