Kusanagi
Moderator

Het Café - Iets met doping

Berichtdoor Kusanagi » 15 juli 2012, 23:28

Het klinkt alleen niet zo charmant xD Weet je zeker dat je dat als dame wilt delen? :P

Zoals ik bijvoorbeeld mijn teennagels vanmorgen heb geknipt... ook niet zo heel charmant xD
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer! :P

www.nint3ndo.com

Luxor

Berichtdoor Luxor » 15 juli 2012, 23:28

Kusanagi schreef:Het klinkt alleen niet zo charmant xD Weet je zeker dat je dat als dame wilt delen? :P

Haha, jij denkt dat cey een dame is :lol:

Nee grapje hoor cey LIEV <333333
Afbeelding
Mijn verkooptopic!!_________________________________Joey Challenge Playthrough!!
Spoiler: toon
Afbeelding

OnlinePirateBunny

Woonplaats: Zaandam/Rotterdam in een kartonnen doos samen met Snake.

Berichtdoor PirateBunny » 16 juli 2012, 0:04

Dat kan me inderdaad niet veel boeien. Ik zet ook heel vaak random shizzle op mijn Facebook.
Afbeelding
Afbeelding
wowgek7 schreef:Voorgoed weg vanaf 12 februari 2013

Amazinghandsman

Berichtdoor Amazinghandsman » 16 juli 2012, 0:42

Kusanagi schreef:On a side note; ik ben weer es een maand home alone :( Dat is een dagje wennen, maar dan mis ik vrouwlief toch al weer :(

Over 2 weken party bij Koes!

En Cey, was het vrijdag nog chill? :)
Nintendo is kut

OnlinePirateBunny

Berichtdoor PirateBunny » 16 juli 2012, 0:57

Joah iedereen was liev enzo. Vet leuke cadeautjes gekregen. Ben verslaafd aan het cupcake boek die ik heb gekregen van Lucz. Zo mooi en yummy allemaal.
Afbeelding
Afbeelding

Amazinghandsman

Berichtdoor Amazinghandsman » 16 juli 2012, 0:58

Haha, dat cadeau was dus een schot in de roos.
Nintendo is kut

OnlinePirateBunny

Berichtdoor PirateBunny » 16 juli 2012, 1:03

Ja, ik vind het een prachtig boek. De roze konijnenoren (met tiara) van Jess en FACKING STREET CLEAN SIMULATOR van Laurens zijn ook erg episch :')
Afbeelding
Afbeelding

Amazinghandsman

Berichtdoor Amazinghandsman » 16 juli 2012, 1:16

Street Clean Simulator is wel een classic ja. :')
Nintendo is kut

rdvid

Berichtdoor rdvid » 16 juli 2012, 8:50

Moonbeam schreef:Rdvid is gewoon een christenfundamentalist. Totaal onverdraagzaam naar alles wat niet even gestoord is als hijzelf. Levensgevaarlijk figuur.

Ik ben niet gevaarlijk, ik heb gewoon zekerheid gekregen van wat ik geloof.
Ik weet ook nog niet alles, maar als er gevaar dreigt voor mensen zeg ik dat eerlijk. Dat jullie dat zien als "van lotje getikt" kan ik ergens wel begrijpen, jullie kennen die geestelijke wereld mischien niet zo goed.
Beledig mijn geloof zoveel je wilt, maar ik weet uit ervaring dat ik de juiste weg gevonden heb. Jezus zei: ik ben de weg, de waarheid en het leven , niemand komt tot god dan door mij.

De reden waarom ik m'n account wil verwijderen is niet voor angst voor jullie commentaar. Dat vind ik juist prettig. Maar ik heb gewoon weinig meer waarvoor ik hierheen wil komen

En dan de andere geloven; Moslims zeggen dat je naar de hemel komt als je een goed leven hebt. Ze hebben geen contact met hun god. Maar in de Koran staat ook; Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....
Afbeelding

Daan

Berichtdoor Daan » 16 juli 2012, 8:54

Waarom wil je je account in godsnaam ( :awesome: ) verwijderen? Alsof dat nut heeft. Al je posts blijven staan, het enige wat we niet meer kunnen is je profiel bekijken (wat toch niemand doet). Bovendien kan je je account niet verwijderen, bezoek gewoon de site niet meer als je hier toch niks te zoeken hebt zoals je zegt. Je maakt er wel een probleem van maar ik heb wel gelachen om Batman en Superman.

Biefstuk

Berichtdoor Biefstuk » 16 juli 2012, 9:54

Beetje het geval van: ben je niet met ons, dan ben je tegen ons. Jouw god zegt dat toch ook, eigenlijk? Ben je tegen ons, ga je naar de hel en kom je in de eeuwige vlammen. De islam is er wat directer in.
Omdat het nou eenmaal zo is.
Afbeelding

Moonbeam

Berichtdoor Moonbeam » 16 juli 2012, 10:08

rdvid schreef:Ik ben niet gevaarlijk, ik heb gewoon zekerheid gekregen van wat ik geloof.
Ik weet ook nog niet alles, maar als er gevaar dreigt voor mensen zeg ik dat eerlijk. Dat jullie dat zien als "van lotje getikt" kan ik ergens wel begrijpen, jullie kennen die geestelijke wereld mischien niet zo goed.

Dit is precies waarom ik je een gevaarlijk figuur vind. Je stelt dat een andere mening voortkomt uit een gebrek aan kennis, daarmee zet je jezelf boven de maatschappij. Vervolgens is een het doel heiligt de middelen (want van het doel ben je heull erg zeker) actie niet zo ver weg.
rvdid schreef:En dan de andere geloven; Moslims zeggen dat je naar de hemel komt als je een goed leven hebt. Ze hebben geen contact met hun god. Maar in de Koran staat ook; Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....

Hier gaan we weer. Je constateert: hé, ze zijn anders. En je volgende stap is direct: dus ze zitten verkeerd. Dit pas je ook toe op gematigde christenen. Voilá: fundamentalistisch gedachtengoed. Ik vind het jammer dat iemand zo weinig open staat voor andere oplossingen dan zijn eigen, zeker als het om zoiets onzekers gaat als het geloof en het leven na de dood etc.
Fuck peace, I'm a beast, bitch.

Barbabravo

Berichtdoor Barbabravo » 16 juli 2012, 10:22

Major Thom schreef:
Barbabravo schreef:waarom zou je je account deleten :')

Herman ik snap geen kut van le hattrick spelleke :')

Jonge volg die tutorials gewoon en als je het dan nog niet snapt ben je gewoon dom.

Moonbeam schreef:Rdvid is gewoon een christenfundamentalist. Totaal onverdraagzaam naar alles wat niet even gestoord is als hijzelf. Levensgevaarlijk figuur.

Ik snap sowieso ook niet wat ie de hele tijd zegt over de duivel dit de duivel dat, want ik heb best wat gelezen/gehoord uit de bijbel maar nooit iets over een of andere duivel :')
Now playing: Wordfeud
Recently played: Candy Crush Saga
Next up: 4 Plaatjes 1 Woord

OnlineDonAtello

Berichtdoor DonAtello » 16 juli 2012, 10:40

Hoi David, ik had een klein vraagje die je misschien zou willen antwoorden. Misschien ook niet.

Sinds wanneer ben je zo serieus met het geloof bezig? Tot een maand geleden was er weinig dat je kanaal met welk geloof dan ook in connectie zou brengen (Denk ik dan), en nu zitten er minstens twee filmpjes over dat onderwerp op.

Is er iets gebeurd afgelopen halfjaar waardoor je alles veel serieuzer lijkt te nemen?
╔═════════════════ ೋღღೋ ════════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ put this in your sig if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black xbox one ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no games ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚═════════════════ ೋღღೋ ════════════════╝

Voldemort

Berichtdoor Voldemort » 16 juli 2012, 10:42

rdvid schreef:

Ik ben niet gevaarlijk, ik heb gewoon zekerheid gekregen van wat ik geloof.
Beledig mijn geloof zoveel je wilt, maar ik weet uit ervaring dat ik de juiste weg gevonden heb. Jezus zei: ik ben de weg, de waarheid en het leven , niemand komt tot god dan door mij.

De reden waarom ik m'n account wil verwijderen is niet voor angst voor jullie commentaar. Dat vind ik juist prettig. Maar ik heb gewoon weinig meer waarvoor ik hierheen wil komen

En dan de andere geloven; Moslims zeggen dat je naar de hemel komt als je een goed leven hebt. Ze hebben geen contact met hun god. Maar in de Koran staat ook; Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....

je kunt je account toch niet verwijderen?
Afbeelding
33DS friendcode:0387-8842-7543
PSN account:r19981r

Nmaster
Moderator

Berichtdoor Nmaster » 16 juli 2012, 10:51

Je account kun je hier niet handmatig verwijderen nee. Beheerders kunnen het, wat ze al hebben gedaan. Maar hier is tegenwoordig een regel rond, en je zult een hele goede rede moeten hebben als je aan Niels vraagt je account te verwijderen.

Sowieso, als je hier niet meer wilt zijn, verander je profielgegevens zodat je 86 jaar oud bent en vraag dan aan een mod voor permanente ban.
Je moet doen wat je graag doet

Taragon

Berichtdoor Taragon » 16 juli 2012, 10:52

rdvid schreef: Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....

In de bijbel staan ook genoeg verwerpelijke dingen, zijn die wel goed?

En over Boeddhisme, dat is een van de meest respectvolle geloven, zou het Christendom nog heel wat van kunnen leren.
Afbeelding
Afbeelding

Voldemort

Berichtdoor Voldemort » 16 juli 2012, 10:55

Nmaster schreef:Je account kun je hier niet handmatig verwijderen nee. Beheerders kunnen het, wat ze al hebben gedaan. Maar hier is tegenwoordig een regel rond, en je zult een hele goede rede moeten hebben als je aan Niels vraagt je account te verwijderen.

Sowieso, als je hier niet meer wilt zijn, verander je profielgegevens zodat je 86 jaar oud bent en vraag dan aan een mod voor permanente ban.

of kom gewoon niet meer ;)
Afbeelding
33DS friendcode:0387-8842-7543
PSN account:r19981r

Guitarherozero

Berichtdoor Guitarherozero » 16 juli 2012, 11:34

Jezus, jongens.

kidrobbie

Berichtdoor kidrobbie » 16 juli 2012, 11:43

Guitarherozero schreef:Jezus, jongens.

Voor moslims Allah.
Afbeelding
Ga nu naar Het Ngamerbeginsagain Forum (want we hebben nog niet veel leden)

Elmida

Berichtdoor Elmida » 16 juli 2012, 12:38

Rdvid, ik heb ook een geloof. Er zijn genoeg andere mensen op dit forum (en in het leven) die ook een geloof hebben en het niet constant in andermans gezicht hoeven te wrijven. Zelfs als elke overtuiging en elk argument voor jezelf wordt gevormd door je geloof, voegt het geen klap toe om dat overal te moeten melden. Geloven is voor jezelf, dat doe je in je hoofd en in je hart, niet met je mond.
For he is ever a sun, and she a moon. But to him is the winged secret flame, and to her the stooping starlight.

Moonbeam

Berichtdoor Moonbeam » 16 juli 2012, 12:41

Ach, ik vind het een stuk leuker dan zijn eeuwige posts over kutfilms / series waar hij toevallig drie keer langs loopt op de achtergrond.
Fuck peace, I'm a beast, bitch.

kidrobbie

Berichtdoor kidrobbie » 16 juli 2012, 12:41

Elmida schreef:Rdvid, ik heb ook een geloof. Er zijn genoeg andere mensen op dit forum (en in het leven) die ook een geloof hebben en het niet constant in andermans gezicht hoeven te wrijven. Zelfs als elke overtuiging en elk argument voor jezelf wordt gevormd door je geloof, voegt het geen klap toe om dat overal te moeten melden. Geloven is voor jezelf, dat doe je in je hoofd en in je hart, niet met je mond.

mooi gezegd.
Afbeelding
Ga nu naar Het Ngamerbeginsagain Forum (want we hebben nog niet veel leden)

Elmida

Berichtdoor Elmida » 16 juli 2012, 12:42

Ik mag graag met mensen discussiëren (op vriendelijke voet) over geloof en religie.
For he is ever a sun, and she a moon. But to him is the winged secret flame, and to her the stooping starlight.

Helmeroc

Berichtdoor Helmeroc » 16 juli 2012, 12:43

Wat nou als je geloof zegt dat je het verder moet vertellen? Of als je wilt dat meer mensen deelhebben aan het plezier dat je in je geloof hebt? Dat is niet per definitie verkeerd.

Elmida

Berichtdoor Elmida » 16 juli 2012, 12:45

Dat is anders dan constant zeggen "Ik vind dit en dat stom want dat moet van mijn geloof" of "ik gedraag mij zo omdat het nou eenmaal bij mijn geloof hoort". Je geloof vindt dat niet, JIJ vindt dat, ookal is dat aangewakkerd door waar je in gelooft. Het woord verspreiden een heel ander iets, vind ik. Dat hoort bij de regels.

Barbabravo

Berichtdoor Barbabravo » 16 juli 2012, 12:46

sa is't ma krek
Now playing: Wordfeud
Recently played: Candy Crush Saga
Next up: 4 Plaatjes 1 Woord

Jannie
Moderator

Berichtdoor Jannie » 16 juli 2012, 12:53

Barbabravo schreef:sa is't ma krek

Ja, zo is het maar net. 8-)
http://www.dailynintendo.nl/ Nieuwe layout en leuke toevoegingen

Galaxia Master

Berichtdoor Galaxia Master » 16 juli 2012, 13:00

Afbeelding
" http://www.Mush-Room.nl.ae"
3DS-Friendcode: 1375-7297-7192
Afbeelding

Kusanagi
Moderator

Berichtdoor Kusanagi » 16 juli 2012, 13:11

Jongens, zullen we gewoon het onderwerp veranderen? Een café moet gezellig blijven en dat is het op het moment niet.
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer! :P

www.nint3ndo.com

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene chat