Wat is jouw grootste reden om de 3DS XL wel of niet te halen?

Wel: De matte afwerking
8
5%
Wel: De grotere schermen
71
47%
Wel: De betere batterij
12
8%
Wel: De grotere SD kaart
0
Geen stemmen
Niet: Het gebrek aan een tweede circle pad
4
3%
Niet: De (misschien) opgeblazen pixels
3
2%
Niet: Onpraktisch door de grootte
7
5%
Niet: Het is de 200,- extra niet waard
47
31%

Totaal aantal stemmen : 152

Mr.Xa4

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Mr.Xa4 » 27 juli 2012, 18:16

Ik twijfel heeeeeeeeel erg, want ik wil die XL wel maar bij het inruilen krijg ik maar 100 korting voor de 250 euro die ik voor de orginele 3DS heb betaald. Is het de moeite waard?
Nintendo Network ID: Nintend0Hunter
3DS FC: 5112-3539-4662
(PM als je mij toevoegt!)

StiX

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor StiX » 27 juli 2012, 18:18

na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is: Afbeelding verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier :cheesy:
Afbeelding

MarioMan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor MarioMan » 27 juli 2012, 18:45

Ik ga hem niet kopen. En als ik dat wel deet zou ik mijn 3DS Niet inleveren. Omdat ik een limed edition van zelda 25 Aniversury heb.
http://www.3ds-king.actieforum.com
3DS FC; 1032 1898 0166, Afbeelding

Daan

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Daan » 27 juli 2012, 19:00

StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is: verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier :cheesy:

Oh bedankt, dan weet ik dat ik gelijk een screenprotector moet aanschaffen zodat daar de eventuele krasjes op komen. Wel jammer inderdaad.

jeffrey52

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor jeffrey52 » 27 juli 2012, 19:37

StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:
Spoiler: toon
Afbeelding
verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier :cheesy:

Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet compleet opgelost is...
~Jeffrey

pinokkia

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor pinokkia » 27 juli 2012, 19:47

Vanmorgen toch maar bij gamemania de blauwe/zwarte 3DS XL gekocht. Ik heb deze naast mijn DSI XL en 3DS gelegd. Maar wat een verschil zeg. De 3DS XL is toch het fijnste om op te spelen. Ik vond de DSI XL al fijner dan 3DS. Maar op de DSI XL kan geen 3DS spellen opgespeeld worden. Dus moest ik noodgedwongen de 3DS pakken.

Ik vind persoonlijk de blauwe kleur de mooiste en daarna de rode. Zilver vond ik niet mooi.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Respecteer en waardeer Uw medemens

StiX

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor StiX » 27 juli 2012, 19:53

jeffrey52 schreef:
StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:
Afbeelding
verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier :cheesy:

Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet compleet opgelost is...

Ik heb nog geen screen protectors kunnen vinden, maar ik had nog een paar PSVita protectors over, deze heb ik beetje bij geknipt en hij past perfect, nu zie ik er HELEMAAL niets meer van. ik denk dat de XL iig wel wat beter is in het voorkomen van de krassen, maar het is idd nog niet perfect.
Afbeelding

Jochem77

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Jochem77 » 27 juli 2012, 20:10

StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is: Afbeelding verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier :cheesy:

Ik weet niet wat je met je XL hebt gedaan, maar dit is echt niet mogelijk volgens mij. De 'dopjes' die ervoor zorgen dat de schermen niet tegen elkaar komen sluiten goed aan op de rand van het onderste scherm. Hierdoor komt het bovenste scherm niet tegen de rand van het onderste scherm aan. Je kunt zelfs een beetje door het dichtgeklapte scherm heen kijken.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat er geen zand tussen je 3DS XL kan komen en zeker niet op de randen van het onderste scherm.
Jochem
3DS Friendcode: 4167-4643-9928

pm me als je me toevoegd.

StiX

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor StiX » 27 juli 2012, 20:31

Jochem77 schreef:
Afbeelding

Ik weet niet wat je met je XL hebt gedaan, maar dit is echt niet mogelijk volgens mij. De 'dopjes' die ervoor zorgen dat de schermen niet tegen elkaar komen sluiten goed aan op de rand van het onderste scherm. Hierdoor komt het bovenste scherm niet tegen de rand van het onderste scherm aan. Je kunt zelfs een beetje door het dichtgeklapte scherm heen kijken.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat er geen zand tussen je 3DS XL kan komen en zeker niet op de randen van het onderste scherm.

Hij zat in een sleeve (van de DSi XL) en toen gewoon in mn broekzak. ik zat wel op de fiets dus er zat wel een beetje "druk" op. het is niet zo erg als het lijkt hoor ;)

edit*
ik ben niet de enige:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... count=4157
Afbeelding

Gilles

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Gilles » 27 juli 2012, 21:42

Weet er iemand of de inruilactie bij Game Mania maar tijdelijk is?
Dat je je 3DS/DSI (XL) of DS maar kan inruilen tot een bepaalde datum?
Want ik wil graag mijn 3DS inruilen voor korting maar ik moet nog even geld sparen en ik weet niet of ik tegen de tijd dat ik genoeg geld heb, mijn 3DS nog ga kunnen inruilen... HELP ME! :(

Quicklaunch

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Quicklaunch » 28 juli 2012, 0:21

Ben gisteren bij de Gamemania in Breda langsgeweest en een medewerker kon mij vertellen dat de actie tot 12 augustus zou duren.

SandeProd

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor SandeProd » 28 juli 2012, 7:15

Ik twijfel nog over de inruilactie. Maar als ik wat inlever wat zal ik dan doen?

Mn Nintendo dsi of Nintendo 3ds allebei aangeschaft voor €150.

Ik hoor graag jullie meningen;)

Brut

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Brut » 28 juli 2012, 9:54

dat ligt er aan wat je zelf wilt uiteidenlijk,
beide hebben voordelen, je krijgt bij de 3ds meer inruilkorting, maar als je de dsi inleverd heb je 2 3ds-en. Wat ook weer handig is wanneer je multiplayer opties moet vrijspelen zoals bij mario tennis is. Daarbij kun je met 2 man download play doen met alle ds spellen incl de 3ds spellen.

Dsi is een btje achterhaald op het moment, dus als ik zou moeten kiezen voor je, dan zou ik de dsi weg doen.
3DS Fc: 3952 - 8206 - 2369
3DS naam: Roel
Most wanted: Animal Crossing 3DS

iManiac

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor iManiac » 28 juli 2012, 9:58

SandeProd schreef:Ik twijfel nog over de inruilactie. Maar als ik wat inlever wat zal ik dan doen?

Ik zou je 3DS niet inruilen, die heb je nodig om je gegevens over te zetten naar de 3DS XL, dan kun je hem altijd daarna nog verkopen1 ;)

Darkcloud

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Darkcloud » 28 juli 2012, 10:28

iManiac schreef:
SandeProd schreef:Ik twijfel nog over de inruilactie. Maar als ik wat inlever wat zal ik dan doen?

Ik zou je 3DS niet inruilen, die heb je nodig om je gegevens over te zetten naar de 3DS XL, dan kun je hem altijd daarna nog verkopen1 ;)

Bij de Game Mania schrijven ze de code op zodat je de gegevensoverdrcht nog kunt doen. Zie de vorige pagina ;)
AfbeeldingAfbeelding

mastersam

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor mastersam » 28 juli 2012, 13:21

de actie van de gamemania is goed :!:
zelda for ever the game

HEB JE NOG STERRENPUNTEN PM ZE PLEAS NAAR MIJ

Forestcount

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Forestcount » 28 juli 2012, 14:20

Wat een gaaf ding zeg, net ff getest bij bart smit haha. Maar 200 is te duur, veelste duur.
Afbeelding

3DS:
2148-8354-6322

Geen spel overtreft de 3D die wordt toegepast in Metal Gear Solid Snake Eater 3D!

patrickjodel

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor patrickjodel » 28 juli 2012, 16:00

vandaag tog maar gekocht. 1x proberen en gwn gelijk verkocht. de rode ziet er best wel nice uit. kheb alleen nog geen hoesje kunnen vinden maarja. en nog ff wachten want wifi licht er hier uit dus kan geen system transfer doen tussen m'n 3ds'en
Most Wanted
New Super Mario Bros 2
paper mario 3d
luigi's mansion 2
heroes of ruin
roller coaster tycoon 3d

Played
Pilotwings resort
lego pirates 3d
LOZ OOT 3d
super mario 3d land
mario kart 7
resident evil revelations
kid icarus uprising

Shadowfax

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Shadowfax » 28 juli 2012, 16:12

Ik heb hem vandaag ook gekocht. De rood met zwarte. En net er even Mario Tennis Open en Legend of Zelda: Ocarina of time op gespeeld. Ziet er echt goed uit op zo'n groter scherm. En vindt hem fijn in de hand liggen. De System Transfer ging ook heel gemakkelijk. En meteen de Sd kaart van me 'oude' 3DS in de 3DS XL gedaan. Want had net een week geleden een grotere sd kaart gekocht van 8 gb.

JRB03

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor JRB03 » 28 juli 2012, 16:26

Je mag mij aan het rijtje toevoegen :P

heb vandaag ook de XL (zwart blauw) + mario kart 7 bundle bij media markt gehaald, daarnaast nog ocarina of time gekocht bij dixons.

speelt heerlijk, en het grotere scherm is ook wel lekker, in vergeleken met mijn DS Lite die nu zo klein lijkt.

tot zover ook geen last gehad van "onscherp" beeld, ondanks het grotere scherm maar toch zelfde resolutie.

PasQ

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor PasQ » 28 juli 2012, 17:11

Ook ik heb de knoop doorgehakt: toch maar een 3DS XL. Het deed me ergens toch wel pijn om mijn geliefde DSi XL te moeten verruilen voor een 3DS, van groot naar klein scherm gaan blijft tegenvallen!

Ik heb mn 3DS ingeruild bij de Gamemania, gekozen voor de rood zwarte XL. Ergens vind ik het gladde, glimmende design van de gewone 3DS mooier, vind de XL wel wat minder degelijk lijken ofzo. Maar ben enorm tevreden! En 100 euro korting bij inruil van je oude 3DS vind ik een redelijke prijs.

Ik ga gauw Harvest Moon The Tale of Two Towns spelen, wat zal dát genieten zijn! :heart:

Rico515

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Rico515 » 28 juli 2012, 18:03

Ik ga hem niet kopen.. 'k vindt het meer een lomp apparaat. ik heb me 3ds best vaak in me broekzak.. dus die xl is voor mij niks + ik vindt hem nogal lelijk..
Bezig met nieuw Profiel afbeelding en een nieuw onderschrift

_xCute-Girl

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor _xCute-Girl » 28 juli 2012, 18:14

Ik heb hem net gekocht hijs echt mooi, :D
Voeg mijn 3DS XL FC toe: 0344-9491-0625 stuur mij een pm als je me hebt toegevoegd, met jullie Friend Code.

En voeg me toe op de Wii: FC 7151 5659 3040 5827
Voeg mijn Mario Kart Wii FC toe: 3654-9882-1611

Chatot

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Chatot » 28 juli 2012, 19:00

Ik ga hem misschien wel halen met nsmb2 als ik de reacties hoor maar kan iemand mij vertellen of de batterij aardig wat beter is dan van de gewone 3ds want dat vindt ik het belangrijkst en dan moet dat natuurlijk bij mij niet opeens tegenvallen want dan vindt ik het denk ik toch wat zonde voor het geld
3DS friendcode: 4425-1458-3778
Naam: Gaston
Als je me add stuur een pm

3DS Games
Pilotwings
Ghost recon
LoZ OoT
RE Mer
MK 7
Sm3dl
RE Rev
MTO
Rayman ori
MGS3D

Jannie
Moderator

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Jannie » 28 juli 2012, 19:11

Rico515 schreef:Ik ga hem niet kopen.. 'k vindt het meer een lomp apparaat. ik heb me 3ds best vaak in me broekzak.. dus die xl is voor mij niks + ik vindt hem nogal lelijk..

Dat is eg jammer, de beeldkwaliteit is werkelijk mooi, geen pixels, niets. Je zou het toch eens moeten overwegen, je krijgt er geen spijt van. En het gaat toch om de games enzo die je er op speelt? Dan maakt het iets minder uit hoe het eruit ziet. :awesome:
http://www.dailynintendo.nl/ Nieuwe layout en leuke toevoegingen

PasQ

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor PasQ » 28 juli 2012, 19:12

Chatot schreef:Ik ga hem misschien wel halen met nsmb2 als ik de reacties hoor maar kan iemand mij vertellen of de batterij aardig wat beter is dan van de gewone 3ds want dat vindt ik het belangrijkst en dan moet dat natuurlijk bij mij niet opeens tegenvallen want dan vindt ik het denk ik toch wat zonde voor het geld

Ik heb m nog maar net, maar hij zou een langere batterijduur moeten hebben dan de 3DS. Ben zelf ook benieuwd.

JohanPG

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor JohanPG » 28 juli 2012, 20:49

Nou vandaag eindelijk mijn eerste 3DS aangeschaft, deze XL versie.
Ik liep de Play-It binnen en wou hem even in de vitrine bekijken. Was er al voorbij gelopen, ik dacht eerst dat dat de gewone was omdat ik hem zo klein vond ogen.. Qua formaat dus zeker niet lomp!

Ik heb nog niks gespeeld, alleen dingen ingesteld. Klopt het als je het apparaat een beetje kantelt enzo dat je een soort van verandering in belichting merkt op het bovenste scherm? Licht, donker..

Mr.Xa4

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Mr.Xa4 » 28 juli 2012, 20:52

JohanPG schreef:Nou vandaag eindelijk mijn eerste 3DS aangeschaft, deze XL versie.
Ik liep de Play-It binnen en wou hem even in de vitrine bekijken. Was er al voorbij gelopen, ik dacht eerst dat dat de gewone was omdat ik hem zo klein vond ogen.. Qua formaat dus zeker niet lomp!

Ik heb nog niks gespeeld, alleen dingen ingesteld. Klopt het als je het apparaat een beetje kantelt enzo dat je een soort van verandering in belichting merkt op het bovenste scherm? Licht, donker..

Ja om de 3D te zien moet je er recht voor zitten en wanneer je meer naar rechts of links gaat gebeurd dat dat is door die vloeibare kristallen. maar dat vormt geen probleem hoor.

JohanPG

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor JohanPG » 28 juli 2012, 20:55

Mr.Xa4 schreef:Ja om de 3D te zien moet je er recht voor zitten en wanneer je meer naar rechts of links gaat gebeurd dat dat is door die vloeibare kristallen. maar dat vormt geen probleem hoor.

Oke dat is fijn om te horen. Dat is ook enigszins merkbaar als 3D uit staat dus?
Ben bang dat ik zelf niet zo veel diepte ga zien.. Vond het met het voorbeeldje dat je tijdens de instellingen te zien krijg namelijk niet echt merkbaar. Misschien dat het met spelen wel anders is :)

Mr.Xa4

Nintendo 3DS XL

Berichtdoor Mr.Xa4 » 28 juli 2012, 20:58

JohanPG schreef:
Mr.Xa4 schreef:Ja om de 3D te zien moet je er recht voor zitten en wanneer je meer naar rechts of links gaat gebeurd dat dat is door die vloeibare kristallen. maar dat vormt geen probleem hoor.

Oke dat is fijn om te horen. Dat is ook enigszins merkbaar als 3D uit staat dus?
Ben bang dat ik zelf niet zo veel diepte ga zien.. Vond het met het voorbeeldje dat je tijdens de instellingen te zien krijg namelijk niet echt merkbaar. Misschien dat het met spelen wel anders is :)

Ja bij het spelen is dat anders en als de 3D uit staat heb je daar geen last van want dan staan die kristallen uit ofzo... Haha xp

VorigeVolgende

Keer terug naar Nintendo 3DS