[/urlhttp://myanimelist.net/profile/Wyayla18]Luxor schreef:- Acchi Kocchi 11 &12
- La Storia della Arcana Famiglia 1 & 2
- One Piece 555
Tevens, iemand al begonnnen aan Sword Art Online? Had er goede dingen over gehoord, en wil er ook aan beginnen, maar ik wil weten of het t waard is.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Hyourinmaru schreef:Luxor schreef:- Acchi Kocchi 11 &12
- La Storia della Arcana Famiglia 1 & 2
- One Piece 555
Tevens, iemand al begonnnen aan Sword Art Online? Had er goede dingen over gehoord, en wil er ook aan beginnen, maar ik wil weten of het t waard is.
Erg interessant. Wil er niet te veel over vertellen, de eerste aflevering legt vrijwel alles uit. Is van dezelfde maker als Accel World dus met de kwaliteit zit het wel goed.
Hina Kagiyama schreef:Henk?
nin10do'h schreef:Nee het is leo.

PirateBunny schreef:Clannad 1-5
Mijn vriend kwam ermee omdat het een hoge rating had. Vind het tot nu toe niet al te boeiend. Het gaat een beetje traag allemaal.

Guan schreef:PirateBunny schreef:Clannad 1-5
Mijn vriend kwam ermee omdat het een hoge rating had. Vind het tot nu toe niet al te boeiend. Het gaat een beetje traag allemaal.
Clannad is als drijfzand: in het begin traag, maar op een gegeven moment zuigt het je vast en kun je niet meer weg. Dat trage is gewoon eigen aan Japanse cinema, zeker met zulke character-driven stories als Clannad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten