Fawful-san schreef:Tevens zou ik eventueel een gooi kunnen doen naar moderatorschap, dat geeft me ook meer redenen om actief te blijven op dit forum, ik ben momenteel vooral sporadisch actief, ik moet daar wat aan gaan veranderen en moderaten zou dan wel handig zijn. Bovendien heb ik de tijd ervoor dus eh, waarom niet.

Alfons schreef:Fawful-san schreef:Tevens zou ik eventueel een gooi kunnen doen naar moderatorschap, dat geeft me ook meer redenen om actief te blijven op dit forum, ik ben momenteel vooral sporadisch actief, ik moet daar wat aan gaan veranderen en moderaten zou dan wel handig zijn. Bovendien heb ik de tijd ervoor dus eh, waarom niet.
Je kan ook moderator zijn, en niet komen. Kijk maar naar Djo_wii.

Kusanagi schreef:Artho schreef:Ik vind dat er iemand moet worden aangesteld met een technische kennis.
Iemand die snapt dat een TRUNCATE ngamer.users; eens in de zoveel tijd nodig is.
Ow, ik heb genoeg technische kennis hoorIk bezit een eigen games design en development bedrijfje en dus een beetje c++, c#, objective C, php, ruby, mysql, etc. etc. is ook niet zo heel erg moeilijk.
Echter heeft alleen de admin recht om op dat niveau te werken en dat is Niels

PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Stijnco schreef:Ik eis een schone vrouw als moderator en anders stap ik op #rockster
...
Oh wacht...

Kusanagi schreef:Nu Stijnco weer actief is hebben we toch geen nieuwe mod nodig?![]()
trollol
niet om jou Stijnco
ik moest de enthousiastelingen even plagen
Fawful-san schreef:Stijnco schreef:Ik eis een schone vrouw als moderator en anders stap ik op #rockster
...
Oh wacht...
Hoi schat ik zal me om laten bouwen mocht het nodig zijn.
Erik² schreef:Fakking Guns 'n Roses als ringtone, jonge.

Michelangelos schreef:ohmaigod zoveel keus, maar iedereen weet wel dat de eerste dag wel gezeur van mij komt he
PJ3DS109 schreef:Ja maar jij bent de gewoon de Game-God:Kusanagi Bijnaam de Oppermachtige-Gamer!![]()
Kusanagi schreef:Ik sta al klaar met een macheteniet voor de nieuwe mod btw xD

Jannie schreef:Kusanagi schreef:Ik sta al klaar met een macheteniet voor de nieuwe mod btw xD
Moet ik zeker raden voor wie dan wel?

T0M schreef:Aww, ik ben 14. Mag ik alsjeblieft een verklaring waarom je persé 15 moet zijn? Ik bedoel, in gedrag kan je toch ouder zijn dan je echte leeftijd?![]()
Zei de gast die Mario games speelt.
Het is echt niet dat je dan, door dat ene jaartje minder, ineens veel minder ervaring hebt, je heel anders gedraagt, je taalschat véél hoger ligt, of niet goed tegen kritiek kan ofzo. Ik bedoel, iemand kan ook gewoon zeggen dat 'ie 15 is, maar dat dan niet is.
Michelangelos schreef:Hele rits schrijven over de mogelijke corruptie en gebrek aan motivatie binnen dit beleid en hoe je het allemaal voor je ziet. Gewoon beetje een spektakel er van maken.
Bulbasaur schreef:Oeh, Sephi zie ik het ook nog wel doen. Doen Mich en Fawful ook mee dan? :')

Hyourinmaru schreef:Doe ik ook mee dan? Kan ik lekker met Marco als Mod chillen want ja, daar gaat het toch om of niet?
Stijnco schreef:Hyourinmaru schreef:Doe ik ook mee dan? Kan ik lekker met Marco als Mod chillen want ja, daar gaat het toch om of niet?
De rest is niet belangrijk fzo wah?
Keer terug naar Gesloten topics
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten