PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Het klinkt alleen niet zo charmant xD Weet je zeker dat je dat als dame wilt delen?
Kusanagi schreef:On a side note; ik ben weer es een maand home aloneDat is een dagje wennen, maar dan mis ik vrouwlief toch al weer
Moonbeam schreef:Rdvid is gewoon een christenfundamentalist. Totaal onverdraagzaam naar alles wat niet even gestoord is als hijzelf. Levensgevaarlijk figuur.

rdvid schreef:Ik ben niet gevaarlijk, ik heb gewoon zekerheid gekregen van wat ik geloof.
Ik weet ook nog niet alles, maar als er gevaar dreigt voor mensen zeg ik dat eerlijk. Dat jullie dat zien als "van lotje getikt" kan ik ergens wel begrijpen, jullie kennen die geestelijke wereld mischien niet zo goed.
rvdid schreef:En dan de andere geloven; Moslims zeggen dat je naar de hemel komt als je een goed leven hebt. Ze hebben geen contact met hun god. Maar in de Koran staat ook; Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....
Major Thom schreef:Barbabravo schreef:waarom zou je je account deleten :')
Herman ik snap geen kut van le hattrick spelleke :')
Moonbeam schreef:Rdvid is gewoon een christenfundamentalist. Totaal onverdraagzaam naar alles wat niet even gestoord is als hijzelf. Levensgevaarlijk figuur.
rdvid schreef:Moonbeam schreef:Rdvid is gewoon een christenfundamentalist. Totaal onverdraagzaam naar alles wat niet even gestoord is als hijzelf. Levensgevaarlijk figuur.
Ik ben niet gevaarlijk, ik heb gewoon zekerheid gekregen van wat ik geloof.
Ik weet ook nog niet alles, maar als er gevaar dreigt voor mensen zeg ik dat eerlijk. Dat jullie dat zien als "van lotje getikt" kan ik ergens wel begrijpen, jullie kennen die geestelijke wereld mischien niet zo goed.
Beledig mijn geloof zoveel je wilt, maar ik weet uit ervaring dat ik de juiste weg gevonden heb. Jezus zei: ik ben de weg, de waarheid en het leven , niemand komt tot god dan door mij.
De reden waarom ik m'n account wil verwijderen is niet voor angst voor jullie commentaar. Dat vind ik juist prettig. Maar ik heb gewoon weinig meer waarvoor ik hierheen wil komen
En dan de andere geloven; Moslims zeggen dat je naar de hemel komt als je een goed leven hebt. Ze hebben geen contact met hun god. Maar in de Koran staat ook; Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....
rdvid schreef: Ieder die geen moslim is mag worden omgebracht. Dat klopt niet. Dus je wilt naar de hemel voor goed gedrag en een goed leven maar je mag wel nog even mensen dood maken omdat ze geen Moslim zijn....
Nmaster schreef:Je account kun je hier niet handmatig verwijderen nee. Beheerders kunnen het, wat ze al hebben gedaan. Maar hier is tegenwoordig een regel rond, en je zult een hele goede rede moeten hebben als je aan Niels vraagt je account te verwijderen.
Sowieso, als je hier niet meer wilt zijn, verander je profielgegevens zodat je 86 jaar oud bent en vraag dan aan een mod voor permanente ban.
Guitarherozero schreef:Jezus, jongens.
Elmida schreef:Rdvid, ik heb ook een geloof. Er zijn genoeg andere mensen op dit forum (en in het leven) die ook een geloof hebben en het niet constant in andermans gezicht hoeven te wrijven. Zelfs als elke overtuiging en elk argument voor jezelf wordt gevormd door je geloof, voegt het geen klap toe om dat overal te moeten melden. Geloven is voor jezelf, dat doe je in je hoofd en in je hart, niet met je mond.
Barbabravo schreef:sa is't ma krek
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast