Barbabravo schreef:gaat Heldjunior ook weg? FACK!!

Artho schreef:Jannie, ik hou nog wel van je hoor
ZORA schreef:Artho schreef:Jannie, ik hou nog wel van je hoor
Ik verwacht ook niets anders van dé bowlingkampioen.![]()
En iedereen alvast bedankt voor de leuke reacties. Maar ik blijf wel gewoon flauwe koffiegrappen maken.

PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()

Kusanagi schreef:Nou, geef me dan haar koffiegrappen maar. Dit is slapper dan slap...
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Helmeroc schreef:Ben je al weg????
ZORA schreef:Helmeroc schreef:Ben je al weg????
Ik blijf hier gewoon rondspoken. Maar ik ben mod meer, als dat is wat je graag wilt weten. Ik had beloofd de gesloten topics in het kerkhof te dumpen, en dat is inmiddels gedaan. Even meer dan 2000 topics verplaatst.
Helmeroc schreef:Wist ik wel hoor, ik wilde gewoon een nuttige bijdrage aan dit topic leveren.
MarioMan schreef:Je moet eens met pensioen. En nu is het jouw tijd.
Kusanagi schreef:Guh-loeiende hahaha xD Jannie is nog lang niet oud genoeg
626b schreef:Kusanagi schreef:Guh-loeiende hahaha xD Jannie is nog lang niet oud genoeg
Ja inderdaad, dat is toch echt pas over een jaartje, misschien een half jaartje... of minder.
Jannie schreef:626b schreef:Kusanagi schreef:Guh-loeiende hahaha xD Jannie is nog lang niet oud genoeg
Ja inderdaad, dat is toch echt pas over een jaartje, misschien een half jaartje... of minder.
Jou pak ik nog wel terug met een potje Mario Kart.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten