verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier 
StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is: verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier
StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooierSpoiler: toon

jeffrey52 schreef:StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooierSpoiler: toon
Onbegrijpelijk dat dit nog steeds niet compleet opgelost is...

StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooier
Jochem77 schreef:StiX schreef:na een tijdje ermee gelopen te hebben zie ik toch wel wat krasjes van het onderscherm, al zijn het nu meer stipjes.. Ik had ook echt wel moeten zoeken, 3ds uit, vel licht erop en dan nog zie je het amper, maar het is er wel. het geeft geen problemen tijdens het spelen en je merkt het niet eens. 'tis wel jammer dat het nog niet compleet gefixed is:verder vind ik het een GEWELDIG apparaat en de games zijn echt veel mooierSpoiler: toon
Ik weet niet wat je met je XL hebt gedaan, maar dit is echt niet mogelijk volgens mij. De 'dopjes' die ervoor zorgen dat de schermen niet tegen elkaar komen sluiten goed aan op de rand van het onderste scherm. Hierdoor komt het bovenste scherm niet tegen de rand van het onderste scherm aan. Je kunt zelfs een beetje door het dichtgeklapte scherm heen kijken.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat er geen zand tussen je 3DS XL kan komen en zeker niet op de randen van het onderste scherm.

SandeProd schreef:Ik twijfel nog over de inruilactie. Maar als ik wat inlever wat zal ik dan doen?
Mn Nintendo dsi of Nintendo 3ds allebei aangeschaft voor €150.
Ik hoor graag jullie meningen;)
iManiac schreef:SandeProd schreef:Ik twijfel nog over de inruilactie. Maar als ik wat inlever wat zal ik dan doen?
Mn Nintendo dsi of Nintendo 3ds allebei aangeschaft voor €150.
Ik hoor graag jullie meningen;)
Ik zou je 3DS niet inruilen, die heb je nodig om je gegevens over te zetten naar de 3DS XL, dan kun je hem altijd daarna nog verkopen1

Rico515 schreef:Ik ga hem niet kopen.. 'k vindt het meer een lomp apparaat. ik heb me 3ds best vaak in me broekzak.. dus die xl is voor mij niks + ik vindt hem nogal lelijk..
Chatot schreef:Ik ga hem misschien wel halen met nsmb2 als ik de reacties hoor maar kan iemand mij vertellen of de batterij aardig wat beter is dan van de gewone 3ds want dat vindt ik het belangrijkst en dan moet dat natuurlijk bij mij niet opeens tegenvallen want dan vindt ik het denk ik toch wat zonde voor het geld
JohanPG schreef:Nou vandaag eindelijk mijn eerste 3DS aangeschaft, deze XL versie.
Ik liep de Play-It binnen en wou hem even in de vitrine bekijken. Was er al voorbij gelopen, ik dacht eerst dat dat de gewone was omdat ik hem zo klein vond ogen.. Qua formaat dus zeker niet lomp!
Ik heb nog niks gespeeld, alleen dingen ingesteld. Klopt het als je het apparaat een beetje kantelt enzo dat je een soort van verandering in belichting merkt op het bovenste scherm? Licht, donker..
Mr.Xa4 schreef:Ja om de 3D te zien moet je er recht voor zitten en wanneer je meer naar rechts of links gaat gebeurd dat dat is door die vloeibare kristallen. maar dat vormt geen probleem hoor.
JohanPG schreef:Mr.Xa4 schreef:Ja om de 3D te zien moet je er recht voor zitten en wanneer je meer naar rechts of links gaat gebeurd dat dat is door die vloeibare kristallen. maar dat vormt geen probleem hoor.
Oke dat is fijn om te horen. Dat is ook enigszins merkbaar als 3D uit staat dus?
Ben bang dat ik zelf niet zo veel diepte ga zien.. Vond het met het voorbeeldje dat je tijdens de instellingen te zien krijg namelijk niet echt merkbaar. Misschien dat het met spelen wel anders is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast